Телефонувати не обов’язково! Всі рішення у ваших руках

Телефонувати не обов’язково! Всі рішення у ваших руках

Інструменти самообслуговування від Інтелектуального сервісу

Команда ГК "Інтелектуальний сервіс" вже з 1995 року надає якісні послуги з програмних рішень для звітності, електронного документообігу, бухгалтерського та фінансового обліку, а також програмних кас і розрахункових операцій.

Наші клієнти найчастіше звертаються до нас телефоном. Ми маємо багатоканальну телефонію, де кожен вхідний дзвінок обробляється: навіть якщо оператор не встиг відповісти, інформація фіксується, і ми обов’язково передзвонюємо.

Проте не всі питання потребують дзвінка! Ми розробили зручні інструменти самообслуговування, що допоможуть швидко вирішити більшість запитів у зручний для вас час.

Які питання виникають у клієнтів?

Усі запити можна розділити на дві основні групи:

- Технічні – стосуються встановлення та налаштування програмного забезпечення. 90% таких питань без консультації спеціаліста не вирішити. Тут на допомогу приходять телефонні консультації та віддалене підключення.

- Організаційно-фінансові – отримання рахунків, запис на отримання електронного підпису, перевірка термінів ліцензій тощо. Більшість таких питань можна вирішити без дзвінка!

Як вирішити питання самостійно?

  • Отримати рахунок на програму або електронний підпис

На сайті intelserv.net.ua можна сформувати рахунок за кілька секунд:
1.  Перейдіть у розділ "Наші рішення".

2. Оберіть потрібний продукт.

3. Заповніть дані – рахунок автоматично надійде вам на email.

Після замовлення наш менеджер може зв’язатися для уточнення деталей. А після оплати ліцензія буде готова вже на наступний банківський день.

  • Записатися на отримання електронного підпису

Як ми бронюємо столик у кафе чи номер у готелі, так само можна забронювати зручний час для отримання електронного підпису.

Просто зайдіть на intelserv.net.ua та оберіть місто та час.

Після реєстрації ви отримаєте підтвердження бронювання та список необхідних документів. А якщо ви підписані на наш чат-бот, він надішле цю інформацію у ваш месенджер.

  • Чат-боти – ваш особистий помічник

Чат-боти допоможуть швидко отримати відповіді на запитання, дізнатися про акції та навіть зв’язатися з нашим фахівцем у текстовому форматі.

Обирайте зручний месенджер та підписуйтесь:

Це зручно, якщо ви знаходитесь за кордоном або не маєте змоги телефонувати.

  • Особистий кабінет

Для тих, хто любить контролювати все в одному місці, створений Особистий кабінет. Тут можна:
- Контролювати терміни закінчення ліцензій
- Формувати рахунки
- Перевіряти взаєморозрахунки

  • Блог та соціальні мережі

Хочете дізнаватися про нові продукти, зміни в законодавстві та інсайти для бізнесу?

Читайте наш блог або підписуйтесь на соцмережі:

Маєте ідеї, як нам стати краще?

Або просто хочете віддячити? Залишайте відгук, він для нас дуже важливий!

Завжди з вами,
Команда ГК "Інтелектуальний сервіс"

Чому варто обрати програмний РРО?

Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця

Знижка -50% на ПРРО

Читайте також: