Що Ви отримаєте особисто від переходу на електронні документи

Що Ви отримаєте особисто від переходу на електронні документи

Оновлено 05.12.2024 р.

Зараз, у нашому сучасному та цифровому світі все більше людей починає цінувати природу та навколишній світ, особливо, якщо поглянути на шкоду, яку ми наносимо середовищу, в якому живемо. 

Більш того, перехід на більш екологічні, економічні, та ще й корисні методи використання побуту диктує і сучасність.  

Якщо ж говорити про нашу з вами роботу, мабуть, не буде секретом те, як багато ми використовуємо папір, а ще більше - утилізуємо його. 

До того ж, слід зазначити, скільки коштів ми на нього витрачаємо та часу на відправку контрагентам, що сума виходить вельми велика за рік. І окрім цього, використовуємо у власних цілях теж багацько.

Давайте з Вами розглянемо, що може нам дати перехід і використання електронних документів. А також програми та додатки, якими можна замінити папір, значно зекономити кошти та спростити собі життя.
 

Отже, розглянемо основні переваги електронних документів та електронного документообігу:
 

  1. Зниження фінансових витрат на документообіг і діловодство.Це означає, що Ви не будете витрачати багато коштів на відправку документів контрагентам, на пошту, та і внутрішній документообмін не займе витрат та використання паперу.
  2. Підвищення виконавської дисципліни (так як ЕДО дозволяє визначати відповідального за виконання документа в кожен момент часу), підвищення продуктивності співробітників.
  3. Безпека і збереження документів - шифрування даних дозволяє запобігти спробам несанкціонованого використання інформації.
  4. Ефективне управління рухом документів.
  5. Опрацювання вхідних документів завжди безкоштовне для ваших клієнтів.
  6. І, звичайно ж, збереження екології та вирубки лісів.)

 

Це короткий список переваг, які може забезпечити електронний документообіг. Більше про електронний документообіг - за посиланям⇒https://intelserv.net.ua/products/medoc

 

А ось якими програмами можна реалізувати обмін електронними документами - про це поговоримо далі.

 

M.E.Doc

Тут, звісно, якщо ми говоримо з Вами про операційну діяльність і роботу в компанії. В даному випадку програма M.E.Doc забезпечить вам швидкий та легкий документообіг на підприємстві.

Якщо коротко про переваги - це:
- Автоматизація процесів звітності і документообміну в рамках однієї програми
- Гнучкий підбір функцій - від обміну первинною документацією до розрахунку зарплати
- Постійне вдосконалення програми
- Відповідність законодавству - Розробник максимально швидко реагує на зміни в законодавстві актуальними оновленнями програми( Мал.1)


 

СОТА

Це аналог програми M.E.Doc, тільки веб-сервіс, завдяки якому Ви можете обмінюватись електронними документами онлайн, маючи лише КЕП та доступ до Інтернету.

Детальніше -  можете дізнатись за цим посиланням⇒https://intelserv.net.ua/products/sota(Мал. 2)
 


 

Ось коротенький список того, чим ми користуємось самі та що допомогло нам оптимізувати усю нашу діяльність. І стосовно ЕДО, ми самі використовуємо його повністю у своїй діяльності.

І також перейшли на внутрішній документообіг на підприємстві, відмовившись від паперового обміну документами. Тим самим, оптимізували в рази свою діяльність та кошти.

Сподіваємось, ми були корисними для Вас.)


Авторка: Майорова Ніна - відділ цифрових коммунікацій ГК "Інтелектуальний сервіс"

ГК Інтелектуальний сервіс

Звертайтеся, якщо у вас залишилися запитання

Читайте також:

  • 4 місяці тому...
    Більше не чекай до понеділка: сервіс, який завжди на зв’язку
    Сьогодні майже кожна компанія використовує програмне забезпечення для автоматизації бізнес-процесів. Але що визначає правильний вибір такого рішення?
  • 7 місяців тому...
    Телефонувати не обов’язково! Всі рішення у ваших руках
    Наші клієнти найчастіше звертаються до нас телефоном. Ми маємо багатоканальну телефонію, де кожен вхідний дзвінок обробляється: навіть якщо оператор не встиг відповісти, інформація фіксується, і ми обов’язково передзвонюємо. Проте не всі питання потребують дзвінка! Ми розробили зручні інструменти самообслуговування, що допоможуть
  • 7 місяців тому...
    Чому важливо залишати відгуки на продукти та сервіси ГК "Інтелектуальний сервіс"
    У сучасному бізнес-середовищі якість товарів і послуг відіграє ключову роль у виборі споживачів. Клієнти все частіше звертають увагу на досвід інших користувачів, перш ніж зробити покупку або скористатися послугами. Відгуки – це
  • 8 місяців тому...
    Автоматизація зарплати: як обрати програму?
    На початку нового року бухгалтери часто замислюються про оптимізацію своєї роботи. Особливо це стосується бухгалтерів по заробітній платі. Якщо ви шукаєте зручне рішення для автоматизації нарахування заробітної плати, ми допоможемо зробити вибір між
  • 5 років тому...
    Досі працюєте з паперами? Тоді ми йдемо до вас!
    Розвиток нових технологій набирає обертів у всіх сферах життя сучаної людини. Блага цивілізації дозволяють нам онлайн заробляти гроші, купувати гарні і, часом, не зовсім потрібні речі, вести блоги, створювати класну
  • 5 років тому...
    Нові можливості "СОТА Каса"
    Розробники реалізували нови корисні можливості функціоналу у РРО "СОТА Каса"
  • 5 років тому...
    Як не втратити бізнес при карантині? Топ-6 книг про те, як вести бізнес в особливий період.
    В цей особливий для нас з вами час вкрай важливо зберегти на плаву своє підприємство. І це потребує неабияких зусиль, адже дивлячись на ситуацію в інших країнах, вони перенесли більш важкі випробування, але бізнес при цьому не зупиняли!
  • 5 років тому...
    Як святкує Новий Рік Інтелектуальний сервіс?
    Новий рік вже настільки поруч, що починаєш рахувати дні до 2021. А цього разу чекають з ще більшим нетерпінням, адже не мало труднощів та подій (в більшості своїй не надто позитивних) приніс нам 2020 рік. Де шукати новорічний настрій? Хоч фактично робочий тиждень ще триває, та настрій свята потрохи підступає. 
  • 5 років тому...
    Що ми отримали від колективного тренінгу на час карантину всією компанією?
    В просторах соціальних мереж було дуже багато рекомендацій, як скористатись вільним часом на карантині та сублімувати його у саморозвиток та навчання. Наша компанія скористалась цією можливістю на всі 100%. Як саме? Читайте нижче!)
  • 5 років тому...
    Якими інструментами ми адаптували зв`язок майже 100 співробітників компанії?
    Зараз світ надзвичайно швидко розвивається і потребує постійних змін, особливо, це стосується бізнесу і великих компаній. В ситуації, коли зараз майже вся робота зосереджена онлайн та віддалено, постає необхідність в онлайн-інструментах, які цю роботу забезпечують.