Ключ пошкоджено або невірно введений пароль. Як перевірити ключ

Ключ пошкоджено або невірно введений пароль. Як перевірити ключ

Сьогодні складно уявити життя без сучасних інформаційних технологій. Завдяки їм комфортними стають не лише звичні речі, а й наш побут, покращуються умови роботи.

Здавання звітності в електронному вигляді на сьогодні є дуже актуальним питанням. Як в паперовому варіанті, так і в електронному, на документи накладаються підписи. Та іноді при підписанні електронного документа можуть виникати помилки.

В даній статті хочемо розглянути найпоширеніші з них та варіанти вирішення.

Якщо при підписанні електронного документа виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено», то для усунення такої помилки необхідно перевірити:

- який ключ кваліфікованого електронного підпису чи печатки використовується першим (вірна послідовність підписів для податкової звітності: бухгалтер - директор - електронна печатка);

- правильність введення пароля, а саме: регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи);

- чи набраний пароль відповідає ключу, який використовується (наприклад, пароль до ключа бухгалтера використовується тільки з ключем бухгалтера).

Якщо при підписанні з’являється помилка: «Виникла помилка при зчитуванні особистого ключа (Сертифікат пошкоджений або не може бути використаний (50))», переконайтеся, що на вашому ПК встановлено актуальну дату та час. Також перевірте чи опубліковані сертифікати вашого електронного підпису на сайті кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, який видав вам електронний підпис.

Іноді ця помилка виникає, якщо КЕП був щойно сформований та потрібен певний час для синхронізації даних.

Помилка «Виникла помилка при відкритті особистого ключа (невірний пароль чи ключ пошкоджений)(24)».

З ймовірністю 99,9% ви неправильно ввели пароль від вашого ключа.

Перевірте, чи правильно обрано мову, чи не ввімкнуто Caps Lock. Якщо у вашому паролі є великі й малі букви чи символи, наберіть пароль у текстовому редакторі, щоб упевнитися що він набраний правильно.

Якщо ви втратили пароль доступу до особистого ключа або сам ключ, вам необхідно звернутись до одного із кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг та отримати новий електронний підпис.

«Виникла помилка при зчитуванні особистого ключа (Сертифікат не знайдено (51))».

Ця помилка зазвичай виникає, якщо користувачі обирають неправильного надавача кваліфікованого електронного підпису. Наприклад, Ваш електронний підпис виготовив КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна", але у полі «Кваліфікований надавач електронних послуг (АЦСК)» ви обираєте іншу установу.

Зберігайте свої підписи в захищеному  місці, не передавайте пароль іншим особам та слідкуйте за терміном закінчення.

Якщо у вас залишилися питання чи потрібна допомога, звертайтеся до нас за номерами:

Завжди раді вам допомогти!

Авторка: Ярошина Яна, провідна спеціалістка ГК "Інтелектуальний сервіс"

КЕП ЦСК Україна

Кваліфікований електронний підпис

Читайте також: