Як зареєструвати КЕП в податковій?

Як зареєструвати КЕП в податковій?

Після оновлення електронного підпису, його потрібно зареєструвати в податковій. Існує декілька варіантів реєстрації з різними сценаріями. Сьогодні пропоную розглянути 2 ситуації та алгоритм дій у кожній з них:
1. На підприємстві є активні ключі Директора та печатки, які скоро закінчуються, та вже є нові ключі.
2. На підприємстві є тільки нові ключі Директора та печатки.

Розберемо кожен алгоритм на прикладі програми M.E.Doc.

1. Після отримання нових електронних підписів на директора та печатки, слід завантажити сертифікати у програму. Для цього зайдіть у Головне меню - Адміністрування - Сертифікати - Встановлені сертифікати. Натисніть кнопку Завантажити з інтернету (якщо користуєтесь ключами ЦСК “Україна”)/ Додати сертифікат (якщо користуєтесь ключами інших АЦСК) (Мал.1)


Мал.1

Після цих дій з’явиться повідомлення (мал.2).


Мал.2

Натисніть кнопку Ні. Тепер в реєстрі сертифікатів ви будете бачити старі сертифікати і нові.

Перейдіть в Головне меню - Звітність - Реєстр звітів.
Оберіть період - поточний місяць поточного року. (мал.3)


Мал.3

Натисніть кнопку Створити звіт та оберіть в реєстрі бланк з кодом J/F1391104 (мал.4)


Мал.4

На екрані відкриється бланк повідомлення. Наведіть курсор миші в табличну частину звіту та натисніть лівою клавішею в першій колонці, після цих дій зайдіть в довідник (мал.5)


Мал.5

На екрані відкриється довідник сертифікатів, оберіть НОВИЙ сертифікат директора. Додайте в таблицю додаткову графу (мал.6)


Мал.6

Додайте до звіта НОВИЙ сертифікат печатки. Дозаповніть необхідні поля. (мал.7)


Мал.7

Повідомлення готове до підписання.
Наступні дії - Перевірити звіт - Передати звіт на підпис. (Мал.8)


Мал.8

Відкриється вікно підписання звіту, вкажіть каталог з НОВИМИ секретними ключами.

Зверніть увагу! 
Перші підписи потрібно накласти НОВИМИ ключами. Тобто, затверджуємо нові сертифікати в повідомленні відповідними підписами.
Всі інші підписи на повідомлення потрібно накласти старими ключами. Тобто, підписуємо як звіт.

Відправляємо повідомлення до податкової також старими ключами.

Подбайте про прийом пошти після відправки повідомлення.
Друга позитивна квитанція буде свідчити про те, що ваші ключі зареєстровано. З цього моменту звітувати до податкової потрібно новими ключами.

 

2. У підприємства або ФОП є тільки нові ключі, і їх необхідно завантажити в програму. Зайдіть в Головне меню - Адміністрування - Сертифікати - Встановлені сертифікати. Натисніть кнопку Завантажити з інтернету (якщо користуєтесь ключами ЦСК “Україна”)/ Додати сертифікат (якщо користуєтесь ключами інших АЦСК).

Після того, як сертифікат додано в програму необхідно відправити запит до податкової.
Зайдіть в Головне меню - Довідники державних органів - Інформаційна довідка - Створити - Інша довідка (мал.9)


Мал.9

Створіть Запит з кодом J/F1300207 (мал.10)


Мал.10

Підпишіть і відправте звіт новими ключами. Подбайте про прийом квитанції. На запит прийде одна квитанція. Якщо в ній написано, що “Документ збережено на центральному рівні” - ваші ключі зареєстровано в податковій.

Якщо залишились питання, телефонуйте на лінію консультації:
+380950364004 vodafone; +380980364004 kyivstar; +380730364004 lifecell 

Авторка: Машталер Міла, провідна спеціалістка ГК “Інтелектуальний сервіс”

Чому варто обрати програмний РРО?

Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця

Читайте також: