11 груд. 2019 р.
Потрібно терміново повернути помилково перераховані кошти? З «M.E.Doc» – ЛЕГКО!

M.E.Doc
5 хв.
12471
Оновлено 25.10.2024 р.
Періодично у всіх трапляються ситуації, коли були помилково перераховані кошти між контрагентами.
Помилковий переказ — рух певної суми коштів, унаслідок якого з вини банку або іншого суб'єкта переказу відбувається її списання з рахунка неналежного платника та/або зарахування на рахунок неналежного отримувача чи видача йому цієї суми у готівковій формі. (Пункт 1.24 Закону №2346)
Як правильно оформити повернення, і як це можливо зробити у програмі M.E.Doc за п’ять хвилин? Легко! Це можливо зробити за допомогою універсального шаблону первинних документів.
Для початку треба увійти в Розділ «Первинні документи» – «Реєстр первинних документів» (Мал. 1):
Мал. 1
З лівої сторони обираємо поточний період та створюємо документ через: «Файл» – «Створити» – «Первинний документ» (Мал. 2):
Мал. 2
Для того, щоб знайти необхідний нам документ, ми натискаємо кнопку «Фільтр»(1), після цього у вікні, що з’явилось ми пишемо словосполучення необхідне для пошуку – лист на повернення(2) та обираємо звіт(3), натискаємо «Створити»(4). (Мал. 3)
Мал. 3
Сформований лист, ми переглядаємо, та заповнюємо (Мал. 4):
Мал. 4
Далі, через «Наступні дії» обираємо дію: Підписати документ, підписуємо його та відправляємо контрагенту.
УСЕ! Лист доставлений контрагенту!
Переваги ми бачимо одразу:
по-перше це збереження навколишнього середовища, тому що ми не використовуємо папір;
по-друге – наш контрагент отримує цей лист та може його погодити, або відхилити, вказав на причину;
та по-третє – ці три-чотири кроки дійсно займають приблизно до 3-5 хвилин.
Пропонуємо Вам долучитися до використання усіх привілеїв використання M.E.Doc, з якими можна ознайомитися на нашому сайті https://intelserv.net.ua/
Автор: Омельчук Інна, сертифікований спеціаліст ГК Інтелектуальний сервіс

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу
Читайте також:
- 3 днів тому...
M.E.Doc - найкраще рішення для організації електронного документообігу
Папери, принтери, черги на пошті… А якщо без цього? Сучасному бізнесу не потрібно витрачати час і гроші на друк, підпис, сканування чи пересилання документів поштою. Електронний документообіг (ЕДО) — це - 13 днів тому...
Кадровий оффер в M.E.Doc - перший крок до офіційного працевлаштування
Рекрутинг в Україні дуже змінився за останні роки. Багато тенденцій приходять до нас з Європи та США. Одне з таких нововведень - кадровий оффер. - Місяць тому...
Як M.E.Doc вирішив проблему необроблених документів: Unitdata у дії
Раніше програма M.E.Doc могла відправляти первинні документи лише за наявності сертифіката шифрування контрагента, що зберігався на сервісі API M.E.Doc. У випадках, коли контрагенти не використовували програмні продукти, інтегровані з платформою ПТАХ, документи залишалися необробленими. Це створювало ризики для діловодства та документообігу - Місяць тому...
"Перший підпис отримувача" — нова реальність у M.E.Doc
Уявіть, що тепер не обов’язково підписувати документ першим — нова функція в M.E.Doc дозволяє надсилати файли контрагентам для першого підпису. Це швидше, простіше та ідеально вписується в сучасні бізнес-процеси - 7 місяців тому...
Відправляй контрагентам документи будь-яких форматів разом з M.E.Doc
Якщо у Вас виникла необхідність відправити контрагенту документ довільного формату - программа M.E.Doc допоможе в цьому. У реєстрі електронних документів можливо створювати документи у форматах - 3 місяці тому...
Універсальні документи - перевага електронного документообігу!
Програма M.E.Doc пропонує зручний інструмент для електронного документообігу – універсальний документ. Це спеціальний формат, який дозволяє швидко обмінюватися файлами між - 4 місяці тому...
Об'єднана звітність. Інструменти для створення звіту
Для створення в ручному варіанті нового податкового розрахунку необхідно перейти в розділ «Звітність»- «Об’єднана звітність ПДФО та ЄСВ» (Мал. 1), обрати відповідний звітний період та заповнити основну форму та необхідні додатки. Але можна цей звіт заповнити автоматично за допомогою додаткових інструментів. - 5 місяців тому...
Особливості нарахування та утримання специфічних видів оплати в M.E.Doc Зарплата
Автоматизація процесів нарахування заробітної плати - краще рішення у веденні бухгалтерського обліку. Оптимально для цієї мети пасує модуль «Зарплата» в програмі «M.E.Doc». Ймовірність припуститися помилки – 0. І при цьому ви істотно економите - 4 місяці тому...
Ролі та користувачі в Медок. Як налаштувати доступи
Припустимо Вам потрібно 2 користувачі. Перший буде відповідати за створення та подання Об’єднаної звітності ПДФО та ЄСВ, а другий буде відповідати за створення та реєстрацію Податкових накладних. Щоб створити «Користувача» - 5 місяців тому...
Як змінити оновлені коди податкових інспекцій в M.E.Doc
У зв’язку зі зміною структури ДПС в областях та м. Києві відповідно до адміністративно-територіального устрою України з 01.01.2025 відбулась зміна