21 вер. 2020 р.
Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису J(F)1391103: на що звернути увагу при заповненні

Електронні підписи
5 хв.
39718
Оновлено 26.12.2024 р.
Шановні читачі Блогу бухгалтера!
Останнім часом на лінію консультації потрапляють багато питань з приводу заповнення повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису (далі КЕП J(F)1391104).
Тож в цій статті ми розповімо вам, на що слід звернути увагу при заповненні повідомлення про надання інформації щодо КЕП J(F)1391103.
Нагадаємо: повідомлення подається у разі, якщо треба додати ще одного підписанта на підприємство, окрім директора.
Також починаючи з 01.09.2020 Державна податкова служба України відмінила подання заяви приєднання до договору (J/F 1392001) (ст.42 Податкового Кодексу України п.42.6.).
При заповненні повідомлення, обов’язково зазначаємо (Мал. 1):
Мал. 1
1. Поточну дату та номер (заповнюється автоматично);
2. Перевіряємо найменування контролюючого органу.
УВАГА! Якщо реєстрація вашого підприємства, наприклад в м.Полтава/Полтавська обл., то в назві залишаємо ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ, а все що після коми видаляємо.
3. Повну назву підприємства, наприклад ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОМАШКА"
4. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків.
До табличної частини вносимо інформацію з довідника сертифікатів (Мал. 2):
Мал. 2
1. Вибираємо актуальний сертифікат бухгалтера та\або співробітника.
2. Поле "Посада" заповнюється згідно документів про призначення.
3. Нижче таблиці зазначаємо ініціали та прізвище керівника, посаду, ініціали та прізвище виконавця та контактний телефон.
Перевіряємо, підписуємо та відправляємо в контролюючий орган. Чекаємо на квитанції.
Сподіваємося дана інформація буде Вам корисною і стане в нагоді в роботі!
Залишились питання? Напишіть нам у чат-боти Telegram або Messenger Facebook.
Автори: Ткаченко Анна та Костюк Оксана, сертифіковані спеціалісти ГК "Інтелектуальний сервіс"

Кваліфікований електронний підпис
Читайте також:
- 4 днів тому...
КЕП від ЦСК "Україна" — надійний захист вашого бізнесу
У сучасному цифровому середовищі компанії все частіше стикаються з ризиками шахрайства, найпоширеніші з яких: підробка документів, несанкціонований доступ до даних, фальсифікація з договорами чи фінансовими операціями. Але є один із найефективніших інструментів. - 2 місяці тому...
Де можна використовувати електронні підписи ЦСК "Україна"
ТОВ ЦСК «Україна» — один із найбільших та найнадійніших комерційних кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг (КНЕДП) в Україні. Центр вже понад 10 років допомагає українцям та бізнесу працювати з електронними підписами. - Місяць тому...
Що таке кваліфікований електронний підпис (КЕП)
В сучасному суспільстві, коли всі сфери нашого життя охоплені цифровізацією та інтернет-технологіями електронні підписи стали невід'ємною їх частиною. - 2 місяці тому...
Типи та варіанти зберігання електронних підписів для ПРРО
Електронний підпис потрібен не лише для звітності. Він також є обов’язковим для роботи з програмними РРО — сучасною альтернативою традиційним касовим апаратам. Авторизація та проведення операцій у ПРРО здійснюються саме за допомогою КЕП. - 3 місяці тому...
Де завантажити сертифікат до електронного підпису. Обмеження надавачів КЕП.
27 червня 2025 року на офіційному сайті КНЕДП ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна» опублікована інформація про те, що тимчасово призупиняється робота функції пошуку сертифікатів електронного підпису на сайті. - 3 місяці тому...
Електронний підпис онлайн — безпечно та законно
Сфера електронних довірчих послуг в Україні зробила впевнений крок уперед. Оформлення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) онлайн — не просто зручний сервіс, а результат системної роботи держави й сертифікованих провайдерів для забезпечення цифрової довіри. Проте цілком природно, що користувачі ставлять запитання: чи дійсно безпечно отримувати КЕП віддалено? - Рік тому...
Отримай електронний підпис без черги!
Ми цінуємо час Клієнтів, тому офіси ГК “Інтелектуальний сервіс” працюють за попереднім записом. А бот- Intelserv консультант завжди готовий допомогти підготувати необхідні - 2 місяці тому...
Про довіреності для отримання електронного підпису
Починаючи з 1 травня 2025 року в КНЕДП ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна» змінилася процедура отримання кваліфікованого електронного підпису (КЕП). - 10 місяців тому...
Хмарний сервіс CloudKey - з чого почати
Почнемо з того, що ви зробили правильний вибір! CloudKey виключає можливість втрати ключа, забезпечує доступ до КЕП 24/7 та є сучасним аналогом токену (фізичному носію). Отже, ви сплатили рахунок на користування CloudKey, що далі? - 4 місяці тому...
Перевидача та скасування сертифікатів КЕП: що потрібно знати користувачам
У сфері електронного документообігу та використання КЕП (кваліфікованого електронного підпису) часто виникає потреба у перевидачі або скасуванні сертифіката. Нижче наведено ключову інформацію, яку варто