12 черв. 2024 р.
Як налаштувати користувача в програмі M.E.Doc

M.E.Doc
7 хв.
1482
Багатофункціональність програми M.E.Doc дозволяє налаштовувати різні доступи до модулів та інших розділів, та надає змогу спростити та оптимізувати роботу користувачів.
Запит Клієнта:
До нас звернувся Клієнт з питанням, як йому налаштувати доступ співробітнику, який буде займатись тільки відправкою первинних документів контрагенту, та щоб був закритий доступ до подання звітності.
Рішення:
У Головному меню переходимо в розділ Адміністрування-Управління користувачами (мал 1).
Мал.1
Далі потрібно створити Групу, до якої буде підв’язано користувача, натиснувши правою кнопкою миші (далі - ПКМ) “Додати групу” або через кнопку Файл (мал 2).
Мал.2
Потім створюємо Картку користувача, натиснувши ПКМ або на кнопку “Створити картку користувача” (мал 3).
Мал.3
Заповнюємо дані по співробітнику, якому надається доступ, та встановлюємо пароль (за бажанням можна також вказати додаткову інформацію) (мал 4).
Мал.4
Наступним кроком буде створення ролі користувача. Переходимо до розділу Адміністрування-Управління ролями (мал 5).
Мал.5
Створюємо роль, натиснувши ПКМ “Додати роль” або через кнопку Файл (мал 6).
Мал.6
Даємо назву ролі, знімаємо відмітки на всі підсистеми, залишивши тільки відмітку на Первинні документи (мал 7), зберігаємо налаштування.
Мал.7
Потім до створеної групи додаємо Користувача, якого створили кроком раніше (мал 8).
Мал.8
А також, обов’язково додаємо установу, доступ до якої буде надано користувачу (мал9).
Мал.9
Тому після всіх налаштувань Користувач, коли буде відкривати програму, заходить під своїм логіном та паролем, і йому буде доступний тільки модуль Первинні документи (мал. 10, мал. 11).

Мал.10
Мал.11
Таким чином можна налаштувати доступ абсолютно до всім підсистем програми M.E.Doc, і навіть до різних бланків, що буде дуже зручним у користуванні.
Наші телефони:
+380950364004; +380980364004; +380730364004
Автор: Женгал Анна - провідний фахівець ГК"Інтелектуальний сервіс".

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу
Читайте також:
- 5 місяців тому...
M.E.Doc - найкраще рішення для організації електронного документообігу
Папери, принтери, черги на пошті… А якщо без цього? Сучасному бізнесу не потрібно витрачати час і гроші на друк, підпис, сканування чи пересилання документів поштою. Електронний документообіг (ЕДО) — це - 5 місяців тому...
Кадровий оффер в M.E.Doc - перший крок до офіційного працевлаштування
Рекрутинг в Україні дуже змінився за останні роки. Багато тенденцій приходять до нас з Європи та США. Одне з таких нововведень - кадровий оффер. - 3 місяці тому...
Автопошук e-mail контрагентів в M.E.Doc для відправки електронних документів
З’явилась нова функція «Швидкий пошук», яка полегшить вам роботу з електронними документами. За допомогою цієї функції можна автоматично знаходити доступні електронні адреси контрагента у вікні «Вибір адресатів». - 6 місяців тому...
"Перший підпис отримувача" — нова реальність у M.E.Doc
Уявіть, що тепер не обов’язково підписувати документ першим — нова функція в M.E.Doc дозволяє надсилати файли контрагентам для першого підпису. Це швидше, простіше та ідеально вписується в сучасні бізнес-процеси - 6 місяців тому...
Як M.E.Doc вирішив проблему необроблених документів: Unitdata у дії
Раніше програма M.E.Doc могла відправляти первинні документи лише за наявності сертифіката шифрування контрагента, що зберігався на сервісі API M.E.Doc. У випадках, коли контрагенти не використовували програмні продукти, інтегровані з платформою ПТАХ, документи залишалися необробленими. Це створювало ризики для діловодства та документообігу - Рік тому...
Відправляй контрагентам документи будь-яких форматів разом з M.E.Doc
Якщо у Вас виникла необхідність відправити контрагенту документ довільного формату - программа M.E.Doc допоможе в цьому. У реєстрі електронних документів можливо створювати документи у форматах - 4 місяці тому...
Розблокування податкових накладних 2025. Оновлений функціонал від M.E.Doс
У практиці бухгалтерів нерідко трапляються ситуації, коли Податкові накладні або Розрахунки коригування не проходять реєстрацію через блокування. Процес їх розблокування часто є тривалим і вимагає постійного контролю за статусами в ЄРПН. Щоб спростити цей процес, у програмі «M.E.Doc» з’явився оновлений функціонал в модулі «Звірка документів з ЄРПН», який допоможе не лише відстежувати стан документів, а й уникнути повторних подань вже розглянутих пояснень. - 9 місяців тому...
Особливості нарахування та утримання специфічних видів оплати в M.E.Doc Зарплата
Автоматизація процесів нарахування заробітної плати - краще рішення у веденні бухгалтерського обліку. Оптимально для цієї мети пасує модуль «Зарплата» в програмі «M.E.Doc». Ймовірність припуститися помилки – 0. І при цьому ви істотно економите - 2 років тому...
Як автоматично створювати резервні копії програми M.E.Doc
У сучасному світі, де зберігання даних та їх безпека мають критичне значення для стабільної роботи підприємств - автоматизоване створення резервних копій у програмі M.E.Doc виявляється надзвичайно важливим та ефективним рішенням. - Рік тому...
Як змінити мінімальну заробітну плату в модулі M.E.Doc "Зарплата" | 2024
В програмі M.E.Doc давно реалізований модуль «Зарплата», який призначений для обліку праці і заробітної плати співробітників різних категорій підприємств. Модуль дозволяє повністю автоматизувати розрахунок заробітної плати на підприємстві.
