13 лют. 2025 р.
Ключ пошкоджено або невірно введений пароль. Як перевірити ключ

Електронні підписи
3 хв.
147
Сьогодні складно уявити життя без сучасних інформаційних технологій. Завдяки їм комфортними стають не лише звичні речі, а й наш побут, покращуються умови роботи.
Здавання звітності в електронному вигляді на сьогодні є дуже актуальним питанням. Як в паперовому варіанті, так і в електронному, на документи накладаються підписи. Та іноді при підписанні електронного документа можуть виникати помилки.
В даній статті хочемо розглянути найпоширеніші з них та варіанти вирішення.
Якщо при підписанні електронного документа виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено», то для усунення такої помилки необхідно перевірити:
- який ключ кваліфікованого електронного підпису чи печатки використовується першим (вірна послідовність підписів для податкової звітності: бухгалтер - директор - електронна печатка);
- правильність введення пароля, а саме: регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи);
- чи набраний пароль відповідає ключу, який використовується (наприклад, пароль до ключа бухгалтера використовується тільки з ключем бухгалтера).
Якщо при підписанні з’являється помилка: «Виникла помилка при зчитуванні особистого ключа (Сертифікат пошкоджений або не може бути використаний (50))», переконайтеся, що на вашому ПК встановлено актуальну дату та час. Також перевірте чи опубліковані сертифікати вашого електронного підпису на сайті кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, який видав вам електронний підпис.
Іноді ця помилка виникає, якщо КЕП був щойно сформований та потрібен певний час для синхронізації даних.
Помилка «Виникла помилка при відкритті особистого ключа (невірний пароль чи ключ пошкоджений)(24)».
З ймовірністю 99,9% ви неправильно ввели пароль від вашого ключа.
Перевірте, чи правильно обрано мову, чи не ввімкнуто Caps Lock. Якщо у вашому паролі є великі й малі букви чи символи, наберіть пароль у текстовому редакторі, щоб упевнитися що він набраний правильно.
Якщо ви втратили пароль доступу до особистого ключа або сам ключ, вам необхідно звернутись до одного із кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг та отримати новий електронний підпис.
«Виникла помилка при зчитуванні особистого ключа (Сертифікат не знайдено (51))».
Ця помилка зазвичай виникає, якщо користувачі обирають неправильного надавача кваліфікованого електронного підпису. Наприклад, Ваш електронний підпис виготовив КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна", але у полі «Кваліфікований надавач електронних послуг (АЦСК)» ви обираєте іншу установу.
Зберігайте свої підписи в захищеному місці, не передавайте пароль іншим особам та слідкуйте за терміном закінчення.
Якщо у вас залишилися питання чи потрібна допомога, звертайтеся до нас за номерами:
- Vodafone: +380950364004
- Kyivstar: +380980364004
- Lifecell: +380730364004
Завжди раді вам допомогти!
Авторка: Ярошина Яна, провідна спеціалістка ГК "Інтелектуальний сервіс"
Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця
Читайте також:
- 8 днів тому...
Ключ пошкоджено або невірно введений пароль. Як перевірити ключ
Якщо при підписанні електронного документа виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено», то для усунення такої помилки необхідно перевірити - 4 місяці тому...
Отримай електронний підпис без черги!
Ми цінуємо час Клієнтів, тому офіси ГК “Інтелектуальний сервіс” працюють за попереднім записом. А бот- Intelserv консультант завжди готовий допомогти підготувати необхідні - 3 місяці тому...
Хмарний сервіс CloudKey - з чого почати
Почнемо з того, що ви зробили правильний вибір! CloudKey виключає можливість втрати ключа, забезпечує доступ до КЕП 24/7 та є сучасним аналогом токену (фізичному носію). Отже, ви сплатили рахунок на користування CloudKey, що далі? - 3 місяці тому...
Як зайти на портал ПФУ співробітнику? Реєстрація користувачів
Поговоримо про вхід на портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Фізичні особи/ФОП для входу на портал можуть використовувати власний електронний підпис. Юридичні особи зазвичай використовують електронний підпис печатки. КЕП директора/бухгалтера також можна використовувати для роботи в ПФУ, але - 3 місяці тому...
Захищені носії та автопродовження підписів на них
У статті розглянемо, які носії доступні для роботи з КЕП від КНЕДП ЦСК “Україна” та в чому їхні особливості - 4 місяці тому...
Отримання електронного підпису. Важливі дрібниці
Щоб процедура отримання КЕП була швидкою та комфортною розповімо про важливі дрібнички на які слід звернути увагу при продовженні електронного ключа, або - Рік тому...
Як діяти у випадку заволодіння особистим ключем зловмисниками | Приклад рішення
Компрометація електронного підпису. Розповідаємо про основні варіанти вирішення даної проблеми - 6 місяців тому...
Як отримати ключ для участі в тендерних пропозиціях
Як отримати ключ для участі в тендерних пропозиціях? Для участі в тендерних пропозиціях в Україні вам необхідно отримати електронний підпис (КЕП) та зареєструватися на одному з електронних майданчиків системи публічних закупівель Prozorro. Ось основні кроки для - 2 років тому...
Електронний підпис для Prozorro: що це і як його отримати?
За останні кілька років Україна швидко переходить на діджиталізацію. Це пришвидшує та полегшує роботу для мільйонів людей. А з початком повномасштабного вторгнення доводить, наскільки зручніше та безпечніше працювати онлайн. Одним із прикладів є Prozorro. - 4 місяці тому...
Як зареєструвати ключ касира?
Якщо ви працюєте або лише плануєте працювати з ПРРО (програмним реєстратором розрахункових операцій), вам обов'язково знадобиться електронний підпис. Про типи електронних підписів, які можна використовувати при роботі з касою, ми вже розповідали в цьому матеріалі. У цій статті покроково розглянемо, як