Готуємось до інвентаризації на підприємстві за допомогою ISpro

Готуємось до інвентаризації на підприємстві за допомогою ISpro

Оновлено 29.08.2024 р.

Інвентаризація запасів

Щоб приступити  до інвентаризації запасів, необхідно спочатку налаштувати інвентаризаційну комісію. Для цього у Головному меню - Логістика - Облік запасів - Налаштування - вкладка Довідники - розділ Комісії(підписи), необхідно створити інвентаризаційну комісію.

В правій стороні налаштувань, тиснемо на клавіатурі клавішу Insert (створити), обираємо інвентаризаційну комісію. У вікні створення комісії, заповнюємо поля: дата комісії, найменування, тип документа, дата документа, номер документа. Нижче, за допомогою Insert, додаємо голову та членів комісії, заповнюючи поле статус та табельний номер (вибір співробітників з особових рахунків).

Далі створюємо оборотну відомість запасів. В розділі Логістика - Облік запасів - Звіти, необхідно сформувати Оборотну відомість руху товарно-матеріальних цінностей (форма звіту R398_504). Якщо в меню звітів, відсутній необхідний звіт, тиснемо Реєстр - Налаштування меню звітів, обравши необхідний звіт, тиснемо візуальну кнопку на панелі Копіювати.

Перед формуванням звіту, необхідно заповнити вікно-фільтру цього звіту. У фільтрі можна  встановити будь-який критерій для вибірки даних у звіт.

У відомості, ми можемо побачити залишок на початок періоду, рух запасів (надходження або витрати), та залишок на кінець періоду.

Тепер переходимо до інвентаризації: Логістика - Облік запасів - Запаси на складах - Інвентаризація запасів. В реєстрі відомостей інвентаризації, тиснемо Реєстр - Створити. У вікні створення відомості інвентаризації, заповнюємо: період, розрахунок залишків, місце зберігання. Тиснемо ОК.

Створена відомість покаже: суму надлишку, суму недостачі, результат.

Інвентаризація основних засобів

Щоб приступити до інвентаризації основних засобів, спочатку необхідно налаштувати інвентаризаційну комісію. Облік основних засобів - налаштування, на вкладці Довідники, знаходимо розділ МВО, через клавішу Insert, створюємо матеріально - відповідальну особу (МВО вибирається лише з особових рахунків працівників).

Також, можна створити, зведену оборотну відомість (1140R зведена оборотна відомість). Потім, Облік основних засобів - Відомість інвентаризації ОЗ. Тиснемо Реєстр - Створити. У вікні створення, заповнюємо поля: дата, номер, період (з, по), примітку та обираємо МВО і підрозділ. Інші поля заповнюються згідно веденню бухгалтерського обліку на підприємстві.

Відкриється вікно інвентаризації, в якому ми можемо роздрукувати звіти через Документ - Друк: інвентаризаційний опис необоротних активів (868_021) та протокол інвентаризаційної комісії (868_023).

Якщо вас цікавить програма українського розробника з широкими можливостями і ви в пошуках надійного партнера, звертайтеся за телефонами: (095) 036-40-04, (098) 036-40-04, (073) 036-40-04, або залиште заявку тут

Більше інформації про ISpro: Бюджет тут

Більше інформації про ISpro: Освіта тут

Більше інформації про ISpro: ERP тут

Автор: Дяченко Євген, провідний спеціаліст ISpro в ГК “Інтелектуальний сервіс”.

Демонстрація можливостей ISpro

Дізнайтеся більше про ISpro

Читайте також:

  • Місяць тому...
    Щорічні відпустки в "ISpro"
    У літній період у бухгалтерів значно зростає навантаження: працівники масово йдуть у щорічні відпустки, і кожен випадок потребує точного розрахунку середньої зарплати, дотримання строків виплати, формування документів для звітності
  • 23 днів тому...
    Топ-5 можливостей ISpro: модуль “Облік Основних засобів”
    Ефективний облік основних засобів — одна з ключових умов прозорого фінансового управління на підприємстві. ERP-система “ISpro” пропонує потужний функціонал, який дозволяє автоматизувати всі процеси, пов’язані з рухом, обліком, амортизацією та інвентаризацією основних засобів. Пропонуємо ознайомитися з п’ятьма ключовими можливостями
  • 2 місяці тому...
    Нараховуємо відрядження в ISpro
    Працівник їде у відрядження — для бухгалтера це одразу великий обсяг роботи: від створення наказу і розрахунку відрядних до формування авансового звіту. В даній статті розглянемо етапи з розрахунком відрядних
  • 2 місяці тому...
    Автоматизація обліку Заробітної плати: успішний кейс впровадження ISpro в Болградській РДА
    Впровадження сучасних програмних рішень дозволяє значно зменшити ризики помилок, підвищити ефективність роботи та оптимізувати облік на підприємстві. Щомісяця все більше компаній та організацій
  • 2 місяці тому...
    Переваги ISpro: Автоматизація буденних процесів
    У світі, де час — найцінніший ресурс, перемагають ті, хто діє ефективно. ISpro — це програмний комплекс, що дозволяє автоматизувати ключові бізнес-процеси, звільняючи працівників від рутинної роботи, зменшуючи ризик помилок і підвищуючи загальну продуктивність.
  • 3 місяці тому...
    Чому українським бюджетним установам варто перейти з 1С на ISpro
    Після початку повномасштабної війни з росією питання інформаційної безпеки та імпортозаміщення стало пріоритетним для державного сектору України. Одним із критичних аспектів є використання російського програмного забезпечення, зокрема
  • Місяць тому...
    Від договору до платіжної інструкції: ERP-система ISpro
    Робота з контрагентами — постачальниками або замовниками — завжди починається з головного: укладення договору. У цій статті ми розглянемо, як за допомогою модуля «Договори» ERP-системи ISpro організувати процес закупівлі й оплати товарів чи послуг
  • 2 місяці тому...
    Нові правила виплат лікарняних сумісникам на підприємстві 2025
    З 4 квітня 2025 року набрали чинності зміни щодо виплати лікарняних працівникам, які працюють за сумісництвом. Відтепер питання «платити чи не платити?» має чітку відповідь — так, платити, але за певних умов. Приклади розглянемо нижче.
  • 3 місяці тому...
    АВАНСОВИЙ ЗВІТ. Створюємо в ISpro
    Авансовий звіт — це важливий бухгалтерський документ, який підтверджує використання підзвітних коштів. У системі ISpro цей процес автоматизований, що значно спрощує ведення обліку. У цій статті ми розглянемо покрокову інструкцію щодо
  • 7 місяців тому...
    Вступив в силу закон про підвищення податків. Що нового?
    28 Листопада 2024 року бізнес дочекався підписання Закону від 19.11.2024 №4059-IX "Про Державний бюджет України на 2025 рік" та нашумівшого Закону №4015 про підвищення податків. Очікування підписання закону про підвищення податків були вже з 10 Жовтня 2024 року, коли його