9 вер. 2021 р.
Як зареєструвати КЕП у ДПС?
Електронні підписи
2 хв.
61019
Припустимо, у вас змінився директор чи бухгалтер, або ж відкрито нове підприємство. І ви вже встигли отримати кваліфіковані електронні підписи на всіх підписантів.
Тепер вам потрібно зареєструвати їх у Державній податковій службі. Тож пропонуємо розглянути порядок реєстрації КЕП.
Якщо ви отримали ключі для новоствореної організації чи для підприємства, у якого закінчився термін дії КЕП
Реєструємо ключ керівника
Щоб зареєструвати КЕП потрібно подати будь-який звіт чи запит до контролюючого органу. Але на практиці ми радимо відправити «Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС» (F/J1300204). Його потрібно підписати новим діючим КЕП керівника.
У відповідь ви отримаєте квитанцію з результатом обробки «Витяг з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та цільовими фондами» (F/J1400204) та «Повідомлення про набуття суб'єктом статусу електронного документообігу» (F/J1391099). Це означає, що у податковій зареєстровано КЕП керівника підприємства.
Реєструємо ключ бухгалтера (співробітника)
У випадку, коли ви маєте ще КЕП бухгалтера чи інших співробітників, які також мають право подавати звітність у контролюючі органи, то такі КЕП потрібно зареєструвати за допомогою «Повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого електронного підпису» (F/J1391103).
У табличну частину даного звіту потрібно підтягнути усі КЕП бухгалтерів та співробітників, які потрібно зареєструвати у податковій, підписати ними документ, потім ключем директора та печаткою.
Зверніть увагу! Якщо на підприємстві є бухгалтер або співробітник, КЕП якого Ви будете реєструвати у ДПС, то можна не відправляти Запит за формою F/J1300204, а відразу відправити Повідомлення F/J1391103.
При цьому КЕП керівника підтягувати у табличну частину не потрібно, як і попередньому випадку.
Якщо старі КЕП ще діють, а ви вже отримали нові. Тобто ви маєте два комплекти діючих ключів.
Вам потрібно відправити «Повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого електронного підпису» (F/J1391103).
У табличну частину даного звіту додайте усі нові КЕП (бухгалтера, директора та печатки).
Будьте уважні під час підписання повідомлення! Спочатку підписуєте усіма новими ключами у тому ж порядку як вони відображаються у табличній частині. А вже потім ключами у яких термін дії уже закінчується. Ключ шифрування печатки під час відправлення можна обрати будь-який.
Коли на повідомлення ви отримаєте першу та другу квитанцію, статуси якої буде «Прийнято», вже можна користуватися новими КЕП. Якщо будь-яка квитанція має статус «Не прийнято» – зверніть увагу на «Виявлені помилки / зауваження».
Отже, ми розглянули основні варіанти зміни КЕП та можливості їх реєстрації. А за додатковою інформацією чи допомогою звертайтеся до чат-бота Даші або за телефонами технічної підтримки: +380950364004; +380980364004; +380730364004.
Автор: Альона Москівець, сертифікований спеціаліст групи компаній Інтелектуальний сервіс
#M.E.Doc #M.E.Docкупити #Медоконовлення #программамедок #медоконлайн #medok #медок #купитьпрограммумедок #сотаонлайнмедок #сотамедок #кеп #придбатикеп #електроннийпідпис #ецп
Отримуйте всі актуальні новини на нашому каналі в Telegram, а також звертайтесь з будь-якими питаннями до нашого Intelserv консультанта через Telegram або Messenger!
Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця
Читайте також:
- 20 днів тому...
Як увійти в електронний кабінет платника за допомогою захищеного носія | Токен АВТОР
Давайте розглянемо процес входу в електронний кабінет платника податків за допомогою захищеного носія (токена) АВТОР, покроково - 2 місяці тому...
Як діяти у випадку заволодіння особистим ключем зловмисниками | Приклад рішення
Компрометація електронного підпису. Розповідаємо про основні варіанти вирішення даної проблеми - 2 місяці тому...
Отримання електронного підпису - віддалено
Надаємо роз'яснення, щодо можливості отримання електронного підпису від ЦСК "Україна", без особистої присутності - 10 місяців тому...
Електронний підпис для Prozorro: що це і як його отримати?
За останні кілька років Україна швидко переходить на діджиталізацію. Це пришвидшує та полегшує роботу для мільйонів людей. А з початком повномасштабного вторгнення доводить, наскільки зручніше та безпечніше працювати онлайн. Одним із прикладів є Prozorro. - 5 місяців тому...
Як продовжити КЕП онлайн без відвідування офісу
КЕП робить можливим повноцінний, юридично значущий документообіг з державою та контрагентами. Продовжити дію будь-якого сертифікату можна - 4 років тому...
Реформування МОЗ
Медична реформа системи охорони здоров’я - 4 років тому...
Зміни в останніх оновленнях які стосуються КЕП
Важливі зміни в останніх оновленнях програми, які стосуються «Кваліфікованого електронного підпису» - 5 років тому...
Підписання електронних документів декількома контрагентами
Інструкція по підписанню документів в електронному вигляді декількома контрагентами - 4 років тому...
Автопродовження будь-яких сертифікатів в режимі онлайн вже працює!
Продовжити дію будь-якого сертифікату в режимі онлайн - 3 років тому...
Переваги електронного підпису у 2021 році
Які можливості надає нам кваліфіований електронний підпис у 2021 році?