7 лист. 2019 р.
Функція відправки документа на допідписання в програмі «M.E.Doc»

M.E.Doc
5 хв.
2149
Оновлено 30.10.2024 р.
Доброго дня, шановні Колеги!
Нещодавно, а саме в оновленні 11.01.022 у програмі «M.E.Doc», з’явилась функція, згідно якої стало можливим відправляти документ користувачу на віддалене допідписання.
Тобто, якщо первинний документ не підписаний — ми можемо відправити посилання на цей документ для подальшого накладання КЕП співробітником підприємства-відправника.
Наприклад, це може відбуватися, якщо співробітник відсутній на підприємстві у певний проміжок часу. Посилання на документ, в свою чергу, приходить на електронну адресу співробітника.
Далі розглянемо більш детально дану процедуру:
- Оберіть невідправлений первинний документ, який необхідно підписати співробітнику підприємства.
- На вкладці «Наступні дії» оберіть команду «Відправити документ для допідписання». (Мал.1)
Мал.1
- Обираємо певну відповідальну особу, яка має підписати документ. (Мал.2)
Мал.2
- Зазначимо, що у довіднику співробітників у цієї особи ПОВИННО бути заповнене поле електронної адреси. (Мал.3)
Мал. 3
- Результат відправки документа відображається наступним повідомленням (Мал.4)
Мал. 4
- Далі співробітнику приходить лист на електронну скриньку, в якому знаходиться посилання на документ. (Мал. 4.1, 4.2)
Мал. 4.1
Мал. 4.2
- При натисканні на посилання з’являється документ та пропозиція погодити або відхилити його. Даний документ відкривається у веб-сервісі «СОТА» та підписується КЕП. (Мал. 5)
Мал. 5
- Після цього інформація про підписаний первинний документ надходить відправнику після отримання вхідної кореспонденції, через функцію «отримати повідомлення у програмі «M.E.Doc».
З усього вищесказаного ми можемо зробити висновок, що дана функція є досить зручною у випадках, коли співробітник з певних причин не знаходиться на робочому місці. Це дає можливість підписувати документи дистанційно. Що, в свою чергу, заощаджує Ваш час та робить робочий процес більш комфортним та динамічним.
Автори: Глебездін Максим та Порохнюк Іван, сертифіковані спеціалісти ГК Інтелектуальний сервіс

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу
Читайте також:
- 18 днів тому...
M.E.Doc - найкраще рішення для організації електронного документообігу
Папери, принтери, черги на пошті… А якщо без цього? Сучасному бізнесу не потрібно витрачати час і гроші на друк, підпис, сканування чи пересилання документів поштою. Електронний документообіг (ЕДО) — це - Місяць тому...
Кадровий оффер в M.E.Doc - перший крок до офіційного працевлаштування
Рекрутинг в Україні дуже змінився за останні роки. Багато тенденцій приходять до нас з Європи та США. Одне з таких нововведень - кадровий оффер. - 2 місяці тому...
Як M.E.Doc вирішив проблему необроблених документів: Unitdata у дії
Раніше програма M.E.Doc могла відправляти первинні документи лише за наявності сертифіката шифрування контрагента, що зберігався на сервісі API M.E.Doc. У випадках, коли контрагенти не використовували програмні продукти, інтегровані з платформою ПТАХ, документи залишалися необробленими. Це створювало ризики для діловодства та документообігу - 2 місяці тому...
"Перший підпис отримувача" — нова реальність у M.E.Doc
Уявіть, що тепер не обов’язково підписувати документ першим — нова функція в M.E.Doc дозволяє надсилати файли контрагентам для першого підпису. Це швидше, простіше та ідеально вписується в сучасні бізнес-процеси - 8 місяців тому...
Відправляй контрагентам документи будь-яких форматів разом з M.E.Doc
Якщо у Вас виникла необхідність відправити контрагенту документ довільного формату - программа M.E.Doc допоможе в цьому. У реєстрі електронних документів можливо створювати документи у форматах - 3 місяці тому...
Універсальні документи - перевага електронного документообігу!
Програма M.E.Doc пропонує зручний інструмент для електронного документообігу – універсальний документ. Це спеціальний формат, який дозволяє швидко обмінюватися файлами між - 4 місяці тому...
Об'єднана звітність. Інструменти для створення звіту
Для створення в ручному варіанті нового податкового розрахунку необхідно перейти в розділ «Звітність»- «Об’єднана звітність ПДФО та ЄСВ» (Мал. 1), обрати відповідний звітний період та заповнити основну форму та необхідні додатки. Але можна цей звіт заповнити автоматично за допомогою додаткових інструментів. - 5 місяців тому...
Особливості нарахування та утримання специфічних видів оплати в M.E.Doc Зарплата
Автоматизація процесів нарахування заробітної плати - краще рішення у веденні бухгалтерського обліку. Оптимально для цієї мети пасує модуль «Зарплата» в програмі «M.E.Doc». Ймовірність припуститися помилки – 0. І при цьому ви істотно економите - 4 місяці тому...
Ролі та користувачі в Медок. Як налаштувати доступи
Припустимо Вам потрібно 2 користувачі. Перший буде відповідати за створення та подання Об’єднаної звітності ПДФО та ЄСВ, а другий буде відповідати за створення та реєстрацію Податкових накладних. Щоб створити «Користувача» - 5 місяців тому...
Як змінити оновлені коди податкових інспекцій в M.E.Doc
У зв’язку зі зміною структури ДПС в областях та м. Києві відповідно до адміністративно-територіального устрою України з 01.01.2025 відбулась зміна