5 бер. 2025 р.
Телефонувати не обов’язково! Всі рішення у ваших руках

Лайфхаки
5 хв.
102
Інструменти самообслуговування від Інтелектуального сервісу
Команда ГК "Інтелектуальний сервіс" вже з 1995 року надає якісні послуги з програмних рішень для звітності, електронного документообігу, бухгалтерського та фінансового обліку, а також програмних кас і розрахункових операцій.
Наші клієнти найчастіше звертаються до нас телефоном. Ми маємо багатоканальну телефонію, де кожен вхідний дзвінок обробляється: навіть якщо оператор не встиг відповісти, інформація фіксується, і ми обов’язково передзвонюємо.
Проте не всі питання потребують дзвінка! Ми розробили зручні інструменти самообслуговування, що допоможуть швидко вирішити більшість запитів у зручний для вас час.
Які питання виникають у клієнтів?
Усі запити можна розділити на дві основні групи:
- Технічні – стосуються встановлення та налаштування програмного забезпечення. 90% таких питань без консультації спеціаліста не вирішити. Тут на допомогу приходять телефонні консультації та віддалене підключення.
- Організаційно-фінансові – отримання рахунків, запис на отримання електронного підпису, перевірка термінів ліцензій тощо. Більшість таких питань можна вирішити без дзвінка!
Як вирішити питання самостійно?
-
Отримати рахунок на програму або електронний підпис
На сайті intelserv.net.ua можна сформувати рахунок за кілька секунд:
1. Перейдіть у розділ "Наші рішення".
2. Оберіть потрібний продукт.
3. Заповніть дані – рахунок автоматично надійде вам на email.
Після замовлення наш менеджер може зв’язатися для уточнення деталей. А після оплати ліцензія буде готова вже на наступний банківський день.
-
Записатися на отримання електронного підпису
Як ми бронюємо столик у кафе чи номер у готелі, так само можна забронювати зручний час для отримання електронного підпису.
Просто зайдіть на intelserv.net.ua та оберіть місто та час.
Після реєстрації ви отримаєте підтвердження бронювання та список необхідних документів. А якщо ви підписані на наш чат-бот, він надішле цю інформацію у ваш месенджер.
-
Чат-боти – ваш особистий помічник
Чат-боти допоможуть швидко отримати відповіді на запитання, дізнатися про акції та навіть зв’язатися з нашим фахівцем у текстовому форматі.
Обирайте зручний месенджер та підписуйтесь:
Це зручно, якщо ви знаходитесь за кордоном або не маєте змоги телефонувати.
-
Особистий кабінет
Для тих, хто любить контролювати все в одному місці, створений Особистий кабінет. Тут можна:
- Контролювати терміни закінчення ліцензій
- Формувати рахунки
- Перевіряти взаєморозрахунки
-
Блог та соціальні мережі
Хочете дізнаватися про нові продукти, зміни в законодавстві та інсайти для бізнесу?
Читайте наш блог або підписуйтесь на соцмережі:
Маєте ідеї, як нам стати краще?
Або просто хочете віддячити? Залишайте відгук, він для нас дуже важливий!
Завжди з вами,
Команда ГК "Інтелектуальний сервіс"
Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця

Читайте також:
- 8 днів тому...
Телефонувати не обов’язково! Всі рішення у ваших руках
Наші клієнти найчастіше звертаються до нас телефоном. Ми маємо багатоканальну телефонію, де кожен вхідний дзвінок обробляється: навіть якщо оператор не встиг відповісти, інформація фіксується, і ми обов’язково передзвонюємо. Проте не всі питання потребують дзвінка! Ми розробили зручні інструменти самообслуговування, що допоможуть - Місяць тому...
Чому важливо залишати відгуки на продукти та сервіси ГК "Інтелектуальний сервіс"
У сучасному бізнес-середовищі якість товарів і послуг відіграє ключову роль у виборі споживачів. Клієнти все частіше звертають увагу на досвід інших користувачів, перш ніж зробити покупку або скористатися послугами. Відгуки – це - 2 місяці тому...
Автоматизація зарплати: як обрати програму?
На початку нового року бухгалтери часто замислюються про оптимізацію своєї роботи. Особливо це стосується бухгалтерів по заробітній платі. Якщо ви шукаєте зручне рішення для автоматизації нарахування заробітної плати, ми допоможемо зробити вибір між - 5 років тому...
Досі працюєте з паперами? Тоді ми йдемо до вас!
Розвиток нових технологій набирає обертів у всіх сферах життя сучаної людини. Блага цивілізації дозволяють нам онлайн заробляти гроші, купувати гарні і, часом, не зовсім потрібні речі, вести блоги, створювати класну - 4 років тому...
Нові можливості "СОТА Каса"
Розробники реалізували нови корисні можливості функціоналу у РРО "СОТА Каса" - 5 років тому...
9 років разом з "Інтелектуальним сервісом". Історія нашого співробітника
- 4 років тому...
Як святкує Новий Рік Інтелектуальний сервіс?
Новий рік вже настільки поруч, що починаєш рахувати дні до 2021. А цього разу чекають з ще більшим нетерпінням, адже не мало труднощів та подій (в більшості своїй не надто позитивних) приніс нам 2020 рік. Де шукати новорічний настрій? Хоч фактично робочий тиждень ще триває, та настрій свята потрохи підступає. - 5 років тому...
Якими інструментами ми адаптували зв`язок майже 100 співробітників компанії?
Зараз світ надзвичайно швидко розвивається і потребує постійних змін, особливо, це стосується бізнесу і великих компаній. В ситуації, коли зараз майже вся робота зосереджена онлайн та віддалено, постає необхідність в онлайн-інструментах, які цю роботу забезпечують. - 4 років тому...
M.E.Doc - додаткові модулі, якими не часто користуються
Якщо Ви використовуєте M.E.Doc тільки для подачі звітності чи реєстрації податкових накладних, ми покажемо Вам незвіданий, але дуже корисний функціонал програми. Буде цікаво, читайте далі. - 5 років тому...
Як не втратити бізнес при карантині? Топ-6 книг про те, як вести бізнес в особливий період.
В цей особливий для нас з вами час вкрай важливо зберегти на плаву своє підприємство. І це потребує неабияких зусиль, адже дивлячись на ситуацію в інших країнах, вони перенесли більш важкі випробування, але бізнес при цьому не зупиняли!