4 черв. 2020 р.
Як змусити бізнес працювати швидше, використовуючи M.E.Doc. Бізнес та Інтеграцію?

Лайфхаки
5 хв.
2051
Оновлено 05.12.2024 р.
Зараз все більше компаній, підприємств та фізичних-осіб підприємців використовують електронний документообіг, обмінюються первинними документами онлайн, адже сучасність диктує свої правила. І дуже важливим стає йти в ногу із іншими прогресивними підприємствами.
Якщо ж говорити про оптимізацію трудових затрат бухгалтера, операційної діяльності усього підприємства та скорочення грошових витрат та часу - тут слід вибрати надійний інструмент для роботи.
В цій статті з Вами поговоримо, які можливості дає така програма як M.E.Doc.Бізнес та як вона може допомогти запрацювати вашому бізнесу швидше та ефективніше.
Що таке M.E.Doс.Бізнес?
Це програма для обміну електронними документами з контролюючими органами та Вашими контрагентами, яка дозволяє відправляти Необмежену кількість первинних документів.
Які переваги цього модулю для Вас?
- Відправка в необмеженій кількості первинних документів Вашому контрагенту:
- Немає значення, якою програмою користується ваш контрагент чи взагалі нею користується, Ви зможете безкоштовно відправляти йому будь-які документи;
- M.E.Doc забезпечує вільну комунікацію з 90% всіх контрагентів, що здійснюють діяльність в межах України!
Що ми можемо заключити з цього?
По-перше, на відміну від звичайного паперового обігу, Ви не будете витрачати кошти на відправку пошти та витрати на папір. Адже Ви платите за електронний обмін фіксовану суму лише раз на рік, що значно менше, ніж постійні витрати на паперовий обмін.
По-друге, зможете значно зекономити час на роботу бухгалтерії та обмін документами в багато разів, адже відправка документу займе кілька хвилин, а не днів. І доставка буде гарантованою, адже у програму надійде повідомлення про те, що контрагент отримав Ваш документ. До того ж вартість окремо цього модулю від 1800 грн на рік!
Дізнатись більше про M.E.Doc.Бізнес
Що може додатково прискорити роботу бухгалтерії?
У темі нашої статті було вказано про ще один модуль програми M.E.Doс - це Інтеграція з обліковими системами. Цей модуль призначений для обміну податковими накладними, первинними документами та регламентованою звітністю між M.E.Doc і обліковою системою без додаткових налаштувань конфігурації.
Що це означає?
Уявімо ситуацію, Ваш бухгалтер працює з такою обліковою програмою як 1С/BAS і для того, щоб підписати та відправити документ через програму M.E.Doc, йому необхідно експортувати податкові накладні (яких може бути більше ста, а то і кілька сотень) по одній вручну. А потім ще імпортувати у програму та тільки потім відправляти. Як уявляю, аж мурахи по шкірі.
А ось завдяки модулю Інтеграція цього робити не треба. Бухгалтер зможе передавати будь-які документи лише однією кнопкою “Відправити в M.E.Doc” і одразу ж підписувати документ і відправляти.
Ні безкінечних експортів-імпортів, ні витрачених марно годин, а то і днів. І завжди вчасно подана звітність, а отже і ніяких штрафів або ж пені. А вартість окремо цього модулю всього від 1500 грн на рік!
Що дають ці два модулі разом?
Тут все просто. Необмежену відправку будь-яких документів, які ви створюєте у обліковій системі, будь то 100 документів чи тисяча.
Вартість цих двох модулів лише від 3200 грн на рік! Ми не будемо рахувати кількість відправлених поштою документів, ваш витрачений час, адже Ви самі можете це зробити та відчути різницю. І повірте, вона буде значною, адже ми самі її відчули на собі!
Дізнатись про те як саме працює модуль "Інтеграція" можна у цьому відео!
Авторка: Майорова Ніна, заступник керуючого відділом цифрових комунікацій.
Звертайтеся, якщо у вас залишилися запитання
Читайте також:
- 3 місяці тому...
Більше не чекай до понеділка: сервіс, який завжди на зв’язку
Сьогодні майже кожна компанія використовує програмне забезпечення для автоматизації бізнес-процесів. Але що визначає правильний вибір такого рішення? - 5 місяців тому...
Телефонувати не обов’язково! Всі рішення у ваших руках
Наші клієнти найчастіше звертаються до нас телефоном. Ми маємо багатоканальну телефонію, де кожен вхідний дзвінок обробляється: навіть якщо оператор не встиг відповісти, інформація фіксується, і ми обов’язково передзвонюємо. Проте не всі питання потребують дзвінка! Ми розробили зручні інструменти самообслуговування, що допоможуть - 6 місяців тому...
Чому важливо залишати відгуки на продукти та сервіси ГК "Інтелектуальний сервіс"
У сучасному бізнес-середовищі якість товарів і послуг відіграє ключову роль у виборі споживачів. Клієнти все частіше звертають увагу на досвід інших користувачів, перш ніж зробити покупку або скористатися послугами. Відгуки – це - 7 місяців тому...
Автоматизація зарплати: як обрати програму?
На початку нового року бухгалтери часто замислюються про оптимізацію своєї роботи. Особливо це стосується бухгалтерів по заробітній платі. Якщо ви шукаєте зручне рішення для автоматизації нарахування заробітної плати, ми допоможемо зробити вибір між - 5 років тому...
Досі працюєте з паперами? Тоді ми йдемо до вас!
Розвиток нових технологій набирає обертів у всіх сферах життя сучаної людини. Блага цивілізації дозволяють нам онлайн заробляти гроші, купувати гарні і, часом, не зовсім потрібні речі, вести блоги, створювати класну - 5 років тому...
Нові можливості "СОТА Каса"
Розробники реалізували нови корисні можливості функціоналу у РРО "СОТА Каса" - 5 років тому...
Як не втратити бізнес при карантині? Топ-6 книг про те, як вести бізнес в особливий період.
В цей особливий для нас з вами час вкрай важливо зберегти на плаву своє підприємство. І це потребує неабияких зусиль, адже дивлячись на ситуацію в інших країнах, вони перенесли більш важкі випробування, але бізнес при цьому не зупиняли! - 5 років тому...
Електронний документообіг. Щоб оцінити - варто спробувати
Ви знаєте, мені дуже часто здається, що в рамках впровадженню електронного документообігу (далі по тексту - ЕДО) ми якраз цим ми і займаємося! Якщо враховувати, що ЕДО - це економія ресурсів, ЕДО заощаджує час, який коштує грошей, ЕДО - це підвищення ефективності процесів! Та й взагалі, ЕДО - це майбутнє! - 5 років тому...
ТОП-5 найактуальніших питань з ПРРО
Все актуальнішим стає питання обов'язкового чи не обов'язкового використання РРО для багатьох підприємств. Тому в даній статті ми розглянемо ТОП-питання від нових та потенційних користувачів програмних РРО. Основою матеріалу є звернення, які ми отримуємо від таких Клієнтів. - 5 років тому...
Історія цифровізації: як ми перейшли в онлайн
Шлях цифровізації групи компаній Інтелектуальний сервіс довжиною у 8 років