26 черв. 2024 р.
Створення податкових накладних на основі фіскальних чеків у M.E.Doc

M.E.Doc
7 хв.
926
Оптимізація процесу створення податкових накладних може значно полегшити роботу бухгалтера, зменшити його навантаження та забезпечити більшу точність та ефективність у веденні обліку. Саме тому, функціонал програми M.E.Doc стає все ширшим, а коменда спеціалістів ГК “Інтелектуальний сервіс” докладає максимум зусиль, щоб знайти індивідуальний підхід саме до вашої ситуації.
Тож, до вашої уваги новий модуль програми M.E.Doc “Створення податкових накладних на основі чеків”.
Для кого буде корисним: Організаціям які є платниками ПДВ та здійснюють постачання товарів або послуг кінцевому споживачеві, розрахунки за які проводяться через касу, РРО, ПРРО, банківську установу чи платіжний пристрій. Такі організації мають складати податкову накладну за щоденними підсумками операцій.
Модуль “Створення податкових накладних на основі чеків” міститься у розділі Облік ПДВ та призначений для завантаження чеків з СОД РРО (система обліку даних реєстраторів розрахункових операцій), створення податкових накладних (ПН) на основі чеків та збереження ПН з метою їх реєстрації в ДПС.
У модулі виконуються такі операції:
- завантаження чеків з СОД РРО;
- збереження інформації про ГО та ПРРО на основі даних із завантажених чеків;
- перегляд основних даних чека;
- створення податкових накладних на основі завантажених чеків:
- створення ПН в рамках однієї ГО;
- створення ПН в рамках одного ПРРО;
- створення ПН на основі чеків в рамках різних ГО та ПРРО;
- створення ПН на основі чеків за день чи за обраний період;
- створення ПН на основі як одного так і багатьох чеків.
Розглянемо поетапно: Як створити податкову накладну на основі фіскальних чеків у M.E.Doc:
1. Спершу потрібно завантажити чеки з СОД РРО. Для завантаження чеків натисніть на кнопку Завантажити чеки.
мал.1
* У відкритому вікні Завантажити чеки вкажіть період, за який потрібно отримати чеки (Зверніть увагу, що можливо обрати період не більше 1 місяця) та натисніть Завантажити.
мал.2
* За замовчуванням, обрано Завантажити чеки по всім РРО підприємства. Для завантаження чеків по окремих ГО та ПРРО, скористайтесь фільтром та після вибору параметрів натисніть на кнопку Завантажити.
* Із програми формується запит на СОД РРО, який підписується сертифікатом відповідальної особи. Після з'єднання з СОД РРО програма інформує користувача про процес завантаження чеків у розрізі певних кас.
* По завершенні імпорту відображається Протокол завантаження чеків, в якому містяться дані про наявність чеків у обраному періоді та кількість завантажених чеків в розрізі ПРРО. Всі отримані чеки відображаються у реєстрі та доступні до перегляду.
2. Наступним етапом створюємо податкову накладну одним із способів:
*У лівій частині реєстру натисніть на кнопку Створити податкову накладну. В такому випадку буде створена ПН на основі тих чеків, які відображаються в реєстрі.
*В контекстному меню - Створити податкову накладну або в меню Файл - Створити податкову накладну. В такому випадку буде створена ПН на основі виділених у реєстрі чеків.
Тобто, для створення ПН тільки за одним або декількома чеками потрібно використовувати команду Створити податкову накладну в контекстному меню.
А для створення ПН на основі всіх чеків, які містяться у реєстрі, потрібно використовувати команду Створити податкову накладну в лівій частині реєстру.
мал.3
Зверніть увагу!
* Якщо в чеках, на основі яких відбувається створення ПН, наявні чеки з неповною сплатою - вони не будуть враховані:
мал.4
* Якщо у завантажених чеках присутні операції, що оподатковуються за різними ставками ПДВ (7/14/20%), за нульовою ставкою або ж без ПДВ, створення ПН має свої особливості, які ми розглянемо пізніше.
Всі інші дані та показники у податкових накладних заповнюються згідно Порядку заповнення ПН.
Перевірте та збережіть ПН, яку ви створили.
мал.5
Після збереження ПН поміщаються у Реєстр податкових документів.
Подальші операції з податковими накладними (підписання та відправлення на реєстрацію в ЄРПН, отримання квитанцій) виконуються за звичайною процедурою.
Звертаємо вашу увагу, що для роботи у модулі потрібна ліцензія "Створення податкових накладних на основі чеків". Вартість ліцензії на даний модуль - складає 1550 грн на рік.
ПРИДБАТИ НОВИЙ МОДУЛЬ "Створення ПН з СОД РРО"
Наші телефони:
+380950364004; +380980364004; +380730364004
Автор: Іванченко Катерина - провідний фахівець ГК"Інтелектуальний сервіс".

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу
Читайте також:
- 21 годин тому...
Кадровий оффер в M.E.Doc - перший крок до офіційного працевлаштування
Рекрутинг в Україні дуже змінився за останні роки. Багато тенденцій приходять до нас з Європи та США. Одне з таких нововведень - кадровий оффер. - Місяць тому...
Як M.E.Doc вирішив проблему необроблених документів: Unitdata у дії
Раніше програма M.E.Doc могла відправляти первинні документи лише за наявності сертифіката шифрування контрагента, що зберігався на сервісі API M.E.Doc. У випадках, коли контрагенти не використовували програмні продукти, інтегровані з платформою ПТАХ, документи залишалися необробленими. Це створювало ризики для діловодства та документообігу - Місяць тому...
"Перший підпис отримувача" — нова реальність у M.E.Doc
Уявіть, що тепер не обов’язково підписувати документ першим — нова функція в M.E.Doc дозволяє надсилати файли контрагентам для першого підпису. Це швидше, простіше та ідеально вписується в сучасні бізнес-процеси - 7 місяців тому...
Відправляй контрагентам документи будь-яких форматів разом з M.E.Doc
Якщо у Вас виникла необхідність відправити контрагенту документ довільного формату - программа M.E.Doc допоможе в цьому. У реєстрі електронних документів можливо створювати документи у форматах - 3 місяці тому...
Об'єднана звітність. Інструменти для створення звіту
Для створення в ручному варіанті нового податкового розрахунку необхідно перейти в розділ «Звітність»- «Об’єднана звітність ПДФО та ЄСВ» (Мал. 1), обрати відповідний звітний період та заповнити основну форму та необхідні додатки. Але можна цей звіт заповнити автоматично за допомогою додаткових інструментів. - 3 місяці тому...
Універсальні документи - перевага електронного документообігу!
Програма M.E.Doc пропонує зручний інструмент для електронного документообігу – універсальний документ. Це спеціальний формат, який дозволяє швидко обмінюватися файлами між - 4 місяці тому...
Особливості нарахування та утримання специфічних видів оплати в M.E.Doc Зарплата
Автоматизація процесів нарахування заробітної плати - краще рішення у веденні бухгалтерського обліку. Оптимально для цієї мети пасує модуль «Зарплата» в програмі «M.E.Doc». Ймовірність припуститися помилки – 0. І при цьому ви істотно економите - 3 місяці тому...
Ролі та користувачі в Медок. Як налаштувати доступи
Припустимо Вам потрібно 2 користувачі. Перший буде відповідати за створення та подання Об’єднаної звітності ПДФО та ЄСВ, а другий буде відповідати за створення та реєстрацію Податкових накладних. Щоб створити «Користувача» - 5 місяців тому...
Як змінити оновлені коди податкових інспекцій в M.E.Doc
У зв’язку зі зміною структури ДПС в областях та м. Києві відповідно до адміністративно-територіального устрою України з 01.01.2025 відбулась зміна - 2 років тому...
Подача звітності у контролюючі органи - наші рішення для ФОПа
Зараз для підприємців є великий асортимент рішень для звітування в контролюючі органи.