Ключ пошкоджено або невірно введений пароль. Як перевірити ключ

Ключ пошкоджено або невірно введений пароль. Як перевірити ключ

Сьогодні складно уявити життя без сучасних інформаційних технологій. Завдяки їм комфортними стають не лише звичні речі, а й наш побут, покращуються умови роботи.

Здавання звітності в електронному вигляді на сьогодні є дуже актуальним питанням. Як в паперовому варіанті, так і в електронному, на документи накладаються підписи. Та іноді при підписанні електронного документа можуть виникати помилки.

В даній статті хочемо розглянути найпоширеніші з них та варіанти вирішення.

Якщо при підписанні електронного документа виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено», то для усунення такої помилки необхідно перевірити:

- який ключ кваліфікованого електронного підпису чи печатки використовується першим (вірна послідовність підписів для податкової звітності: бухгалтер - директор - електронна печатка);

- правильність введення пароля, а саме: регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи);

- чи набраний пароль відповідає ключу, який використовується (наприклад, пароль до ключа бухгалтера використовується тільки з ключем бухгалтера).

Якщо при підписанні з’являється помилка: «Виникла помилка при зчитуванні особистого ключа (Сертифікат пошкоджений або не може бути використаний (50))», переконайтеся, що на вашому ПК встановлено актуальну дату та час. Також перевірте чи опубліковані сертифікати вашого електронного підпису на сайті кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, який видав вам електронний підпис.

Іноді ця помилка виникає, якщо КЕП був щойно сформований та потрібен певний час для синхронізації даних.

Помилка «Виникла помилка при відкритті особистого ключа (невірний пароль чи ключ пошкоджений)(24)».

З ймовірністю 99,9% ви неправильно ввели пароль від вашого ключа.

Перевірте, чи правильно обрано мову, чи не ввімкнуто Caps Lock. Якщо у вашому паролі є великі й малі букви чи символи, наберіть пароль у текстовому редакторі, щоб упевнитися що він набраний правильно.

Якщо ви втратили пароль доступу до особистого ключа або сам ключ, вам необхідно звернутись до одного із кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг та отримати новий електронний підпис.

«Виникла помилка при зчитуванні особистого ключа (Сертифікат не знайдено (51))».

Ця помилка зазвичай виникає, якщо користувачі обирають неправильного надавача кваліфікованого електронного підпису. Наприклад, Ваш електронний підпис виготовив КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна", але у полі «Кваліфікований надавач електронних послуг (АЦСК)» ви обираєте іншу установу.

Зберігайте свої підписи в захищеному  місці, не передавайте пароль іншим особам та слідкуйте за терміном закінчення.

Якщо у вас залишилися питання чи потрібна допомога, звертайтеся до нас за номерами:

Завжди раді вам допомогти!

Авторка: Ярошина Яна, провідна спеціалістка ГК "Інтелектуальний сервіс"

КЕП ЦСК Україна

Кваліфікований електронний підпис

Читайте також:

  • Місяць тому...
    Що таке кваліфікований електронний підпис (КЕП)
    В сучасному суспільстві, коли всі сфери нашого життя охоплені цифровізацією та інтернет-технологіями електронні підписи стали невід'ємною їх частиною.
  • Місяць тому...
    Де можна використовувати електронні підписи ЦСК "Україна"
    ТОВ ЦСК «Україна» — один із найбільших та найнадійніших комерційних кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг (КНЕДП) в Україні. Центр вже понад 10 років допомагає українцям та бізнесу працювати з електронними підписами.
  • 2 місяці тому...
    Типи та варіанти зберігання електронних підписів для ПРРО
    Електронний підпис потрібен не лише для звітності. Він також є обов’язковим для роботи з програмними РРО — сучасною альтернативою традиційним касовим апаратам. Авторизація та проведення операцій у ПРРО здійснюються саме за допомогою КЕП.
  • 3 місяці тому...
    Де завантажити сертифікат до електронного підпису. Обмеження надавачів КЕП.
    27 червня 2025 року на офіційному сайті КНЕДП ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна» опублікована інформація про те, що тимчасово призупиняється робота функції пошуку сертифікатів електронного підпису на сайті.
  • 3 місяці тому...
    Електронний підпис онлайн — безпечно та законно
    Сфера електронних довірчих послуг в Україні зробила впевнений крок уперед. Оформлення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) онлайн — не просто зручний сервіс, а результат системної роботи держави й сертифікованих провайдерів для забезпечення цифрової довіри. Проте цілком природно, що користувачі ставлять запитання: чи дійсно безпечно отримувати КЕП віддалено?
  • 2 місяці тому...
    Про довіреності для отримання електронного підпису
    Починаючи з 1 травня 2025 року в КНЕДП ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна» змінилася процедура отримання кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
  • 11 місяців тому...
    Отримай електронний підпис без черги!
    Ми цінуємо час Клієнтів, тому офіси ГК “Інтелектуальний сервіс” працюють за попереднім записом. А бот- Intelserv консультант завжди готовий допомогти підготувати необхідні
  • 10 місяців тому...
    Хмарний сервіс CloudKey - з чого почати
    Почнемо з того, що ви зробили правильний вибір! CloudKey виключає можливість втрати ключа, забезпечує доступ до КЕП 24/7 та є сучасним аналогом токену (фізичному носію). Отже, ви сплатили рахунок на користування CloudKey, що далі?
  • 4 місяці тому...
    Перевидача та скасування сертифікатів КЕП: що потрібно знати користувачам
    У сфері електронного документообігу та використання КЕП (кваліфікованого електронного підпису) часто виникає потреба у перевидачі або скасуванні сертифіката. Нижче наведено ключову інформацію, яку варто
  • 5 місяців тому...
    Як отримати електронний підпис КЕП
    Для подання електронної звітності необхідно мати кваліфікований електронний підпис (КЕП).