9 січ. 2025 р.
Як зареєструвати КЕП в податковій?
Електронні підписи
4 хв.
600
Після оновлення електронного підпису, його потрібно зареєструвати в податковій. Існує декілька варіантів реєстрації з різними сценаріями. Сьогодні пропоную розглянути 2 ситуації та алгоритм дій у кожній з них:
1. На підприємстві є активні ключі Директора та печатки, які скоро закінчуються, та вже є нові ключі.
2. На підприємстві є тільки нові ключі Директора та печатки.
Розберемо кожен алгоритм на прикладі програми M.E.Doc.
1. Після отримання нових електронних підписів на директора та печатки, слід завантажити сертифікати у програму. Для цього зайдіть у Головне меню - Адміністрування - Сертифікати - Встановлені сертифікати. Натисніть кнопку Завантажити з інтернету (якщо користуєтесь ключами ЦСК “Україна”)/ Додати сертифікат (якщо користуєтесь ключами інших АЦСК) (Мал.1)
Мал.1
Після цих дій з’явиться повідомлення (мал.2).
Мал.2
Натисніть кнопку Ні. Тепер в реєстрі сертифікатів ви будете бачити старі сертифікати і нові.
Перейдіть в Головне меню - Звітність - Реєстр звітів.
Оберіть період - поточний місяць поточного року. (мал.3)
Мал.3
Натисніть кнопку Створити звіт та оберіть в реєстрі бланк з кодом J/F1391104 (мал.4)
Мал.4
На екрані відкриється бланк повідомлення. Наведіть курсор миші в табличну частину звіту та натисніть лівою клавішею в першій колонці, після цих дій зайдіть в довідник (мал.5)
Мал.5
На екрані відкриється довідник сертифікатів, оберіть НОВИЙ сертифікат директора. Додайте в таблицю додаткову графу (мал.6)
Мал.6
Додайте до звіта НОВИЙ сертифікат печатки. Дозаповніть необхідні поля. (мал.7)
Мал.7
Повідомлення готове до підписання.
Наступні дії - Перевірити звіт - Передати звіт на підпис. (Мал.8)
Мал.8
Відкриється вікно підписання звіту, вкажіть каталог з НОВИМИ секретними ключами.
Зверніть увагу!
Перші підписи потрібно накласти НОВИМИ ключами. Тобто, затверджуємо нові сертифікати в повідомленні відповідними підписами.
Всі інші підписи на повідомлення потрібно накласти старими ключами. Тобто, підписуємо як звіт.
Відправляємо повідомлення до податкової також старими ключами.
Подбайте про прийом пошти після відправки повідомлення.
Друга позитивна квитанція буде свідчити про те, що ваші ключі зареєстровано. З цього моменту звітувати до податкової потрібно новими ключами.
2. У підприємства або ФОП є тільки нові ключі, і їх необхідно завантажити в програму. Зайдіть в Головне меню - Адміністрування - Сертифікати - Встановлені сертифікати. Натисніть кнопку Завантажити з інтернету (якщо користуєтесь ключами ЦСК “Україна”)/ Додати сертифікат (якщо користуєтесь ключами інших АЦСК).
Після того, як сертифікат додано в програму необхідно відправити запит до податкової.
Зайдіть в Головне меню - Довідники державних органів - Інформаційна довідка - Створити - Інша довідка (мал.9)
Мал.9
Створіть Запит з кодом J/F1300207 (мал.10)
Мал.10
Підпишіть і відправте звіт новими ключами. Подбайте про прийом квитанції. На запит прийде одна квитанція. Якщо в ній написано, що “Документ збережено на центральному рівні” - ваші ключі зареєстровано в податковій.
Якщо залишились питання, телефонуйте на лінію консультації:
+380950364004 vodafone; +380980364004 kyivstar; +380730364004 lifecell
Авторка: Машталер Міла, провідна спеціалістка ГК “Інтелектуальний сервіс”
Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця
Читайте також:
- 4 місяці тому...
Отримай електронний підпис без черги!
Ми цінуємо час Клієнтів, тому офіси ГК “Інтелектуальний сервіс” працюють за попереднім записом. А бот- Intelserv консультант завжди готовий допомогти підготувати необхідні - 2 місяці тому...
Хмарний сервіс CloudKey - з чого почати
Почнемо з того, що ви зробили правильний вибір! CloudKey виключає можливість втрати ключа, забезпечує доступ до КЕП 24/7 та є сучасним аналогом токену (фізичному носію). Отже, ви сплатили рахунок на користування CloudKey, що далі? - 2 місяці тому...
Як зайти на портал ПФУ співробітнику? Реєстрація користувачів
Поговоримо про вхід на портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Фізичні особи/ФОП для входу на портал можуть використовувати власний електронний підпис. Юридичні особи зазвичай використовують електронний підпис печатки. КЕП директора/бухгалтера також можна використовувати для роботи в ПФУ, але - 3 місяці тому...
Захищені носії та автопродовження підписів на них
У статті розглянемо, які носії доступні для роботи з КЕП від КНЕДП ЦСК “Україна” та в чому їхні особливості - 3 місяці тому...
Отримання електронного підпису. Важливі дрібниці
Щоб процедура отримання КЕП була швидкою та комфортною розповімо про важливі дрібнички на які слід звернути увагу при продовженні електронного ключа, або - 6 місяців тому...
Як отримати ключ для участі в тендерних пропозиціях
Як отримати ключ для участі в тендерних пропозиціях? Для участі в тендерних пропозиціях в Україні вам необхідно отримати електронний підпис (КЕП) та зареєструватися на одному з електронних майданчиків системи публічних закупівель Prozorro. Ось основні кроки для - Рік тому...
Як діяти у випадку заволодіння особистим ключем зловмисниками | Приклад рішення
Компрометація електронного підпису. Розповідаємо про основні варіанти вирішення даної проблеми - Місяць тому...
Як зареєструвати КЕП в податковій?
Після оновлення електронного підпису, його потрібно зареєструвати в податковій. Існує декілька варіантів реєстрації з різними сценаріями - 11 місяців тому...
Отримання електронного підпису - віддалено
Надаємо роз'яснення, щодо можливості отримання електронного підпису від ЦСК "Україна", без особистої присутності - 2 років тому...
Електронний підпис для Prozorro: що це і як його отримати?
За останні кілька років Україна швидко переходить на діджиталізацію. Це пришвидшує та полегшує роботу для мільйонів людей. А з початком повномасштабного вторгнення доводить, наскільки зручніше та безпечніше працювати онлайн. Одним із прикладів є Prozorro.