20 жовт. 2021 р.
Відправляємо первинні документи з вкладеннями

M.E.Doc
1 хв.
2319
Оновлено 07.01.2025 р.
Впевнена, більшості бухгалтерам періодично потрібно відправити первинні документи контрагентам разом з вкладеннями, які можуть бути у форматах txt, xls, jpg тощо. І при цьому ці документи та вкладення повинні бути підписані за допомогою КЕП.
А інколи такі документи потрібно відправити одночасно декільком контрагентам.
В даному матеріалі ми розглянемо, як це можна зробити в програмі M.E.Doc.
Відправляємо документи з вкладеннями
Для цього нам знадобиться рішення «M.E.Doc.Бізнес».
Щоб зібрати пакет документів потрібно перейти у розділ «Універсальний документ».
Відкрийте розділ «Первинні документи», а в ньому «Реєстр електронних документів». На панелі інструментів оберіть: «Файл» - «Створити» - «Універсальний документ».
Спочатку потрібно завантажити необхідні документи в програму (натисніть кнопку «Додати вкладення»).
Далі обираємо отримувача, для цього натисніть на відповідне поле.

Щоб підписати документ перейдіть у «Наступні дії» - «Передати документ на підпис», підписуємо та відправляємо документ.
Відправляємо документи декільком контрагентам одночасно
Для цього потрібно налаштувати маршрут відправки документа, що знаходиться у лівій частині вікна («Маршрут документа»).
За замовчуванням програма визначає «Відправника» та одного «Отримувача», дані якого були вказані при створенні документа.
Додати отримувача документа можна лише зі статусу «На підпис» (кнопка буде активна). Якщо ви спробуєте додати контрагента у документі зі статусом «Готується», програма повідомить вас про необхідність передати документ на підпис (зараз підписувати документ не потрібно).
Далі на панелі «Маршрут документа» додаємо отримувачів та налаштовуємо послідовність передачі документів між контрагентів завдяки стрілочкам.

Важливо! Якщо хоч один контрагент відхилить документ, то подальша його передача зупиняється, а статус у всіх інших контрагентів, які вже погодили документ буде «Відхилено».
Якщо у вас залишились питання – напишіть їх нам у чат-бот за посиланням. Або ж звертайтесь на лінію консультацій за номерами телефонів: 0980364004, 0950364004, 0730364004.
Авторка: Ірина Пертусенко, сертифікована спеціалістка групи компаній Інтелектуальний сервіс

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу
Читайте також:
- 6 місяців тому...
Кадровий оффер в M.E.Doc - перший крок до офіційного працевлаштування
Рекрутинг в Україні дуже змінився за останні роки. Багато тенденцій приходять до нас з Європи та США. Одне з таких нововведень - кадровий оффер. - 5 місяців тому...
M.E.Doc - найкраще рішення для організації електронного документообігу
Папери, принтери, черги на пошті… А якщо без цього? Сучасному бізнесу не потрібно витрачати час і гроші на друк, підпис, сканування чи пересилання документів поштою. Електронний документообіг (ЕДО) — це - 4 місяці тому...
Автопошук e-mail контрагентів в M.E.Doc для відправки електронних документів
З’явилась нова функція «Швидкий пошук», яка полегшить вам роботу з електронними документами. За допомогою цієї функції можна автоматично знаходити доступні електронні адреси контрагента у вікні «Вибір адресатів». - 6 місяців тому...
Як M.E.Doc вирішив проблему необроблених документів: Unitdata у дії
Раніше програма M.E.Doc могла відправляти первинні документи лише за наявності сертифіката шифрування контрагента, що зберігався на сервісі API M.E.Doc. У випадках, коли контрагенти не використовували програмні продукти, інтегровані з платформою ПТАХ, документи залишалися необробленими. Це створювало ризики для діловодства та документообігу - 7 місяців тому...
"Перший підпис отримувача" — нова реальність у M.E.Doc
Уявіть, що тепер не обов’язково підписувати документ першим — нова функція в M.E.Doc дозволяє надсилати файли контрагентам для першого підпису. Це швидше, простіше та ідеально вписується в сучасні бізнес-процеси - Рік тому...
Відправляй контрагентам документи будь-яких форматів разом з M.E.Doc
Якщо у Вас виникла необхідність відправити контрагенту документ довільного формату - программа M.E.Doc допоможе в цьому. У реєстрі електронних документів можливо створювати документи у форматах - Рік тому...
Як змінити мінімальну заробітну плату в модулі M.E.Doc "Зарплата" | 2024
В програмі M.E.Doc давно реалізований модуль «Зарплата», який призначений для обліку праці і заробітної плати співробітників різних категорій підприємств. Модуль дозволяє повністю автоматизувати розрахунок заробітної плати на підприємстві. - 10 місяців тому...
Особливості нарахування та утримання специфічних видів оплати в M.E.Doc Зарплата
Автоматизація процесів нарахування заробітної плати - краще рішення у веденні бухгалтерського обліку. Оптимально для цієї мети пасує модуль «Зарплата» в програмі «M.E.Doc». Ймовірність припуститися помилки – 0. І при цьому ви істотно економите - 2 років тому...
Відправка супроводжуючих документів до банку | Кейс M.E.Doc
M.E.Doc - це дуже багатофункціональна програма. Чи знали ви, що через M.E.Doc можна надіслати супроводжуючі документи щодо звітності безпосередньо до банку? Розповідаємо, як це можна зробити. - 2 років тому...
Як автоматично створювати резервні копії програми M.E.Doc
У сучасному світі, де зберігання даних та їх безпека мають критичне значення для стабільної роботи підприємств - автоматизоване створення резервних копій у програмі M.E.Doc виявляється надзвичайно важливим та ефективним рішенням.
