18 груд. 2025 р.
Огляд змін в оновленні програми Medoc: 11.02.189 та 11.02.190

M.E.Doc
10 хв.
34
Компанія Linkos Group розпочала ребрендинг свого ключового рішення M.E.Doc, яке вже понад 20 років забезпечує цифрові процеси для тисяч українських компаній.
За останні роки M.E.Doc виріс із програмного забезпечення для звітності до комплексної платформи, яка в себе включає: електронний документообіг, облік ПДВ, податковий комплаєнс(автоматичні перевірки документів, формування звітності за актуальними законодавчими нормами, контроль правильності ПН/РК), зарплата, МСФЗ, акциз та інтеграція.
Щоб інтерфейс відповідав цьому масштабу та сучасним стандартам, розробник програми провів оновлення дизайну з фокусом на зручність та швидкість роботи.
Так 8 грудня 2025 року вийшло оновлення 11.02.189.
Новий стиль і оновлена айдентика
M.E.Doc отримав новий логотип та сучасну візуальну систему.

Мал.1
Інтерфейс став світлішим і чистішим, а на формі входу прибрано кнопки закриття/згортання, щоб уникати випадкових натискань. Це відповідає актуальним UX-дослідженням і робить програму безпечнішою для щоденної роботи.
UX-покращення без зміни логіки роботи
Розробник програми залишив всю структуру M.E.Doc незмінною: меню, налаштування, дії та документи працюють так само як і раніше.
Оновлення були спрямовані на те, щоб користувачі могли:
- працювати швидше й ефективніше;
- з легкістю знаходити потрібний функціонал;
- менше втомлюватися під час тривалої роботи;
- знизити кількість помилок;
- отримати сучасний досвід використання без необхідності заново навчатися.
У новій версії уточнені формулювання статусів документів.

Мал.2
Частину статусів об’єднано, а детальна інформація була перенесена всередину документа.
Градієнтний хедер та оновлена кольорова ієрархія
За задумом єдиний оновлений відтінок та м’який градієнт структурують простір, полегшують орієнтацію поглядом і зменшують напруження очей під час тривалих робочих сесій.

Мал.3
Усі сіро-кольорові елементи також отримали більш сучасну ієрархію, що покращило читабельність.

Мал.4
Основні переваги нового дизайну:
- покращена контрастність і доступність;
- легший і сучасніший інтерфейс;
- менше візуального навантаження;
- швидше сприйняття інформації.
Уніфіковані іконки та оновлені модальні вікна
Іконки отримали єдиний стиль і чисті лінії - відтепер це цілісна система, а не набір різних елементів.

Мал.5
При відкритті модальних вікон фон затемнюється, а ключові кнопки виконані в акцентному зеленому кольорі для кращої видимості та фокусування.

Мал.6
Крім оновлення статусів документів та інтерфейсу було додано низку нових форм і додатків, внесені численні зміни у граничні строки подання документів, контролі та структуру форм, а саме: додавання нових рядків, уточнення інформації про філії, оновлення назв розділів та пакетів звітності.
В розділі Реєстр звітів було додано нову колонку «Період», що спрощує пошук документів навіть при виборі режиму «Всі».
Відповідь від користувачів програми не забарилась, бо за довгий проміжок часу M.E.Doc не змінював свого інтерфейсу і всі звикли до звичної картинки.
Завдяки активному фідбеку вдалося оперативно знайти ключові недоліки та усунути їх, зробивши програму ще зручнішою для щоденної роботи.
Покращення інтерфейсу: враховано побажання користувачів
У новій версії 11.02.190 від 15 грудня доопрацьовано візуальну частину програми:
- іконки наближено до попереднього вигляду - вони стали більш впізнаваними та яскравішими;

Мал.7
- покращено контрастність і читабельність, оновлено кольорові схеми відповідно до побажань користувачів;

Мал.8
- повернуто попередню систему статусів документів, яка забезпечує більш інформативне та зрозуміле відображення етапів обробки документів.
Розробник наголошує, що саме відгуки користувачів формують подальший розвиток M.E.Doc і допомагають зробити продукт максимально ефективним.
Оновлення M.E.Doc 11.02.190 - це комплексне доопрацювання інтерфейсу, довідників, форм та функціоналу, яке робить роботу бухгалтерів і фінансових фахівців більш стабільною, зручною та відповідною актуальним законодавчим вимогам.
Рекомендуємо оновити програму до останньої версії та ознайомитися з усіма нововведеннями на практиці.
Якщо у вас залишилися питання залиште заявку на сайті або звертайтеся на нашу лінію консультацій за номерами:
+380950364004
+380980364004
+380730364004
Завжди раді вам допомогти!
Авторка: Ярошина Яна, провідна фахівчиня ГК «Інтелектуальний сервіс».

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу
Читайте також:
- 2 днів тому...
Огляд змін в оновленні програми Medoc: 11.02.189 та 11.02.190
У грудні 2025 року програма M.E.Doc отримала масштабне оновлення інтерфейсу та старт ребрендингу. У статті розглядаємо ключові зміни версій 11.02.189 і 11.02.190: нову айдентику, UX-покращення без зміни логіки роботи, оновлені статуси документів, вдосконалену навігацію та доопрацювання, виконані на основі відгуків користувачів. - 6 місяців тому...
Кадровий оффер в M.E.Doc - перший крок до офіційного працевлаштування
Рекрутинг в Україні дуже змінився за останні роки. Багато тенденцій приходять до нас з Європи та США. Одне з таких нововведень - кадровий оффер. - 6 місяців тому...
M.E.Doc - найкраще рішення для організації електронного документообігу
Папери, принтери, черги на пошті… А якщо без цього? Сучасному бізнесу не потрібно витрачати час і гроші на друк, підпис, сканування чи пересилання документів поштою. Електронний документообіг (ЕДО) — це - 5 місяців тому...
Автопошук e-mail контрагентів в M.E.Doc для відправки електронних документів
З’явилась нова функція «Швидкий пошук», яка полегшить вам роботу з електронними документами. За допомогою цієї функції можна автоматично знаходити доступні електронні адреси контрагента у вікні «Вибір адресатів». - 7 місяців тому...
Як M.E.Doc вирішив проблему необроблених документів: Unitdata у дії
Раніше програма M.E.Doc могла відправляти первинні документи лише за наявності сертифіката шифрування контрагента, що зберігався на сервісі API M.E.Doc. У випадках, коли контрагенти не використовували програмні продукти, інтегровані з платформою ПТАХ, документи залишалися необробленими. Це створювало ризики для діловодства та документообігу - 7 місяців тому...
"Перший підпис отримувача" — нова реальність у M.E.Doc
Уявіть, що тепер не обов’язково підписувати документ першим — нова функція в M.E.Doc дозволяє надсилати файли контрагентам для першого підпису. Це швидше, простіше та ідеально вписується в сучасні бізнес-процеси - Рік тому...
Відправляй контрагентам документи будь-яких форматів разом з M.E.Doc
Якщо у Вас виникла необхідність відправити контрагенту документ довільного формату - программа M.E.Doc допоможе в цьому. У реєстрі електронних документів можливо створювати документи у форматах - 2 років тому...
Як автоматично створювати резервні копії програми M.E.Doc
У сучасному світі, де зберігання даних та їх безпека мають критичне значення для стабільної роботи підприємств - автоматизоване створення резервних копій у програмі M.E.Doc виявляється надзвичайно важливим та ефективним рішенням. - 2 років тому...
Відправка супроводжуючих документів до банку | Кейс M.E.Doc
M.E.Doc - це дуже багатофункціональна програма. Чи знали ви, що через M.E.Doc можна надіслати супроводжуючі документи щодо звітності безпосередньо до банку? Розповідаємо, як це можна зробити. - 2 років тому...
Як змінити мінімальну заробітну плату в модулі M.E.Doc "Зарплата" | 2024
В програмі M.E.Doc давно реалізований модуль «Зарплата», який призначений для обліку праці і заробітної плати співробітників різних категорій підприємств. Модуль дозволяє повністю автоматизувати розрахунок заробітної плати на підприємстві.
