Як отримати інформацію з ЄДР: поради від Мін'юсту

Як отримати інформацію з ЄДР: поради від Мін'юсту
Ключові слова: сплата, відкрита інформація, паперова форма
 

Міністерство юстиції України, виходячи з масових звернень щодо реєстрації створення держорганів та надання необхідних копій документів з реєстраційної справи й інформації з Єдиного державного реєстру, вирішили роз'яснити порядок отримання інформації.

Єдиний державний реєстрі містить інформацію, що є відкритою і загальнодоступною (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних) і у ряді випадках, що передбачаються Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», за її надання передбачається сплата.

Інформація з Єдиного державного реєстру надається у вигляді:

1) безкоштовного доступу через портал електронних сервісів до відомостей, що актуальні на момент запиту;

2) витягів у паперовій чи електронній формі, які містять інформацію, актуальну на момент запиту чи на вказану дату;

3) документів у паперовій чи електронній формі, що містяться в реєстраційній справі.

Порядком надання відомостей визназанається процедура отримання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Мінюста від 10.06.2016 р. №1657/5.

Доступ до відомостей з Єдиного державного реєстру в електронній формі надається для перегляду, копіювання та друку. Скористатись такою опцією можна за цим посиланням. Отримати данні можна без авторизації. Знайти необхідні відомості можна за декількома критеріями: за найменуванням або ідентифікаційним кодом особи.

Витяг в паперовій формі надається за запитом до уповноваженого суб'єкта державної реєстрації, центру надання адміністративних послуг чи нотаріуса. Разом із запитом додається документ-підтвердження про сплату за надання витягу з Єдиного державного реєстру.

В електронній формі витяг надається за запитом через портал електронних сервісів (посилання на портал), за шляхом: «Замовити відомості з ЄДР» – «Створити запит». Ви маєте бути зареєстровані на порталі та внести плату за надання таких відомостей.

Документи, що містяться в реєстраційній справі ви можете отримати в паперовій формі звернувшись до центру надання адміністративних послуг, утвореного при суб'єкті державної реєстрації, що відповідно до вищезазначеного закону уповноважений зберігати реєстраційні справи у паперовій формі. Також, із запитом заявник подає документ-підтвердження про сплату за надання документа в паперовій формі. Сплачується кожен отриманий документ.

Розмір плати за надання таких відомостей з Єдиного державного реєстру встановлений положеннями ст. 36 Закону.

У ч. 4 ст. 36 Закону визначено:
  • за надання витягу з Єдиного державного реєстру в паперовій формі справляється плата в розмірі – 0,05 прожиткового мінімуму для працездатних осіб;
  • за надання витягу в електронній формі та документа в електронній формі, що міститься в реєстраційні справі – 75 відсотків плати, встановленої цією частиною за надання відповідного документа в паперовій формі;
  • за надання документа в паперовій формі, що міститься в реєстраційній справі – 0,07 прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
     

Реєстраційна справа в паперовій формі щодо юридичної особи зберігається у суб'єкта державної реєстрації за місцезнаходженням юридичної особи – у виконавчих органах міської ради міст обласного та/або республіканського Автономної Республіки Крим значення, Київській, Севастопольській міських, районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністраціях.

 

Джерело: Дебет-Кребет

#M.E.Doc #M.E.Docкупити #Медоконовлення #программамедок #медоконлайн #medok #медок #купитьпрограммумедок #сотаонлайнмедок #сотамедок #кеп #придбатикеп #електроннийпідпис #ецп


Отримуйте всі актуальні новини на нашому каналі в Telegram, а також звертайтесь з будь-якими питаннями до нашого Intelserv консультанта через Telegram або Messenger!

Читайте також: