12 черв. 2024 р.
Як налаштувати користувача в програмі M.E.Doc

M.E.Doc
7 хв.
883
Багатофункціональність програми M.E.Doc дозволяє налаштовувати різні доступи до модулів та інших розділів, та надає змогу спростити та оптимізувати роботу користувачів.
Запит Клієнта:
До нас звернувся Клієнт з питанням, як йому налаштувати доступ співробітнику, який буде займатись тільки відправкою первинних документів контрагенту, та щоб був закритий доступ до подання звітності.
Рішення:
У Головному меню переходимо в розділ Адміністрування-Управління користувачами (мал 1).
Мал.1
Далі потрібно створити Групу, до якої буде підв’язано користувача, натиснувши правою кнопкою миші (далі - ПКМ) “Додати групу” або через кнопку Файл (мал 2).
Мал.2
Потім створюємо Картку користувача, натиснувши ПКМ або на кнопку “Створити картку користувача” (мал 3).
Мал.3
Заповнюємо дані по співробітнику, якому надається доступ, та встановлюємо пароль (за бажанням можна також вказати додаткову інформацію) (мал 4).
Мал.4
Наступним кроком буде створення ролі користувача. Переходимо до розділу Адміністрування-Управління ролями (мал 5).
Мал.5
Створюємо роль, натиснувши ПКМ “Додати роль” або через кнопку Файл (мал 6).
Мал.6
Даємо назву ролі, знімаємо відмітки на всі підсистеми, залишивши тільки відмітку на Первинні документи (мал 7), зберігаємо налаштування.
Мал.7
Потім до створеної групи додаємо Користувача, якого створили кроком раніше (мал 8).
Мал.8
А також, обов’язково додаємо установу, доступ до якої буде надано користувачу (мал9).
Мал.9
Тому після всіх налаштувань Користувач, коли буде відкривати програму, заходить під своїм логіном та паролем, і йому буде доступний тільки модуль Первинні документи (мал. 10, мал. 11).
Мал.10
Мал.11
Таким чином можна налаштувати доступ абсолютно до всім підсистем програми M.E.Doc, і навіть до різних бланків, що буде дуже зручним у користуванні.
Наші телефони:
+380950364004; +380980364004; +380730364004
Автор: Женгал Анна - провідний фахівець ГК"Інтелектуальний сервіс".
Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця
Читайте також:
- 3 днів тому...
Універсальні документи - перевага електронного документообігу!
Програма M.E.Doc пропонує зручний інструмент для електронного документообігу – універсальний документ. Це спеціальний формат, який дозволяє швидко обмінюватися файлами між - 21 днів тому...
Об'єднана звітність. Інструменти для створення звіту
Для створення в ручному варіанті нового податкового розрахунку необхідно перейти в розділ «Звітність»- «Об’єднана звітність ПДФО та ЄСВ» (Мал. 1), обрати відповідний звітний період та заповнити основну форму та необхідні додатки. Але можна цей звіт заповнити автоматично за допомогою додаткових інструментів. - Місяць тому...
Ролі та користувачі в Медок. Як налаштувати доступи
Припустимо Вам потрібно 2 користувачі. Перший буде відповідати за створення та подання Об’єднаної звітності ПДФО та ЄСВ, а другий буде відповідати за створення та реєстрацію Податкових накладних. Щоб створити «Користувача» - 2 місяці тому...
Особливості нарахування та утримання специфічних видів оплати в M.E.Doc Зарплата
Автоматизація процесів нарахування заробітної плати - краще рішення у веденні бухгалтерського обліку. Оптимально для цієї мети пасує модуль «Зарплата» в програмі «M.E.Doc». Ймовірність припуститися помилки – 0. І при цьому ви істотно економите - 4 місяці тому...
Відправляй контрагентам документи будь-яких форматів разом з M.E.Doc
Якщо у Вас виникла необхідність відправити контрагенту документ довільного формату - программа M.E.Doc допоможе в цьому. У реєстрі електронних документів можливо створювати документи у форматах - 2 місяці тому...
Як змінити оновлені коди податкових інспекцій в M.E.Doc
У зв’язку зі зміною структури ДПС в областях та м. Києві відповідно до адміністративно-територіального устрою України з 01.01.2025 відбулась зміна - Місяць тому...
Щомісячна звітність ПДФО та ЄСВ: як подавати та виправляти помилки
Які нюанси передбачає оновлений порядок звітування? Як виправити помилки у поданих квартальних звітах? Як правильно відзвітувати, якщо не встигли це зробити вчасно? Розглянемо основні моменти та роз'яснення податкової служби щодо нової щомісячної форми - 2 місяці тому...
Як налаштувати електронну пошту в M.E.Doc
Часто під час прийому вхідної кореспонденції в M.E.Doc ви стикаєтеся з повідомленням “Під час завантаження пошти виникла помилка. Перевірте налаштування електронної пошти… - 2 місяці тому...
SAF-T в Україні: Що потрібно знати та як підготуватися
Світ продовжує рухатися в напрямку цифровізації, і Україна не залишається осторонь. Держава активно впроваджує міжнародні стандарти, і одним із ключових кроків у цій сфері є запровадження стандарту аудиторського файлу SAF-T - 10 місяців тому...
Як змінити мінімальну заробітну плату в модулі M.E.Doc "Зарплата" | 2024
В програмі M.E.Doc давно реалізований модуль «Зарплата», який призначений для обліку праці і заробітної плати співробітників різних категорій підприємств. Модуль дозволяє повністю автоматизувати розрахунок заробітної плати на підприємстві.