3 черв. 2020 р.
Автопродовження будь-яких сертифікатів в режимі онлайн вже працює!

Електронні підписи
5 хв.
3142
Оновлено 05.12.2024 р.
Доброго дня, шановні клієнти та колеги!
Вам знайома ситуація, коли необхідно продовжити дію сертифікатів терміново, а збирати необхідні документи та їхати до представництва АЦСК немає часу або директор у відрядженні?
Досить часто з цією проблемою стикаються як фізичні, так і юридичні особи – підприємці, нотаріуси, адвокати. У цьому випадку і стане у пригоді нова функція «Автопродовження сертифікатів», яка дозволяє отримати необхідний результат всього за 5 – 10 хвилин. Продовжити дію будь-якого сертифікату в режимі онлайн можна за наступних умов:
- реєстраційні дані підприємства, внесені до сертифіката, не зазнали ніяких змін (адреса, назва чи ПІБ посадової особи);
- у вас є в наявності поточний сертифікат та пароль до нього;
- рахунок за кваліфікований електронний підпис (КЕП) сплачено повністю.
Скористатися такою можливістю можуть всі, хто має в наявності сертифікати, видані АЦСК АТ «Приватбанк», АЦСК «Masterkey», АЦСК ІДД ДПС, АЦСК органів юстиції України та інших центрів.Для того, щоб створити заявку на продовження кваліфікованого електронного підпису (КЕП), необхідно виконати декілька простих кроків:зайти на сайт АЦСК «Україна» – https://www.uakey.com.ua/, вибрати в меню «Продовжити дію сертифіката онлайн» і натиснути «Детальніше» (Мал. 1):
- обрати тип носія, на якому зберігається поточний особистий ключ;
- вказати шлях до поточний КЕП;
- ввести пароль до особистого ключа.
Зверніть увагу, секретний ключ завантажується на комп’ютер за замовчуванням в налаштування браузера, у форматі *ZS2. (Мал. 1)
Мал. 1
Отже, відтепер продовжити дію будь-якого сертифікату можна без виходу із комфортного офісу та встановлення додаткового програмного забезпечення на власний комп’ютер. Не важливо, які сертифікати ви використовуєте у своїй роботі – в будь-який час ви з легкістю можете скористатися цією можливістю і відчути переваги автоподовження в режимі онлайн особисто.
Ми завжди турбуємося про вас і працюємо для підвищення рівня комфорту вашої діяльності!
Авторка: Костюк Оксана, сертифікована спеціалістка ГК "Інтелектуальний сервіс"

Кваліфікований електронний підпис
Читайте також:
- 6 днів тому...
Де можна використовувати електронні підписи ЦСК "Україна"
ТОВ ЦСК «Україна» — один із найбільших та найнадійніших комерційних кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг (КНЕДП) в Україні. Центр вже понад 10 років допомагає українцям та бізнесу працювати з електронними підписами. - 14 днів тому...
Про довіреності для отримання електронного підпису
Починаючи з 1 травня 2025 року в КНЕДП ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна» змінилася процедура отримання кваліфікованого електронного підпису (КЕП). - Місяць тому...
Типи та варіанти зберігання електронних підписів для ПРРО
Електронний підпис потрібен не лише для звітності. Він також є обов’язковим для роботи з програмними РРО — сучасною альтернативою традиційним касовим апаратам. Авторизація та проведення операцій у ПРРО здійснюються саме за допомогою КЕП. - Місяць тому...
Де завантажити сертифікат до електронного підпису. Обмеження надавачів КЕП.
27 червня 2025 року на офіційному сайті КНЕДП ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна» опублікована інформація про те, що тимчасово призупиняється робота функції пошуку сертифікатів електронного підпису на сайті. - 2 місяці тому...
Електронний підпис онлайн — безпечно та законно
Сфера електронних довірчих послуг в Україні зробила впевнений крок уперед. Оформлення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) онлайн — не просто зручний сервіс, а результат системної роботи держави й сертифікованих провайдерів для забезпечення цифрової довіри. Проте цілком природно, що користувачі ставлять запитання: чи дійсно безпечно отримувати КЕП віддалено? - 10 місяців тому...
Отримай електронний підпис без черги!
Ми цінуємо час Клієнтів, тому офіси ГК “Інтелектуальний сервіс” працюють за попереднім записом. А бот- Intelserv консультант завжди готовий допомогти підготувати необхідні - 3 місяці тому...
Перевидача та скасування сертифікатів КЕП: що потрібно знати користувачам
У сфері електронного документообігу та використання КЕП (кваліфікованого електронного підпису) часто виникає потреба у перевидачі або скасуванні сертифіката. Нижче наведено ключову інформацію, яку варто - 8 місяців тому...
Хмарний сервіс CloudKey - з чого почати
Почнемо з того, що ви зробили правильний вибір! CloudKey виключає можливість втрати ключа, забезпечує доступ до КЕП 24/7 та є сучасним аналогом токену (фізичному носію). Отже, ви сплатили рахунок на користування CloudKey, що далі? - 4 місяці тому...
Як отримати електронний підпис КЕП
Для подання електронної звітності необхідно мати кваліфікований електронний підпис (КЕП). - 10 місяців тому...
Отримання електронного підпису. Важливі дрібниці
Щоб процедура отримання КЕП була швидкою та комфортною розповімо про важливі дрібнички на які слід звернути увагу при продовженні електронного ключа, або