8 лип. 2021 р.
Переваги електронного підпису у 2021 році

Електронні підписи
3 хв.
3257
Оновлено 07.01.2025 р.
Ще декілька років тому далеко не всі знали, що таке електронний підпис, а вже сьогодні його можливості безмежні.
Ми добре знаємо, що електронний підпис (КЕП) дає можливість обмінюватись первинними документами з контрагентами та подавати звітність до контролюючих органів в електронному вигляді.
Проте, його можливості на цьому не завершуються!
Оскільки останнім часом ми впевнено рухаємось до цифровізації країни, кожного дня з'являється все більше сервісів, що пропонують отримати послуги в електронному вигляді. Для цього і потрібен КЕП.
Таким чином, вже сьогодні за допомогою електронного підпису можна скористатись багатьма online-ресурсами, зокрема:
- Порталом «Дія», де можна отримати близько 30 послуг online, а до 2024 року уряд планує забезпечити можливість отримати 100% держпослуг через сервіс.
- Сервісами для тендерних закупівель. Саме КЕП надає юридичну силу всім операціям та контрактам, що укладаються між учасниками торгів. Електронний ключ знадобиться для роботи як з державними (Prozorro, Держзакупівлі), так і комерційними торговими майданчиками;
- Ресурсом е-декларування. За допомогою якого подати декларацію про доходи та майновий стан можна online та за лічені секунди.
- Сервісом єМалятко, що об'єднує 10 послуг пов'язаних з народженням дитини: державну реєстрацію, реєстрацію місця проживання, призначення допомоги при народженні, реєстрація в демографічному реєстрі тощо.
- Сервісом eHealth, що є головною складовою медичної реформи в Україні. Зараз країна переходить на е-лікарняні, що також передбачає використання електронного підпису. Лікар має завірити медичний висновок за допомогою електронного підпису (КЕП). Після цього він потрапляє до Реєстру медичних висновків в електронній системі охорони здоров’я.
Звичайно, це не повний перелік ресурсів, якими може скористатись власник КЕП. До того ж, кількість послуг, що можна отримати online збільшується з кожним днем.
Як отримати електронний підпис?
Кваліфіковані електронні підписи уповноважені видавати центри сертифікації ключів.
Важливо знати, що отримати електронний ключ може тільки особа на яку його оформлюють. Наразі законодавством не передбачено можливість отримати КЕП представником за довіреністю, як це було раніше.
Найпопулярнішим та найбільшим комерційним надавачем довірчих послуг в країні вважається ЦСК «Україна», що встиг довести споживачам свою надійність. Саме тому ми й співпрацюємо з ними.
Чому саме ЦСК «Україна»?
Легке оформлення КЕП
Якщо ви оформлюєте ключ вперше, то потрібно з невеликим пакетом документів з'явитись до одного з наших офісів:
- для фізичних осіб: паспорт, ідентифікаційний код, платіжне доручення.
- для юридичних осіб: паспорт, ідентифікаційний код, платіжне доручення, витяг з ЄДР, копія документу про призначення на посаду.
Вся процедура триватиме не більше 10 хвилин. А щоб не чекати в черзі, ми реалізували для вас електронну чергу, просто оберіть зручні для вас час і дату.
А от отримати КЕП повторно можна online, для цього потрібно скористатись послугою «Автопродовження». Про це читайте тут.
Найбільша мережа представництв
ЦСК «Україна» налічує більш ніж 200 представництв по всій території країни. Тому ви зможете отримати ключі в будь-якому зручному для вас відділенні.
Універсальність КЕП
Ключ від ЦСК «Україна» можна оформити на 1 чи на 2 роки та без проблем використовувати: для обміну первинними документами з вашими партнерами, для подання звітності до контролюючих органів, а також для роботи з усіма електронними сервісами.
Юридична сила
Електронні підписи від ЦСК «Україна» відповідають усім вимогам Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, а отже ви маєте надійний захист від кіберзлочинів. А усі підписані документи матимуть таку ж юридичну силу, як і підписані вручну.
Запис ключа на Token
З 2018 року всі державні установи зобов’язані зберігати електронні підписи на захищених носіях Token, приватні ж установи – приймають рішення самостійно.
Ви маєте можливість записати КЕП на власний носій або ж замовити Secure Token у нас на сайті.
Якщо ви прагнете максимально захистити ваші дані, рекомендуємо вам користуватись ключами, що зберігаються на захищених носіях, адже вони мають найвищий рівень безпеки.
Підбиваємо підсумки
У 2021 році електронний підпис виходить на новий рівень використання. Тому якщо ви ще не маєте КЕП, вже варто його оформити. А якщо ж підпис є — використовуйте його переваги на максимум.
Щоб замовити КЕП від ЦСК «Україна», переходьте за посиланням.
Маєте сумніви? Чи, можливо, залишились якісь питання? Напишіть нам у чат-бот! Наші спеціалісти вже готові вам допомогти!
Автор: Михайло Яремчук, контент-спеціаліст групи компаній Інтелектуальний сервіс
Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця
Читайте також:
- 4 місяці тому...
Отримай електронний підпис без черги!
Ми цінуємо час Клієнтів, тому офіси ГК “Інтелектуальний сервіс” працюють за попереднім записом. А бот- Intelserv консультант завжди готовий допомогти підготувати необхідні - 2 місяці тому...
Хмарний сервіс CloudKey - з чого почати
Почнемо з того, що ви зробили правильний вибір! CloudKey виключає можливість втрати ключа, забезпечує доступ до КЕП 24/7 та є сучасним аналогом токену (фізичному носію). Отже, ви сплатили рахунок на користування CloudKey, що далі? - 2 місяці тому...
Як зайти на портал ПФУ співробітнику? Реєстрація користувачів
Поговоримо про вхід на портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Фізичні особи/ФОП для входу на портал можуть використовувати власний електронний підпис. Юридичні особи зазвичай використовують електронний підпис печатки. КЕП директора/бухгалтера також можна використовувати для роботи в ПФУ, але - 3 місяці тому...
Захищені носії та автопродовження підписів на них
У статті розглянемо, які носії доступні для роботи з КЕП від КНЕДП ЦСК “Україна” та в чому їхні особливості - 4 місяці тому...
Отримання електронного підпису. Важливі дрібниці
Щоб процедура отримання КЕП була швидкою та комфортною розповімо про важливі дрібнички на які слід звернути увагу при продовженні електронного ключа, або - 6 місяців тому...
Як отримати ключ для участі в тендерних пропозиціях
Як отримати ключ для участі в тендерних пропозиціях? Для участі в тендерних пропозиціях в Україні вам необхідно отримати електронний підпис (КЕП) та зареєструватися на одному з електронних майданчиків системи публічних закупівель Prozorro. Ось основні кроки для - Рік тому...
Як діяти у випадку заволодіння особистим ключем зловмисниками | Приклад рішення
Компрометація електронного підпису. Розповідаємо про основні варіанти вирішення даної проблеми - 11 місяців тому...
Отримання електронного підпису - віддалено
Надаємо роз'яснення, щодо можливості отримання електронного підпису від ЦСК "Україна", без особистої присутності - Місяць тому...
Як зареєструвати КЕП в податковій?
Після оновлення електронного підпису, його потрібно зареєструвати в податковій. Існує декілька варіантів реєстрації з різними сценаріями - 2 років тому...
Електронний підпис для Prozorro: що це і як його отримати?
За останні кілька років Україна швидко переходить на діджиталізацію. Це пришвидшує та полегшує роботу для мільйонів людей. А з початком повномасштабного вторгнення доводить, наскільки зручніше та безпечніше працювати онлайн. Одним із прикладів є Prozorro.