20 жовт. 2021 р.
Відправляємо первинні документи з вкладеннями

M.E.Doc
1 хв.
2229
Оновлено 07.01.2025 р.
Впевнена, більшості бухгалтерам періодично потрібно відправити первинні документи контрагентам разом з вкладеннями, які можуть бути у форматах txt, xls, jpg тощо. І при цьому ці документи та вкладення повинні бути підписані за допомогою КЕП.
А інколи такі документи потрібно відправити одночасно декільком контрагентам.
В даному матеріалі ми розглянемо, як це можна зробити в програмі M.E.Doc.
Відправляємо документи з вкладеннями
Для цього нам знадобиться рішення «M.E.Doc.Бізнес».
Щоб зібрати пакет документів потрібно перейти у розділ «Універсальний документ».
Відкрийте розділ «Первинні документи», а в ньому «Реєстр електронних документів». На панелі інструментів оберіть: «Файл» - «Створити» - «Універсальний документ».
Спочатку потрібно завантажити необхідні документи в програму (натисніть кнопку «Додати вкладення»).
Далі обираємо отримувача, для цього натисніть на відповідне поле.
Щоб підписати документ перейдіть у «Наступні дії» - «Передати документ на підпис», підписуємо та відправляємо документ.
Відправляємо документи декільком контрагентам одночасно
Для цього потрібно налаштувати маршрут відправки документа, що знаходиться у лівій частині вікна («Маршрут документа»).
За замовчуванням програма визначає «Відправника» та одного «Отримувача», дані якого були вказані при створенні документа.
Додати отримувача документа можна лише зі статусу «На підпис» (кнопка буде активна). Якщо ви спробуєте додати контрагента у документі зі статусом «Готується», програма повідомить вас про необхідність передати документ на підпис (зараз підписувати документ не потрібно).
Далі на панелі «Маршрут документа» додаємо отримувачів та налаштовуємо послідовність передачі документів між контрагентів завдяки стрілочкам.
Важливо! Якщо хоч один контрагент відхилить документ, то подальша його передача зупиняється, а статус у всіх інших контрагентів, які вже погодили документ буде «Відхилено».
Якщо у вас залишились питання – напишіть їх нам у чат-бот за посиланням. Або ж звертайтесь на лінію консультацій за номерами телефонів: 0980364004, 0950364004, 0730364004.
Авторка: Ірина Пертусенко, сертифікована спеціалістка групи компаній Інтелектуальний сервіс

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу
Читайте також:
- 7 днів тому...
Розблокування податкових накладних 2025. Оновлений функціонал від M.E.Doс
У практиці бухгалтерів нерідко трапляються ситуації, коли Податкові накладні або Розрахунки коригування не проходять реєстрацію через блокування. Процес їх розблокування часто є тривалим і вимагає постійного контролю за статусами в ЄРПН. Щоб спростити цей процес, у програмі «M.E.Doc» з’явився оновлений функціонал в модулі «Звірка документів з ЄРПН», який допоможе не лише відстежувати стан документів, а й уникнути повторних подань вже розглянутих пояснень. - Місяць тому...
M.E.Doc - найкраще рішення для організації електронного документообігу
Папери, принтери, черги на пошті… А якщо без цього? Сучасному бізнесу не потрібно витрачати час і гроші на друк, підпис, сканування чи пересилання документів поштою. Електронний документообіг (ЕДО) — це - Місяць тому...
Кадровий оффер в M.E.Doc - перший крок до офіційного працевлаштування
Рекрутинг в Україні дуже змінився за останні роки. Багато тенденцій приходять до нас з Європи та США. Одне з таких нововведень - кадровий оффер. - 2 місяці тому...
Як M.E.Doc вирішив проблему необроблених документів: Unitdata у дії
Раніше програма M.E.Doc могла відправляти первинні документи лише за наявності сертифіката шифрування контрагента, що зберігався на сервісі API M.E.Doc. У випадках, коли контрагенти не використовували програмні продукти, інтегровані з платформою ПТАХ, документи залишалися необробленими. Це створювало ризики для діловодства та документообігу - 2 місяці тому...
"Перший підпис отримувача" — нова реальність у M.E.Doc
Уявіть, що тепер не обов’язково підписувати документ першим — нова функція в M.E.Doc дозволяє надсилати файли контрагентам для першого підпису. Це швидше, простіше та ідеально вписується в сучасні бізнес-процеси - 8 місяців тому...
Відправляй контрагентам документи будь-яких форматів разом з M.E.Doc
Якщо у Вас виникла необхідність відправити контрагенту документ довільного формату - программа M.E.Doc допоможе в цьому. У реєстрі електронних документів можливо створювати документи у форматах - 4 місяці тому...
Універсальні документи - перевага електронного документообігу!
Програма M.E.Doc пропонує зручний інструмент для електронного документообігу – універсальний документ. Це спеціальний формат, який дозволяє швидко обмінюватися файлами між - 4 місяці тому...
Об'єднана звітність. Інструменти для створення звіту
Для створення в ручному варіанті нового податкового розрахунку необхідно перейти в розділ «Звітність»- «Об’єднана звітність ПДФО та ЄСВ» (Мал. 1), обрати відповідний звітний період та заповнити основну форму та необхідні додатки. Але можна цей звіт заповнити автоматично за допомогою додаткових інструментів. - 6 місяців тому...
Особливості нарахування та утримання специфічних видів оплати в M.E.Doc Зарплата
Автоматизація процесів нарахування заробітної плати - краще рішення у веденні бухгалтерського обліку. Оптимально для цієї мети пасує модуль «Зарплата» в програмі «M.E.Doc». Ймовірність припуститися помилки – 0. І при цьому ви істотно економите - 5 місяців тому...
Ролі та користувачі в Медок. Як налаштувати доступи
Припустимо Вам потрібно 2 користувачі. Перший буде відповідати за створення та подання Об’єднаної звітності ПДФО та ЄСВ, а другий буде відповідати за створення та реєстрацію Податкових накладних. Щоб створити «Користувача»