Готуємо документи для оплати в програмі ISpro. Простими словами про складне.

Готуємо документи для оплати в програмі ISpro. Простими словами про складне.

Отже, починати роботу з цього питання необхідно з створення договору. Для цього в Головному меню переходимо в модуль Управління фінансовими розрахунками, де обираємо підпункт Картотека обліку договорів. Вона має наступний вигляд:

Перед створенням договору необхідно обрати Вид діяльності у правому верхньому куті екрану. Користувачу для створення доступно декілька видів:

Після чого через пункт меню Реєстр – Створити у вікні, що відкрилося, обираємо Тип договору та натискаємо ОК (для прикладу оберемо Придбання товарів).

В результаті отримуємо наступну форму електронного договору:

Де жовтим кольором відмічені рядки котрі є обов’язковими для заповнення. Також не забуваємо вказати об’єкт угоди, котрий можна обрати із довідника. Вказуємо термін дії договору (зазвичай вказується календарний рік, тобто до 31.12.2018), та дату, до котрої необхідно здійснити оплату по договору. Після заповнення всіх полів картка договору має наступний вигляд:

Наступним кроком переходимо на вкладку Специфікація, де відображаємо операцію купівлі-продажу та оплати. Для цього через кнопку Створити операцію на панелі інструментів добавляємо перший вид – покупка товарів.

У вікні, що відкрилось, вся інформація заповнюється автоматично на основі даних, котрі були заповнені на першому етапі створення договору. 

Далі, у нижній частині екрану, через Операція – Створити обираємо товари, що будуть придбані на основі даного договору. Для цього заповнюємо форму, що відкрилася:

Натискаємо ОК. Наступним кроком додаємо ще одну операцію  на оплату. Для цього, у вікні що відкрилося у полі Підстава обираємо Придбання товарів та послуг. Вся наступна інформація заповнюється автоматично на основі даних введених раніше, та має наступний вигляд:

Після чого ми зберігаємо наш договір і затверджуємо його. Для цього необхідно відмітити його в картотеці договорів та натиснути Реєстр – Змінити статус. Де у запропонованому вікні обираємо пункт Затверджений, та натискаємо ОК.

 

Наступним кроком, після створення і затвердження договору, є створення юридичних і фінансових зобов’язань. Для цього переходимо до пункту меню Розрахунки з контрагентами – Реєстр зобов’язань.

У вікні, що відкрилося, обираємо рахунок, котрий був вказаний в договорі, та створюємо день, в котрий будемо додавати операцію. 

Далі відкриваємо операційний день, де виконуємо операцію Реєстр – Створити. У вікні, що відкрилося, обираємо договір, створений раніше. Після чого маємо наступне відображення електронної форми юридичного зобов’язання:

Після чого в нижній частині екрану виконуємо Розноску по статтям через копку Створити на панелі інструментів. Тут ми вказуємо КЕКВ по якому відбувається придбання товарів вказаних у договорі.

Далі переходимо на вкладку Розноска по аналітичній картотеці.

Аналогічним чином вказуємо КЕКВ придбання. Після чого переходимо на вкладку Фінансові зобов’язання, де заповнюємо електронну форму фінансового зобов’язання. Єдина відмінність – Розноска по аналітичній картотеці заповнюється автоматично на основі даних внесених в поле Розноска по статтям.

Перейшовши на вкладку Платіжні документи створюємо Платіжне доручення. Якщо від початку всі дії були виконані вірно, то користувачу необхідно заповнити лише призначення платежу в нижній частині екрану.  Решта інформація заповнюється автоматично з фінансового зобов’язання.

Для того, щоб заповнити поле Призначення натискаємо на клавіатурі кнопку F3 і обираємо один із запропонованих шаблонів. 

Після чого зберігаємо всі внесені зміни та переходимо на вкладку Реєстр зобов’язань (статистика).

Там користувачу доступна вся інформація по створеним платіжним дорученням по всіх договорах, котрі були заведені в ПК.

Після чого необхідно перейти до модулю Клієнт-банк.

Переходимо на вкладку Вихідні та обираємо рахунок, по якому створені фінансові зобов’язання.

Далі обираємо Платіжні доручення та натискаємо Реєстр – Обробити вихідні. Після чого вивантажуються платівки для подальшої реєстрації в казначействі. 

Наступним етапом необхідно відобразити факт оплати в системі. Для цього переходимо в модуль Виписки банку.

Тут обираємо рахунок на який створений договір, та створюємо операційний день.

Далі в операційному дні через кнопку створити обираємо операцію Платіж:

Та у вікні, що відкрилося, обираємо платіжне доручення створене раніше. 

У нижній частині обираємо договір, що є підставою для формування платежу.

Аналогічним чином створюємо документ на надходження коштів від Казначейства.
Після чого бачимо, що в операційному дні сума надходжень та сума витрат рівна сумі договору, створеному на першому етапі.

На цьому робота по створенню платіжних документів та відображення факту виплати в ПК ISpro завершена.

Бажаємо Вам приємної роботи!

З питань придбання, індивідуальної демонстрації або роботи модуля "Фінансовий облік", будь-ласка, зверніться до нашого контакт-центру за багатоканальними номерами телефону +38 (095) 0364004; +38 (098) 0364004; +38 (073) 0364004 і ми з радістю відповімо на всі Ваші питання.

Чому варто обрати програмний РРО?

Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця

Читайте також: