13 лист. 2019 р.
Планувальник завдань в ПЗ «M.E.Doc»

M.E.Doc
5 хв.
3663
Оновлено 25.10.2024 р.
Виявляється, далеко не всі користувачі ПЗ «M.E.Doc» користуються усіма її перевагами. Сьогодні розповімо вам про один дуже корисний інструмент, який ви зможете використовувати в роботі.
Планувальник завдань – це корисний інструмент, який допомагає працювати в ПЗ «M.E.Doc». З його допомогою можливо запланувати виконання задач на наступний місяць чи рік. У «Планувальнику» можливо створити «архів програми» та «резервну копію», «оновити програму» та «оновити довідник контрагентів» або ж «створити резервну копію всієї бази».
Щоб увімкнути «Планувальник завдань», необхідно зайти в «головне меню», далі в «адміністрування-планувальник завдань» та активувати модуль «планування», натиснувши на квадратик лівою кнопкою миші. Поруч буде відображатися поточний стан «Планувальника», дата та час. (Мал.1)
Мал. 1
Робочий простір планувальника завдань складається з двох частин:
Перша частина знаходиться зліва, тут відображається «календар». У календарі є можливість обрати необхідний день для виконання операції (Мал. 2.1, 2.2). Чорним кольором відображається заплановане завдання та його коротка назва (Мал. 3). Якщо запис успішний - він буде зеленого кольору, якщо не вдалий - червоного.
Мал. 2.1
Мал. 2.2
Мал. 3
У другій частині знаходиться робоча область. Це таблиця, в якій перераховано усі завдання, які були виконані або заплановані «Планувальником». (Мал.4)
Мал. 4
Нижче наведено список із заповнення полів:
- У полі «найменування» вказано назву операції, яка виконувалась «планувальником»;
- У полі «запуск завдання» вказано кількість разів скільки було запущене завдання;
- Поле «час наступного запуску» заповнюється автоматично;
- У полі «останнього запуску» вказано, коли останній раз було виконано завдання;
- Поле «статус» відображає інформацію про стан кожного завдання.
Також є кнопка «переглянути журнал подій» у горі з правої частини, вона призначена для перегляду протоколу виконаного завдання за обраний день, місяць або всі завдання, створені в системі. Якщо натиснути кнопку, то відкриється детальний журнал подій (Мал.5).
Мал. 5
! Звертаємо Вашу увагу, що при мережевій версії програми, вона доступна лише на серверній частині.
Якщо ви працюєте в локальній версії програми, то після закінчення завдання система самостійно завершить роботу програми. Якщо при створенні завдання встановити опцію «Запустити програму після виконання» (Мал.6), тоді програма після виконання завдання автоматично запуститься.
Мал. 6
При роботі у мережевій версії програми, система оповістить всіх співробітників, які працюють на станціях, про потребу завершити роботу, у співробітника буде вибір «Так» або «Ні». Якщо співробітник обере «Ні», тоді система через певний час знову запитає у користувача про закриття робочих станцій. Такі задачі, як «створення архіву», «оновлення програми», «резервне копіювання» або «створення резервної копії всієї бази» розпочнеться на сервері лише після закриття усіх станцій.
Під час роботи «Планувальник» самостійно зупиняє службу «ZvitGrp» (служба, яка відповідає за роботу серверної частини ПЗ «M.E.Doc» ), а після завершення завдання автоматично запустить її.
Є одне виключення - «Оновлення даних контрагентів згідно ЄДК» це завдання виконується в фоновому режимі, під час оновлення програма не закривається, а працює в штатному режимі.
Сподіваємось, що Ви дізнались багато нового про роботу в ПЗ «M.E.Doc», а саме про роботу «Планувальника» та його функції.
Автори: Мокляк Олександр та Ткаченко Анна, сертифіковані спеціалісти ГК Інтелектуальний сервіс

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу
Читайте також:
- 5 днів тому...
Автопошук e-mail контрагентів в M.E.Doc для відправки електронних документів
З’явилась нова функція «Швидкий пошук», яка полегшить вам роботу з електронними документами. За допомогою цієї функції можна автоматично знаходити доступні електронні адреси контрагента у вікні «Вибір адресатів». - Місяць тому...
M.E.Doc - найкраще рішення для організації електронного документообігу
Папери, принтери, черги на пошті… А якщо без цього? Сучасному бізнесу не потрібно витрачати час і гроші на друк, підпис, сканування чи пересилання документів поштою. Електронний документообіг (ЕДО) — це - 2 місяці тому...
Кадровий оффер в M.E.Doc - перший крок до офіційного працевлаштування
Рекрутинг в Україні дуже змінився за останні роки. Багато тенденцій приходять до нас з Європи та США. Одне з таких нововведень - кадровий оффер. - 24 днів тому...
Розблокування податкових накладних 2025. Оновлений функціонал від M.E.Doс
У практиці бухгалтерів нерідко трапляються ситуації, коли Податкові накладні або Розрахунки коригування не проходять реєстрацію через блокування. Процес їх розблокування часто є тривалим і вимагає постійного контролю за статусами в ЄРПН. Щоб спростити цей процес, у програмі «M.E.Doc» з’явився оновлений функціонал в модулі «Звірка документів з ЄРПН», який допоможе не лише відстежувати стан документів, а й уникнути повторних подань вже розглянутих пояснень. - 3 місяці тому...
"Перший підпис отримувача" — нова реальність у M.E.Doc
Уявіть, що тепер не обов’язково підписувати документ першим — нова функція в M.E.Doc дозволяє надсилати файли контрагентам для першого підпису. Це швидше, простіше та ідеально вписується в сучасні бізнес-процеси - 3 місяці тому...
Як M.E.Doc вирішив проблему необроблених документів: Unitdata у дії
Раніше програма M.E.Doc могла відправляти первинні документи лише за наявності сертифіката шифрування контрагента, що зберігався на сервісі API M.E.Doc. У випадках, коли контрагенти не використовували програмні продукти, інтегровані з платформою ПТАХ, документи залишалися необробленими. Це створювало ризики для діловодства та документообігу - 8 місяців тому...
Відправляй контрагентам документи будь-яких форматів разом з M.E.Doc
Якщо у Вас виникла необхідність відправити контрагенту документ довільного формату - программа M.E.Doc допоможе в цьому. У реєстрі електронних документів можливо створювати документи у форматах - 4 місяці тому...
Універсальні документи - перевага електронного документообігу!
Програма M.E.Doc пропонує зручний інструмент для електронного документообігу – універсальний документ. Це спеціальний формат, який дозволяє швидко обмінюватися файлами між - 5 місяців тому...
Об'єднана звітність. Інструменти для створення звіту
Для створення в ручному варіанті нового податкового розрахунку необхідно перейти в розділ «Звітність»- «Об’єднана звітність ПДФО та ЄСВ» (Мал. 1), обрати відповідний звітний період та заповнити основну форму та необхідні додатки. Але можна цей звіт заповнити автоматично за допомогою додаткових інструментів. - 6 місяців тому...
Особливості нарахування та утримання специфічних видів оплати в M.E.Doc Зарплата
Автоматизація процесів нарахування заробітної плати - краще рішення у веденні бухгалтерського обліку. Оптимально для цієї мети пасує модуль «Зарплата» в програмі «M.E.Doc». Ймовірність припуститися помилки – 0. І при цьому ви істотно економите