23 черв. 2020 р.
Обмін електронними документами з контрагентами, які не мають M.E.Doc

M.E.Doc
5 хв.
2438
Оновлено 06.12.2024 р.
Електронний документообіг (або ЕДО) став невід’ємною частиною роботи для більшості компаній та організацій. Підприємства, що користуються рішенням «M.E.Doc Бізнес», уже змогли оцінити його безумовні переваги в роботі. Але як використовувати ЕДО в роботі з контрагентами, що по різним причинам ще не готові до його впровадження?
Для користувачів програмного забезпечення M.E.Doc це не буде проблемою, адже для них доступна функція відправлення посилання на документ. За допомогою цієї функції можна відправити документ контрагенту, навіть, якщо він не використовує жодну програму для електронного документообігу.
За цим посиланням він отримає змогу погодити документ, для цьому йому лише необхідно мати електронний підпис на тому пристрої, де він його відкриє.
Для відправки посилання на документ спочатку потрібно додати контактні дані по контрагенту. Для цього вам потрібно перейти до розділу «Довідники», далі обрати підпункт «Контрагенти». (Мал. 1)
Мал. 1
Потім вам необхідно відкрити картку контрагента, якому ви будете відправляти посилання на документ, перейти в підпункт «Контактні дані» та натиснути «Додати». (Мал. 2)
Мал. 2
У вікні, що відкрилося, введіть найменування, додайте електронну адресу контрагента та натисніть «ОК». (Мал. 3)
Мал. 3
Встановіть відмітку «Відправляти посилання на документ» та натисніть «ОК». (Мал. 4)
Мал. 4
Після всіх вище перерахованих діях створіть первинний документ та відправте його вашому контрагенту. Посилання на документ відправиться контрагенту автоматично. В "Наступних діях" з’явиться новий підпункт «Надіслати посилання на документ». Скористайтесь ним, якщо хочете відправити посилання на документ повторно. (Мал. 5)
Мал. 5
Натисніть «Надіслати посилання на документ», а у вікні, що відкрилося, оберіть отримувача або додайте нового та натисніть «ОК». (Мал. 6)
Мал. 6
Після цього відкриється вікно протоколу, де буде посилання на ваш документ. Скопіюйте та надішліть його вашому контрагенту будь яким зручним для вас способом, будь то пошта чи месенджер. (Мал. 7)
Мал. 7
За цим посиланням ваш контрагент зможе переглянути ваш документ, погодити його або відхилити, надрукувати його або завантажити його графічне відображення з підписами у форматі PDF. (Мал. 8)
Мал. 8
Автор: Руденко Олег, кваліфікований спеціаліст ГК "Інтелектуальний сервіс"

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу
Читайте також:
- 5 днів тому...
Кадровий оффер в M.E.Doc - перший крок до офіційного працевлаштування
Рекрутинг в Україні дуже змінився за останні роки. Багато тенденцій приходять до нас з Європи та США. Одне з таких нововведень - кадровий оффер. - Місяць тому...
Як M.E.Doc вирішив проблему необроблених документів: Unitdata у дії
Раніше програма M.E.Doc могла відправляти первинні документи лише за наявності сертифіката шифрування контрагента, що зберігався на сервісі API M.E.Doc. У випадках, коли контрагенти не використовували програмні продукти, інтегровані з платформою ПТАХ, документи залишалися необробленими. Це створювало ризики для діловодства та документообігу - Місяць тому...
"Перший підпис отримувача" — нова реальність у M.E.Doc
Уявіть, що тепер не обов’язково підписувати документ першим — нова функція в M.E.Doc дозволяє надсилати файли контрагентам для першого підпису. Це швидше, простіше та ідеально вписується в сучасні бізнес-процеси - 7 місяців тому...
Відправляй контрагентам документи будь-яких форматів разом з M.E.Doc
Якщо у Вас виникла необхідність відправити контрагенту документ довільного формату - программа M.E.Doc допоможе в цьому. У реєстрі електронних документів можливо створювати документи у форматах - 3 місяці тому...
Об'єднана звітність. Інструменти для створення звіту
Для створення в ручному варіанті нового податкового розрахунку необхідно перейти в розділ «Звітність»- «Об’єднана звітність ПДФО та ЄСВ» (Мал. 1), обрати відповідний звітний період та заповнити основну форму та необхідні додатки. Але можна цей звіт заповнити автоматично за допомогою додаткових інструментів. - 3 місяці тому...
Універсальні документи - перевага електронного документообігу!
Програма M.E.Doc пропонує зручний інструмент для електронного документообігу – універсальний документ. Це спеціальний формат, який дозволяє швидко обмінюватися файлами між - 4 місяці тому...
Особливості нарахування та утримання специфічних видів оплати в M.E.Doc Зарплата
Автоматизація процесів нарахування заробітної плати - краще рішення у веденні бухгалтерського обліку. Оптимально для цієї мети пасує модуль «Зарплата» в програмі «M.E.Doc». Ймовірність припуститися помилки – 0. І при цьому ви істотно економите - 4 місяці тому...
Ролі та користувачі в Медок. Як налаштувати доступи
Припустимо Вам потрібно 2 користувачі. Перший буде відповідати за створення та подання Об’єднаної звітності ПДФО та ЄСВ, а другий буде відповідати за створення та реєстрацію Податкових накладних. Щоб створити «Користувача» - 5 місяців тому...
Як змінити оновлені коди податкових інспекцій в M.E.Doc
У зв’язку зі зміною структури ДПС в областях та м. Києві відповідно до адміністративно-територіального устрою України з 01.01.2025 відбулась зміна - 2 років тому...
Чому вам не потрібен модуль М.Е.Doc Зарплата!
Вирішуючи питання придбання нового програмного забезпечення, користувач часто запитує себе: «Чи потрібно воно мені?».…