20 вер. 2021 р.
Як отримати витяг з реєстру платників ПДВ через M.E.Doc?

M.E.Doc
2 хв.
32252
Оновлено 07.01.2025 р.
Запит про отримання витягу з реєстру платників податку на додану вартість (№1-ЗВР) подають платники ПДВ самостійно чи його подає особа, що має такі повноваження. Документ слід відправити на пошту Міндоходів за основним місцем обліку.
Форма запиту затвердив наказ Міністерства доходів та зборів України №26 «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість».
Для того, щоб створити запит в програмі M.E.Doc перейдіть в розділ головного меню «Довідки державних органів» та оберіть підрозділ «Інформаційна довідка». Далі натисніть кнопку «Створити» (Ctrl+N) та оберіть «Довідку в СЕА ПДВ».
Перед вами відкриється вікно із запитами, де вам потрібно обрати «Ф.1-ЗВР Запит про отримання витягу з реєстру платників податку на додану вартість» (J/F1301704).
Мал. 1
У документі потрібно вказати критерії пошуку інформації в реєстрі платників ПДВ, це може бути або індивідуальний податковий номер платника податку, або податковий номер платника податків. Також необхідно зазначити, як саме ви хочете отримати витяг з реєстру: поштою чи в представництві органу доходів і зборів.
Витяг з реєстру платників ПДВ (№2-ВР) формується за вказаним в запиті критерієм пошуку. Він містить дані з реєстру, що були вказані в реєстрі на момент формування витягу.
У витязі відправник запиту отримує наступні дані:
- назва чи прізвище, ім’я та по батькові платника;
- податковий номер платника ПДВ;
- дату податкової реєстрації;
- термін дії реєстрації платника ПДВ;
- дата реєстрації суб’єктом спеціального режиму оподаткування;
- перелік видів діяльності сільськогосподарського підприємства, на які поширюється дія спеціального режиму оподаткування діяльності у сфері сільського, лісового господарства та рибальства;
- дата внесення даних про види діяльності.
Витяг з реєстру платників ПДВ надається особі на безоплатній основі та протягом двох робочих днів від дня відправлення запиту. Його підписує посадова особа контролюючого органу та скріплює документ відповідною печаткою.
Якщо у вас залишились будь-які питання, обов’язково напишіть нам в чат-бот за посиланням: t.me/intelserv_bot.
Або ж зверніться до нас за телефонами техпідтримки: 0980364004, 0950364004, 0730364004.
Автор: Михайло Яремчук, контент-спеціаліст групи компаній Інтелектуальний сервіс

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу
Читайте також:
- 2 місяці тому...
Об'єднана звітність. Інструменти для створення звіту
Для створення в ручному варіанті нового податкового розрахунку необхідно перейти в розділ «Звітність»- «Об’єднана звітність ПДФО та ЄСВ» (Мал. 1), обрати відповідний звітний період та заповнити основну форму та необхідні додатки. Але можна цей звіт заповнити автоматично за допомогою додаткових інструментів. - Місяць тому...
Універсальні документи - перевага електронного документообігу!
Програма M.E.Doc пропонує зручний інструмент для електронного документообігу – універсальний документ. Це спеціальний формат, який дозволяє швидко обмінюватися файлами між - 2 місяці тому...
Ролі та користувачі в Медок. Як налаштувати доступи
Припустимо Вам потрібно 2 користувачі. Перший буде відповідати за створення та подання Об’єднаної звітності ПДФО та ЄСВ, а другий буде відповідати за створення та реєстрацію Податкових накладних. Щоб створити «Користувача» - 5 місяців тому...
Відправляй контрагентам документи будь-яких форматів разом з M.E.Doc
Якщо у Вас виникла необхідність відправити контрагенту документ довільного формату - программа M.E.Doc допоможе в цьому. У реєстрі електронних документів можливо створювати документи у форматах - 3 місяці тому...
Особливості нарахування та утримання специфічних видів оплати в M.E.Doc Зарплата
Автоматизація процесів нарахування заробітної плати - краще рішення у веденні бухгалтерського обліку. Оптимально для цієї мети пасує модуль «Зарплата» в програмі «M.E.Doc». Ймовірність припуститися помилки – 0. І при цьому ви істотно економите - 3 місяці тому...
Як змінити оновлені коди податкових інспекцій в M.E.Doc
У зв’язку зі зміною структури ДПС в областях та м. Києві відповідно до адміністративно-територіального устрою України з 01.01.2025 відбулась зміна - 2 років тому...
Чому вам не потрібен модуль М.Е.Doc Зарплата!
Вирішуючи питання придбання нового програмного забезпечення, користувач часто запитує себе: «Чи потрібно воно мені?».… - Рік тому...
Подача звітності у контролюючі органи - наші рішення для ФОПа
Зараз для підприємців є великий асортимент рішень для звітування в контролюючі органи. - Рік тому...
Відправка супроводжуючих документів до банку | Кейс M.E.Doc
M.E.Doc - це дуже багатофункціональна програма. Чи знали ви, що через M.E.Doc можна надіслати супроводжуючі документи щодо звітності безпосередньо до банку? Розповідаємо, як це можна зробити. - Рік тому...
M.E.Doc.Зарплата - максимум можливостей у поєднанні з якісним севісом
Чому при виборі продукту та обслуговуючої компанії варто обрати рішення M.E.Doc.Зарплата та ГК “Інтелектуальний сервіс”?