23 квіт. 2020 р.
Як налаштувати відображення підпису та печатки на документі в M.E.Doc

M.E.Doc
5 хв.
24942
Оновлено 06.11.2024 р.
Позначка електронного підпису на документі може відображатися в двох варіантах:
- Кольорові штампи на роздрукованому паперовому (чи експортованому в форматі *.pdf) документі;
- Позначка часу підписання на електронному документі в "M.E.Doc", при його роздруківці та експорту в форматі *.pdf.
Щодо першого варіанта - накладання підпису (штампа) на папері чи в форматі *.pdf. Зачасту ми чуємо від Клієнтів питання про налаштування відображення підпису та печатки при друкуванні з "M.E.Doc" - як на документі відобразити кольорові штампи підписів/печаток своїх і контрагента чи штампів “Затверджено контрагентом”/”Відхилено контрагентом” (Мал. 1).
Мал. 1
Тут з налаштуванням все просто:
"Адміністрування" - "Параметри системи" - "Загальні" - ставимо відмітки для пунктів “Накладати зображення підписів під час друку або експорту у PDF” та “Накладати зображення штампів під час друку або експорту у PDF” (Мал. 2).
Мал. 2
Щодо другого варіанта - накладання позначки часу підписання на документі в "M.E.Doc" та його експорту чи друку (Мал. 3).
Мал. 3
Дане відображення електронного підпису на екрані та при роздрукуванні містить основну інформацію про підписання: дані підписувача, серійний номер сертифіката, дата та час підписання.
Слід зазначити, що в обох розглянутих вище варіантах графічне відображення підпису не надасть роздрукованому з “M.E.Doc” електронному документу юридичної сили. Адже електронні документи слід зберігати в електронному вигляді.
Перегляньте також відео-запис вебінару, одного із серії вебінарів на тему “ЕДО як антикризовий засіб для бізнесу”:
Авторка: Дмитренко Інна, сертифікована спеціалістка ГК "Інтелектуальний сервіс"

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу
Читайте також:
- 4 днів тому...
Кадровий оффер в M.E.Doc - перший крок до офіційного працевлаштування
Рекрутинг в Україні дуже змінився за останні роки. Багато тенденцій приходять до нас з Європи та США. Одне з таких нововведень - кадровий оффер. - Місяць тому...
Як M.E.Doc вирішив проблему необроблених документів: Unitdata у дії
Раніше програма M.E.Doc могла відправляти первинні документи лише за наявності сертифіката шифрування контрагента, що зберігався на сервісі API M.E.Doc. У випадках, коли контрагенти не використовували програмні продукти, інтегровані з платформою ПТАХ, документи залишалися необробленими. Це створювало ризики для діловодства та документообігу - Місяць тому...
"Перший підпис отримувача" — нова реальність у M.E.Doc
Уявіть, що тепер не обов’язково підписувати документ першим — нова функція в M.E.Doc дозволяє надсилати файли контрагентам для першого підпису. Це швидше, простіше та ідеально вписується в сучасні бізнес-процеси - 7 місяців тому...
Відправляй контрагентам документи будь-яких форматів разом з M.E.Doc
Якщо у Вас виникла необхідність відправити контрагенту документ довільного формату - программа M.E.Doc допоможе в цьому. У реєстрі електронних документів можливо створювати документи у форматах - 3 місяці тому...
Об'єднана звітність. Інструменти для створення звіту
Для створення в ручному варіанті нового податкового розрахунку необхідно перейти в розділ «Звітність»- «Об’єднана звітність ПДФО та ЄСВ» (Мал. 1), обрати відповідний звітний період та заповнити основну форму та необхідні додатки. Але можна цей звіт заповнити автоматично за допомогою додаткових інструментів. - 3 місяці тому...
Універсальні документи - перевага електронного документообігу!
Програма M.E.Doc пропонує зручний інструмент для електронного документообігу – універсальний документ. Це спеціальний формат, який дозволяє швидко обмінюватися файлами між - 4 місяці тому...
Особливості нарахування та утримання специфічних видів оплати в M.E.Doc Зарплата
Автоматизація процесів нарахування заробітної плати - краще рішення у веденні бухгалтерського обліку. Оптимально для цієї мети пасує модуль «Зарплата» в програмі «M.E.Doc». Ймовірність припуститися помилки – 0. І при цьому ви істотно економите - 4 місяці тому...
Ролі та користувачі в Медок. Як налаштувати доступи
Припустимо Вам потрібно 2 користувачі. Перший буде відповідати за створення та подання Об’єднаної звітності ПДФО та ЄСВ, а другий буде відповідати за створення та реєстрацію Податкових накладних. Щоб створити «Користувача» - 5 місяців тому...
Як змінити оновлені коди податкових інспекцій в M.E.Doc
У зв’язку зі зміною структури ДПС в областях та м. Києві відповідно до адміністративно-територіального устрою України з 01.01.2025 відбулась зміна - 2 років тому...
Чому вам не потрібен модуль М.Е.Doc Зарплата!
Вирішуючи питання придбання нового програмного забезпечення, користувач часто запитує себе: «Чи потрібно воно мені?».…