5 бер. 2025 р.
Телефонувати не обов’язково! Всі рішення у ваших руках

Лайфхаки
5 хв.
394
Інструменти самообслуговування від Інтелектуального сервісу
Команда ГК "Інтелектуальний сервіс" вже з 1995 року надає якісні послуги з програмних рішень для звітності, електронного документообігу, бухгалтерського та фінансового обліку, а також програмних кас і розрахункових операцій.
Наші клієнти найчастіше звертаються до нас телефоном. Ми маємо багатоканальну телефонію, де кожен вхідний дзвінок обробляється: навіть якщо оператор не встиг відповісти, інформація фіксується, і ми обов’язково передзвонюємо.
Проте не всі питання потребують дзвінка! Ми розробили зручні інструменти самообслуговування, що допоможуть швидко вирішити більшість запитів у зручний для вас час.
Які питання виникають у клієнтів?
Усі запити можна розділити на дві основні групи:
- Технічні – стосуються встановлення та налаштування програмного забезпечення. 90% таких питань без консультації спеціаліста не вирішити. Тут на допомогу приходять телефонні консультації та віддалене підключення.
- Організаційно-фінансові – отримання рахунків, запис на отримання електронного підпису, перевірка термінів ліцензій тощо. Більшість таких питань можна вирішити без дзвінка!
Як вирішити питання самостійно?
-
Отримати рахунок на програму або електронний підпис
На сайті intelserv.net.ua можна сформувати рахунок за кілька секунд:
1. Перейдіть у розділ "Наші рішення".
2. Оберіть потрібний продукт.
3. Заповніть дані – рахунок автоматично надійде вам на email.
Після замовлення наш менеджер може зв’язатися для уточнення деталей. А після оплати ліцензія буде готова вже на наступний банківський день.
-
Записатися на отримання електронного підпису
Як ми бронюємо столик у кафе чи номер у готелі, так само можна забронювати зручний час для отримання електронного підпису.
Просто зайдіть на intelserv.net.ua та оберіть місто та час.
Після реєстрації ви отримаєте підтвердження бронювання та список необхідних документів. А якщо ви підписані на наш чат-бот, він надішле цю інформацію у ваш месенджер.
-
Чат-боти – ваш особистий помічник
Чат-боти допоможуть швидко отримати відповіді на запитання, дізнатися про акції та навіть зв’язатися з нашим фахівцем у текстовому форматі.
Обирайте зручний месенджер та підписуйтесь:
Це зручно, якщо ви знаходитесь за кордоном або не маєте змоги телефонувати.
-
Особистий кабінет
Для тих, хто любить контролювати все в одному місці, створений Особистий кабінет. Тут можна:
- Контролювати терміни закінчення ліцензій
- Формувати рахунки
- Перевіряти взаєморозрахунки
-
Блог та соціальні мережі
Хочете дізнаватися про нові продукти, зміни в законодавстві та інсайти для бізнесу?
Читайте наш блог або підписуйтесь на соцмережі:
Маєте ідеї, як нам стати краще?
Або просто хочете віддячити? Залишайте відгук, він для нас дуже важливий!
Завжди з вами,
Команда ГК "Інтелектуальний сервіс"
Звертайтеся, якщо у вас залишилися запитання
Читайте також:
- 3 місяці тому...
Більше не чекай до понеділка: сервіс, який завжди на зв’язку
Сьогодні майже кожна компанія використовує програмне забезпечення для автоматизації бізнес-процесів. Але що визначає правильний вибір такого рішення? - 5 місяців тому...
Телефонувати не обов’язково! Всі рішення у ваших руках
Наші клієнти найчастіше звертаються до нас телефоном. Ми маємо багатоканальну телефонію, де кожен вхідний дзвінок обробляється: навіть якщо оператор не встиг відповісти, інформація фіксується, і ми обов’язково передзвонюємо. Проте не всі питання потребують дзвінка! Ми розробили зручні інструменти самообслуговування, що допоможуть - 6 місяців тому...
Чому важливо залишати відгуки на продукти та сервіси ГК "Інтелектуальний сервіс"
У сучасному бізнес-середовищі якість товарів і послуг відіграє ключову роль у виборі споживачів. Клієнти все частіше звертають увагу на досвід інших користувачів, перш ніж зробити покупку або скористатися послугами. Відгуки – це - 7 місяців тому...
Автоматизація зарплати: як обрати програму?
На початку нового року бухгалтери часто замислюються про оптимізацію своєї роботи. Особливо це стосується бухгалтерів по заробітній платі. Якщо ви шукаєте зручне рішення для автоматизації нарахування заробітної плати, ми допоможемо зробити вибір між - 5 років тому...
Досі працюєте з паперами? Тоді ми йдемо до вас!
Розвиток нових технологій набирає обертів у всіх сферах життя сучаної людини. Блага цивілізації дозволяють нам онлайн заробляти гроші, купувати гарні і, часом, не зовсім потрібні речі, вести блоги, створювати класну - 5 років тому...
Нові можливості "СОТА Каса"
Розробники реалізували нови корисні можливості функціоналу у РРО "СОТА Каса" - 5 років тому...
Як не втратити бізнес при карантині? Топ-6 книг про те, як вести бізнес в особливий період.
В цей особливий для нас з вами час вкрай важливо зберегти на плаву своє підприємство. І це потребує неабияких зусиль, адже дивлячись на ситуацію в інших країнах, вони перенесли більш важкі випробування, але бізнес при цьому не зупиняли! - 5 років тому...
Електронний документообіг. Щоб оцінити - варто спробувати
Ви знаєте, мені дуже часто здається, що в рамках впровадженню електронного документообігу (далі по тексту - ЕДО) ми якраз цим ми і займаємося! Якщо враховувати, що ЕДО - це економія ресурсів, ЕДО заощаджує час, який коштує грошей, ЕДО - це підвищення ефективності процесів! Та й взагалі, ЕДО - це майбутнє! - 5 років тому...
ТОП-5 найактуальніших питань з ПРРО
Все актуальнішим стає питання обов'язкового чи не обов'язкового використання РРО для багатьох підприємств. Тому в даній статті ми розглянемо ТОП-питання від нових та потенційних користувачів програмних РРО. Основою матеріалу є звернення, які ми отримуємо від таких Клієнтів. - 5 років тому...
25 років росту та діджиталізації, чого ми досягли за чверть сторіччя?
Сьогодні у житті нашої компанії визначний день – рівно 25 років тому у Полтаві була заснована група IT-компаній “Інтелектуальний сервіс”. Саме у жовтні 1995 року, у непрості часи дев’яностих, фундатори в обличчі Олексія Григорійовича Горбатько та Тетяни Георгіївни Бойко вирішили донести до бізнесу щось нове, а саме автоматизацію бухгалтерських процесів за допомогою програмного забезпечення