Автопродовження будь-яких сертифікатів в режимі онлайн вже працює!

Автопродовження будь-яких сертифікатів в режимі онлайн вже працює!

Оновлено 05.12.2024 р.

Доброго дня, шановні клієнти та колеги!

Вам знайома ситуація, коли необхідно продовжити дію сертифікатів терміново, а збирати необхідні документи та їхати до представництва АЦСК немає часу або директор у відрядженні?

Досить часто з цією проблемою стикаються як фізичні, так і юридичні особи – підприємці, нотаріуси, адвокати. У цьому випадку і стане у пригоді нова функція «Автопродовження сертифікатів», яка дозволяє отримати необхідний результат всього за 5 – 10 хвилин. Продовжити дію будь-якого сертифікату в режимі онлайн можна за наступних умов:

  • реєстраційні дані підприємства, внесені до сертифіката, не зазнали ніяких змін (адреса, назва чи ПІБ посадової особи);
  • у вас є в наявності поточний сертифікат та пароль до нього;
  • рахунок за кваліфікований електронний підпис (КЕП) сплачено повністю.

Скористатися такою можливістю можуть всі, хто має в наявності сертифікати, видані АЦСК АТ «Приватбанк», АЦСК «Masterkey», АЦСК ІДД ДПС, АЦСК органів юстиції України та інших центрів.Для того, щоб створити заявку на продовження кваліфікованого електронного підпису (КЕП), необхідно виконати декілька простих кроків:зайти на сайт АЦСК «Україна» – https://www.uakey.com.ua/, вибрати в меню «Продовжити дію сертифіката онлайн» і натиснути «Детальніше» (Мал. 1):

  • обрати тип носія, на якому зберігається поточний особистий ключ;
  • вказати шлях до поточний КЕП;
  • ввести пароль до особистого ключа.

Зверніть увагу, секретний ключ завантажується на комп’ютер за замовчуванням в налаштування браузера, у форматі *ZS2. (Мал. 1)

Мал. 1

Отже, відтепер продовжити дію будь-якого сертифікату можна без виходу із комфортного офісу та встановлення додаткового програмного забезпечення на власний комп’ютер. Не важливо, які сертифікати ви використовуєте у своїй роботі – в будь-який час ви з легкістю можете скористатися цією можливістю і відчути переваги автоподовження в режимі онлайн особисто.

Ми завжди турбуємося про вас і працюємо для підвищення рівня комфорту вашої діяльності!

Авторка: Костюк Оксана, сертифікована спеціалістка ГК "Інтелектуальний сервіс"

Чому варто обрати програмний РРО?

Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця

Знижка -50% на ПРРО

Читайте також:

  • 5 місяців тому...
    Отримай електронний підпис без черги!
    Ми цінуємо час Клієнтів, тому офіси ГК “Інтелектуальний сервіс” працюють за попереднім записом. А бот- Intelserv консультант завжди готовий допомогти підготувати необхідні
  • 3 місяці тому...
    Хмарний сервіс CloudKey - з чого почати
    Почнемо з того, що ви зробили правильний вибір! CloudKey виключає можливість втрати ключа, забезпечує доступ до КЕП 24/7 та є сучасним аналогом токену (фізичному носію). Отже, ви сплатили рахунок на користування CloudKey, що далі?
  • Місяць тому...
    Ключ пошкоджено або невірно введений пароль. Як перевірити ключ
    Якщо при підписанні електронного документа виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено», то для усунення такої помилки необхідно перевірити
  • 4 місяці тому...
    Як зайти на портал ПФУ співробітнику? Реєстрація користувачів
    Поговоримо про вхід на портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Фізичні особи/ФОП для входу на портал можуть використовувати власний електронний підпис. Юридичні особи зазвичай використовують електронний підпис печатки. КЕП директора/бухгалтера також можна використовувати для роботи в ПФУ, але
  • 4 місяці тому...
    Захищені носії та автопродовження підписів на них
    У статті розглянемо, які носії доступні для роботи з КЕП від КНЕДП ЦСК “Україна” та в чому їхні особливості
  • 5 місяців тому...
    Отримання електронного підпису. Важливі дрібниці
    Щоб процедура отримання КЕП була швидкою та комфортною розповімо про важливі дрібнички на які слід звернути увагу при продовженні електронного ключа, або
  • Рік тому...
    Як діяти у випадку заволодіння особистим ключем зловмисниками | Приклад рішення
    Компрометація електронного підпису. Розповідаємо про основні варіанти вирішення даної проблеми
  • 7 місяців тому...
    Як отримати ключ для участі в тендерних пропозиціях
    Як отримати ключ для участі в тендерних пропозиціях? Для участі в тендерних пропозиціях в Україні вам необхідно отримати електронний підпис (КЕП) та зареєструватися на одному з електронних майданчиків системи публічних закупівель Prozorro. Ось основні кроки для
  • 2 років тому...
    Електронний підпис для Prozorro: що це і як його отримати?
    За останні кілька років Україна швидко переходить на діджиталізацію. Це пришвидшує та полегшує роботу для мільйонів людей. А з початком повномасштабного вторгнення доводить, наскільки зручніше та безпечніше працювати онлайн. Одним із прикладів є Prozorro.
  • 5 місяців тому...
    Як зареєструвати ключ касира?
    Якщо ви працюєте або лише плануєте працювати з ПРРО (програмним реєстратором розрахункових операцій), вам обов'язково знадобиться електронний підпис. Про типи електронних підписів, які можна використовувати при роботі з касою, ми вже розповідали в цьому матеріалі. У цій статті покроково розглянемо, як