Готуємо документи для оплати в програмі ISpro. Простими словами про складне.

Готуємо документи для оплати в програмі ISpro. Простими словами про складне.

Оновлено 13.09.2024 р.

Отже, починати роботу з цього питання необхідно з створення договору. Для цього в Головному меню переходимо в модуль Управління фінансовими розрахунками, де обираємо підпункт Картотека обліку договорів. Вона має наступний вигляд:

Перед створенням договору необхідно обрати Вид діяльності у правому верхньому куті екрану. Користувачу для створення доступно декілька видів:

Після чого через пункт меню Реєстр – Створити у вікні, що відкрилося, обираємо Тип договору та натискаємо ОК (для прикладу оберемо Придбання товарів).

В результаті отримуємо наступну форму електронного договору:

Де жовтим кольором відмічені рядки котрі є обов’язковими для заповнення. Також не забуваємо вказати об’єкт угоди, котрий можна обрати із довідника. Вказуємо термін дії договору (зазвичай вказується календарний рік, тобто до 31.12.2024), та дату, до котрої необхідно здійснити оплату по договору. Після заповнення всіх полів картка договору має наступний вигляд:

Наступним кроком переходимо на вкладку Специфікація, де відображаємо операцію купівлі-продажу та оплати. Для цього через кнопку Створити операцію на панелі інструментів додаємо перший вид – придбання товарів.

У вікні, що відкрилось, вся інформація заповнюється автоматично на основі даних, котрі були заповнені на першому етапі створення договору. 

Далі, у нижній частині екрану, через Операція – Створити обираємо товари, що будуть придбані на основі даного договору. Для цього заповнюємо форму, що відкрилася:

Натискаємо ОК. Наступним кроком додаємо ще одну операцію  на оплату. Для цього, у вікні що відкрилося у полі Підстава обираємо Придбання товарів та послуг. Вся наступна інформація заповнюється автоматично на основі даних введених раніше, та має наступний вигляд:

Після чого ми зберігаємо наш договір і затверджуємо його. Для цього необхідно відмітити його в картотеці договорів та натиснути Реєстр – Змінити статус. Де у запропонованому вікні обираємо пункт Затверджений, та натискаємо ОК.

 

Наступним кроком, після створення і затвердження договору, є створення юридичних і фінансових зобов’язань. Для цього переходимо до пункту меню Розрахунки з контрагентами – Реєстр зобов’язань.

У вікні, що відкрилося, обираємо рахунок, котрий був вказаний в договорі, та створюємо день, в котрий будемо додавати операцію. 

Далі відкриваємо операційний день, де виконуємо операцію Реєстр – Створити. У вікні, що відкрилося, обираємо договір, створений раніше. Після чого маємо наступне відображення електронної форми юридичного зобов’язання:

Після чого в нижній частині екрану виконуємо Розноску по статтям через копку Створити на панелі інструментів. Тут ми вказуємо КЕКВ по якому відбувається придбання товарів вказаних у договорі.

Далі переходимо на вкладку Розноска по аналітичній картотеці.

Аналогічним чином вказуємо КЕКВ придбання. Після чого переходимо на вкладку Фінансові зобов’язання, де заповнюємо електронну форму фінансового зобов’язання. Єдина відмінність – Розноска по аналітичній картотеці заповнюється автоматично на основі даних внесених в поле Розноска по статтям.

Перейшовши на вкладку Платіжні документи створюємо Платіжну інструкцію. Якщо від початку всі дії були виконані вірно, то користувачу необхідно заповнити лише призначення платежу в нижній частині екрану.  Решта інформація заповнюється автоматично з фінансового зобов’язання.

Для того, щоб заповнити поле Призначення натискаємо на клавіатурі кнопку F3 і обираємо один із запропонованих шаблонів. 

Після чого зберігаємо всі внесені зміни та переходимо на вкладку Реєстр зобов’язань (статистика).

Там користувачу доступна вся інформація по створеним платіжним дорученням по всіх договорах, котрі були заведені в ПК.

Після чого необхідно перейти до модулю Клієнт-банк.

Переходимо на вкладку Вихідні та обираємо рахунок, по якому створені фінансові зобов’язання.

Далі обираємо Платіжні інструкції та натискаємо Реєстр – Обробити вихідні. Після чого вивантажуються платіжки для подальшої реєстрації в казначействі. 

Наступним етапом необхідно відобразити факт оплати в системі. Для цього переходимо в модуль Виписки банку.

Тут обираємо рахунок на який створений договір, та створюємо операційний день.

Далі в операційному дні через кнопку створити обираємо операцію Платіж:

Та у вікні, що відкрилося, обираємо платіжну інструкцію створену раніше.

У нижній частині обираємо договір, що є підставою для формування платежу.

Аналогічним чином створюємо документ на надходження коштів від Казначейства.
Після чого бачимо, що в операційному дні сума надходжень та сума витрат рівна сумі договору, створеному на першому етапі.

На цьому робота по створенню платіжних документів та відображення факту виплати в ПК ISpro завершена.

Бажаємо Вам приємної роботи!

З питань придбання, індивідуальної демонстрації або роботи модуля "Фінансовий облік", будь-ласка, зверніться до нашого контакт-центру за багатоканальними номерами телефону +38 (095) 0364004; +38 (098) 0364004; +38 (073) 0364004 і ми з радістю відповімо на всі Ваші питання.

Автор: Чернокол Павло, провідний спеціаліст ISpro ГК “Інтелектуальний сервіс”

Демонстрація можливостей ISpro

Дізнайтеся більше про ISpro

Читайте також:

  • Місяць тому...
    Автоматизація обліку в бюджетних установах: з чого почати?
    Бухгалтери бюджетних установ часто зіштовхуються з великим обсягом інформації, складною звітністю та постійними змінами законодавства. Коли робочий день розписаний до хвилини, навіть незначна помилка може обійтися дуже дорого — призвести до втрати часу, зайвих хвилювань і додаткових витрат ресурсів. Саме тому автоматизація обліку — не просто сучасний тренд, а необхідний крок до стабільності, точності та впевненості у своїй роботі.
  • Місяць тому...
    Облік основних засобів у бюджетній установі: інвентаризація без хаосу.
    Щороку бухгалтери бюджетних установ стикаються з одним і тим самим викликом — інвентаризацією основних засобів. Це обов’язкова процедура, передбачена нормативами, але для більшості вона асоціюється не з контролем, а з нескінченними паперами, перевірками та нервами.
  • 2 місяці тому...
    Чому Excel не підходить для бухгалтерського обліку в бюджетній установі
    Excel досі часто використовують для обліку, але у 2025 році цього вже недостатньо — тим більше, коли йдеться про бюджетні установи.
  • 5 місяців тому...
    Автоматизація річної інвентаризації з ISpro: що варто врахувати в липні
    Щороку інвентаризація забирає багато часу й зусиль: потрібно сформувати накази, перевірити залишки, зібрати комісію, виправити виявлені розбіжності... А якщо ще все це вручну — стрес забезпечений. Щоб цього уникнути, варто починати підготовку вже влітку.
  • 3 місяці тому...
    Можливості ERP-системи ISpro: комплексна автоматизація для бюджетних установ
    Що таке ISpro? Які ділянки обліку вона покриває? А як же бюджетні організації? Це найчастіші питання, які ми чуємо. Давайте розберемося по порядку.
  • 10 місяців тому...
    Оновлення у звітності: формування Об'єднаної звітності за січень 2025 в ERP-системі ISpro
    Щойно завершився звітний період подачі Об'єднаної звітності за 4 квартал 2024 року, а період подачі звітності за січень 2025 триває до 20 лютого. Раді повідомити користувачів ERP-системи IS Pro, що в програмі вже доступні оновлення для зручного формування щомісячної звітності.
  • 7 місяців тому...
    Топ-5 можливостей ISpro: модуль “Облік Основних засобів”
    Ефективний облік основних засобів — одна з ключових умов прозорого фінансового управління на підприємстві. ERP-система “ISpro” пропонує потужний функціонал, який дозволяє автоматизувати всі процеси, пов’язані з рухом, обліком, амортизацією та інвентаризацією основних засобів. Пропонуємо ознайомитися з п’ятьма ключовими можливостями
  • 7 місяців тому...
    Від договору до платіжної інструкції: ERP-система ISpro
    Робота з контрагентами — постачальниками або замовниками — завжди починається з головного: укладення договору. У цій статті ми розглянемо, як за допомогою модуля «Договори» ERP-системи ISpro організувати процес закупівлі й оплати товарів чи послуг
  • Рік тому...
    Щорічна відпустка та розрахунок матеріальної допомоги: Все, що потрібно знати | ERP-система ISpro
    Розрахунок середнього заробітку для обчислення суми відпустки - задача не з простих, адже бухгалтеру потрібно врахувати заробіток за попередній рік, визначити кількість календарних днів у ньому та проаналізувати низку інших нюансів, які передбачені чинним законодавством.
  • 7 місяців тому...
    Щорічні відпустки в "ISpro"
    У літній період у бухгалтерів значно зростає навантаження: працівники масово йдуть у щорічні відпустки, і кожен випадок потребує точного розрахунку середньої зарплати, дотримання строків виплати, формування документів для звітності