23 жовт. 2019 р.
Новий функціонал налаштування підписів у ПЗ «M.E.Doc»

M.E.Doc
5 хв.
2292
Оновлено 30.10.2024 р.
Шановні колеги!
Сьогодні поговоримо про питання, яке Вас, скоріш за все, давно турбує – підписання документів декількома особами.
У наш час є необхідність підписання одного документу декількома особами в залежності від ситуації. Припустимо, рахунок ДО 10000 грн повинен підписувати бухгалтер, а рахунок ВІД 10000 повинен підписувати директор.
Постійно змінювати в параметрах системи комплект підписів досить незручно, особливо якщо у Вас великий документообіг. Саме тому у ПЗ «M.E.Doc» версії 11.01.023 реалізували новий функціонал! Тож, давайте перейдемо до налаштувань.
Почнемо з відмінностей у попередніх версіях; налаштування підписів виглядало так (Мал.1):
Мал.1
А тепер виглядає так (Мал.2):
Мал. 2
Тож, ми бачимо, що тепер первинні документи мають загальний характер у налаштуваннях комплектності підписів.
Якщо Вам необхідно зробити більш тонкі налаштування, то є новий модуль - знаходиться він у розділі «Первинні документи» і має назву «Користувацькі налаштування». При першому запуску воно має такий вигляд: (Мал.3).
Мал.3
Для початку роботи натискаємо кнопку «Створити запис»
Прописуємо найменування для майбутнього правила. На які документи воно буде діяти - всі, вхідні чи вихідні. При необхідності ставимо відмітку для автоматичної обробки. Далі обираємо умови, за якими буде працювати наше правило по обраним контрагентам, ярлику (примітка, яка дозволяє виділити документ для більш простого пошуку), тип документу (наприклад, рахунок), код документу (якщо потрібен окремий документ) і сума.
Для прикладу, нам потрібно, щоб рахунок з кодом 1С82РАХ був доступний для підпису для Співробітника Тест Тестович на суму ДО 10000 грн і то й же рахунок для співробітника Тест Тестівна на суму ВІД 10000 грн. Для цього проставляємо «тип Документа Рах. (рахунок)» (Мал.5):
Мал.5
Далі обираємо потрібний документ (Мал.6):
Мал.6
Прописуємо Суму (Мал.7):
Мал.7
Додаємо необхідну особу із довідника співробітників (Мал.8)
Мал.8
Виглядатиме правило у кінцевому варіанті ось так (Мал.9)
Мал.9
Тепер створюємо друге правило для Тест Тестівна для рахунків на суму ВІД 10000 грн, прописуємо все те саме, але в графі «сума» вказуємо ВІД 10 000 грн і перелік підписантів - вказуємо Тест Тестівна. І виглядатиме це ось так (Мал.10):
Мал.10
Сподіваємося, дана стаття була для Вас корисна.
Автор: Тюнькін Антон, сертифікований спеціаліст ГК Інтелектуальний сервіс

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу
Читайте також:
- 12 днів тому...
M.E.Doc - найкраще рішення для організації електронного документообігу
Папери, принтери, черги на пошті… А якщо без цього? Сучасному бізнесу не потрібно витрачати час і гроші на друк, підпис, сканування чи пересилання документів поштою. Електронний документообіг (ЕДО) — це - 22 днів тому...
Кадровий оффер в M.E.Doc - перший крок до офіційного працевлаштування
Рекрутинг в Україні дуже змінився за останні роки. Багато тенденцій приходять до нас з Європи та США. Одне з таких нововведень - кадровий оффер. - 2 місяці тому...
Як M.E.Doc вирішив проблему необроблених документів: Unitdata у дії
Раніше програма M.E.Doc могла відправляти первинні документи лише за наявності сертифіката шифрування контрагента, що зберігався на сервісі API M.E.Doc. У випадках, коли контрагенти не використовували програмні продукти, інтегровані з платформою ПТАХ, документи залишалися необробленими. Це створювало ризики для діловодства та документообігу - 2 місяці тому...
"Перший підпис отримувача" — нова реальність у M.E.Doc
Уявіть, що тепер не обов’язково підписувати документ першим — нова функція в M.E.Doc дозволяє надсилати файли контрагентам для першого підпису. Це швидше, простіше та ідеально вписується в сучасні бізнес-процеси - 7 місяців тому...
Відправляй контрагентам документи будь-яких форматів разом з M.E.Doc
Якщо у Вас виникла необхідність відправити контрагенту документ довільного формату - программа M.E.Doc допоможе в цьому. У реєстрі електронних документів можливо створювати документи у форматах - 3 місяці тому...
Універсальні документи - перевага електронного документообігу!
Програма M.E.Doc пропонує зручний інструмент для електронного документообігу – універсальний документ. Це спеціальний формат, який дозволяє швидко обмінюватися файлами між - 4 місяці тому...
Об'єднана звітність. Інструменти для створення звіту
Для створення в ручному варіанті нового податкового розрахунку необхідно перейти в розділ «Звітність»- «Об’єднана звітність ПДФО та ЄСВ» (Мал. 1), обрати відповідний звітний період та заповнити основну форму та необхідні додатки. Але можна цей звіт заповнити автоматично за допомогою додаткових інструментів. - 5 місяців тому...
Особливості нарахування та утримання специфічних видів оплати в M.E.Doc Зарплата
Автоматизація процесів нарахування заробітної плати - краще рішення у веденні бухгалтерського обліку. Оптимально для цієї мети пасує модуль «Зарплата» в програмі «M.E.Doc». Ймовірність припуститися помилки – 0. І при цьому ви істотно економите - 4 місяці тому...
Ролі та користувачі в Медок. Як налаштувати доступи
Припустимо Вам потрібно 2 користувачі. Перший буде відповідати за створення та подання Об’єднаної звітності ПДФО та ЄСВ, а другий буде відповідати за створення та реєстрацію Податкових накладних. Щоб створити «Користувача» - 5 місяців тому...
Як змінити оновлені коди податкових інспекцій в M.E.Doc
У зв’язку зі зміною структури ДПС в областях та м. Києві відповідно до адміністративно-територіального устрою України з 01.01.2025 відбулась зміна