Налаштування розрахунку "Аванс" у модулі M.E.Doc.Зарплата

Налаштування розрахунку "Аванс" у модулі M.E.Doc.Зарплата

Оновлено 11.12.2024 р.

Вітаємо вас, шановні Користувачі програми «M.E.Doc».

Хочемо поділитися з вами інформацією, як легко та швидко налаштувати розрахунок авансу для всіх співробітників одночасно в модулі «M.E.Doc.Зарплата». 

Цей спосіб заощадить ваш час і вам не потрібно буде вносити розрахунок авансу кожному співробітнику окремо.

Для того, щоб налаштувати аванс для всіх співробітників у модулі Медок Зарплата, нам потрібно перейти  в розділ «Адміністрування» - підрозділ «Налаштування». (Мал. 1)

 

Мал. 1

 

 

Наступним кроком, нам потрібно буде перейти на вкладку «Види оплат». Обрати зліва каталог «Утримання», «Виплати», далі натиснути вкладку «Аванс» та поставити галочку на позначку «Розраховується для всіх». (Мал. 2)

 

Мал. 2

 

Далі нам потрібно перейти у вкладку «Параметри» розділу  «Налаштування». У полі «Період розрахунку аванса» виставляємо кількість днів або відсоток розрахунку авансу. (Мал. 3)

 

Мал. 3

 

Після налаштування натискаємо кнопку «Зберегти» вгорі. Програма пропонує перерахувати заробітну плату, після чого натискаємо кнопку «Виконати». Тепер можемо закрити модуль «Налаштування».

Після даних налаштувань в розділі «Розрахункова відомість», ми бачимо заповнену колонку «Аванс» в реєстрі. (Мал. 4)

 

Мал. 4

 

Також у «Розрахунковому листі» відображається сума  у вікні «Утримання»  кожного співробітника. (Мал. 5)

 

Мал. 5

 

Звертаємо вашу увагу! Такий спосіб можливо використовувати в випадку, коли потрібно розрахувати аванс в однаковий період розрахунку для всіх співробітників.

Залишились питання? Напишіть нам у чат-боти Telegram або Messenger Facebook.

 

Автори: Кириченко Назар та Ткаченко Анна, сертифіковані спеціалісти ГК Інтелектуальний сервіс

Чому варто обрати M.E.Doc

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу

Читайте також:

  • 21 днів тому...
    Автопошук e-mail контрагентів в M.E.Doc для відправки електронних документів
    З’явилась нова функція «Швидкий пошук», яка полегшить вам роботу з електронними документами. За допомогою цієї функції можна автоматично знаходити доступні електронні адреси контрагента у вікні «Вибір адресатів».
  • 2 місяці тому...
    M.E.Doc - найкраще рішення для організації електронного документообігу
    Папери, принтери, черги на пошті… А якщо без цього? Сучасному бізнесу не потрібно витрачати час і гроші на друк, підпис, сканування чи пересилання документів поштою. Електронний документообіг (ЕДО) — це
  • 2 місяці тому...
    Кадровий оффер в M.E.Doc - перший крок до офіційного працевлаштування
    Рекрутинг в Україні дуже змінився за останні роки. Багато тенденцій приходять до нас з Європи та США. Одне з таких нововведень - кадровий оффер.
  • 3 місяці тому...
    "Перший підпис отримувача" — нова реальність у M.E.Doc
    Уявіть, що тепер не обов’язково підписувати документ першим — нова функція в M.E.Doc дозволяє надсилати файли контрагентам для першого підпису. Це швидше, простіше та ідеально вписується в сучасні бізнес-процеси
  • Місяць тому...
    Розблокування податкових накладних 2025. Оновлений функціонал від M.E.Doс
    У практиці бухгалтерів нерідко трапляються ситуації, коли Податкові накладні або Розрахунки коригування не проходять реєстрацію через блокування. Процес їх розблокування часто є тривалим і вимагає постійного контролю за статусами в ЄРПН. Щоб спростити цей процес, у програмі «M.E.Doc» з’явився оновлений функціонал в модулі «Звірка документів з ЄРПН», який допоможе не лише відстежувати стан документів, а й уникнути повторних подань вже розглянутих пояснень.
  • 3 місяці тому...
    Як M.E.Doc вирішив проблему необроблених документів: Unitdata у дії
    Раніше програма M.E.Doc могла відправляти первинні документи лише за наявності сертифіката шифрування контрагента, що зберігався на сервісі API M.E.Doc. У випадках, коли контрагенти не використовували програмні продукти, інтегровані з платформою ПТАХ, документи залишалися необробленими. Це створювало ризики для діловодства та документообігу
  • 9 місяців тому...
    Відправляй контрагентам документи будь-яких форматів разом з M.E.Doc
    Якщо у Вас виникла необхідність відправити контрагенту документ довільного формату - программа M.E.Doc  допоможе в цьому. У реєстрі електронних документів можливо створювати документи у форматах
  • 5 місяців тому...
    Універсальні документи - перевага електронного документообігу!
    Програма M.E.Doc пропонує зручний інструмент для електронного документообігу – універсальний документ. Це спеціальний формат, який дозволяє швидко обмінюватися файлами між
  • 5 місяців тому...
    Об'єднана звітність. Інструменти для створення звіту
    Для створення в ручному варіанті нового податкового розрахунку необхідно перейти в розділ «Звітність»- «Об’єднана звітність ПДФО та ЄСВ» (Мал. 1), обрати відповідний звітний період та заповнити основну форму та необхідні додатки. Але можна цей звіт заповнити автоматично за допомогою додаткових інструментів.
  • 7 місяців тому...
    Особливості нарахування та утримання специфічних видів оплати в M.E.Doc Зарплата
    Автоматизація процесів нарахування заробітної плати - краще рішення у веденні бухгалтерського обліку. Оптимально для цієї мети пасує модуль «Зарплата» в програмі «M.E.Doc». Ймовірність припуститися помилки – 0. І при цьому ви істотно економите