Як завіряти документи. Нюанси

Як завіряти документи. Нюанси

З переходом компаній на електронний документообіг кваліфіковані електронні підписи (КЕП) використовує все більше працівників.

І тому, в даній статті ми наведемо ряд прикладів та правил, які зустрічаються при оформленні кваліфікованих електронних підписів, а саме при завірянні копії документів.

Як правильно завіряти копії документів?

На всіх копіях документів має бути напис «Згідно з оригіналом» чи «Копія вірна», посада особи, яка засвідчує копію, її підпис, прізвище та ініціали, а також відбиток печатки (за бажанням).

Якщо копію документа про призначення засвідчив заступник директора?

Якщо копію документа про призначення засвідчив заступник директора, то в такому разі необхідно надати на дану особу копію документа про призначення та документ про повноваження.

Якщо копію документа про призначення засвідчив співробітник відділу кадрів?

Якщо копію документа про призначення засвідчив співробітник відділу кадрів, тоді необхідно додати до комплекту документів ще засвідчену копію наказу про призначення цього співробітника.

Але, якщо у нього є чинний сертифікат і він опублікований на сайті надавача, тоді можна копію його наказу не додавати до комплекту документів.

Відбиток печатки на копіях документів.

Якщо юридична особа прийняла рішення працювати без печатки, тоді усі документи завіряються тільки підписом керівника (наприклад, виписка чи витяг з ЄДР, доручення, документи про призначення). 

Але якщо вирішила використовувати печатку – в такому випадку усі документи повинні бути засвідчені підписом керівника та печаткою.

Якщо прийшов співробітник на оформлення кеп і в оригіналі Довіреності стоїть печатка установи, то в такому випадку відбиток печатки необхідно поставити і на копії документа про призначення.

Зараз часто звертаються клієнти з наказами, протоколами чи іншими документами про призначення, дорученнями, у яких в оригіналі директор підписався КЕП.

Тобто фізичний відбиток підпису відсутній, але є інформація про електронний.

До комплекту документів необхідно додати засвідчену копію з відповідного наказу/протоку чи іншого документа та надати сам файл електронного документа підписаний КЕП.

Якщо директор видає електронне доручення співробітнику для отримання власного сертифіката чи печатки, тоді в електронному вигляді даний документ буде підписуватися тільки директором, як посадової особи (тобто підпис директора цієї організації з кодом ЄДРПОУ, не є підписом фізичної особи). На роздрукованій копії нічого додатково підписувати не потрібно. Також необхідно надати сам файл електронного документа підписаний КЕП.

Дякуємо за Ваш час та сподіваємося, що інформація була корисною для Вас.

Якщо у вас залишилися питання, звертайтеся на нашу лінію консультацій за номерами:

Завжди раді вам допомогти!

Автор: Ярошина Яна, провідна спеціалістка ГК "Інтелектуальний сервіс"

КЕП ЦСК Україна

Кваліфікований електронний підпис

Читайте також:

  • 17 днів тому...
    Як завіряти документи. Нюанси
    З переходом компаній на електронний документообіг кваліфіковані електронні підписи (КЕП) використовує все більше працівників. І тому, в даній статті ми наведемо ряд прикладів та правил, які зустрічаються при оформленні кваліфікованих електронних підписів
  • 6 місяців тому...
    Отримай електронний підпис без черги!
    Ми цінуємо час Клієнтів, тому офіси ГК “Інтелектуальний сервіс” працюють за попереднім записом. А бот- Intelserv консультант завжди готовий допомогти підготувати необхідні
  • 4 місяці тому...
    Хмарний сервіс CloudKey - з чого почати
    Почнемо з того, що ви зробили правильний вибір! CloudKey виключає можливість втрати ключа, забезпечує доступ до КЕП 24/7 та є сучасним аналогом токену (фізичному носію). Отже, ви сплатили рахунок на користування CloudKey, що далі?
  • 4 місяці тому...
    Як зайти на портал ПФУ співробітнику? Реєстрація користувачів
    Поговоримо про вхід на портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Фізичні особи/ФОП для входу на портал можуть використовувати власний електронний підпис. Юридичні особи зазвичай використовують електронний підпис печатки. КЕП директора/бухгалтера також можна використовувати для роботи в ПФУ, але
  • 5 місяців тому...
    Захищені носії та автопродовження підписів на них
    У статті розглянемо, які носії доступні для роботи з КЕП від КНЕДП ЦСК “Україна” та в чому їхні особливості
  • 5 місяців тому...
    Отримання електронного підпису. Важливі дрібниці
    Щоб процедура отримання КЕП була швидкою та комфортною розповімо про важливі дрібнички на які слід звернути увагу при продовженні електронного ключа, або
  • 2 місяці тому...
    Ключ пошкоджено або невірно введений пароль. Як перевірити ключ
    Якщо при підписанні електронного документа виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено», то для усунення такої помилки необхідно перевірити
  • Рік тому...
    Як діяти у випадку заволодіння особистим ключем зловмисниками | Приклад рішення
    Компрометація електронного підпису. Розповідаємо про основні варіанти вирішення даної проблеми
  • 8 місяців тому...
    Як отримати ключ для участі в тендерних пропозиціях
    Як отримати ключ для участі в тендерних пропозиціях? Для участі в тендерних пропозиціях в Україні вам необхідно отримати електронний підпис (КЕП) та зареєструватися на одному з електронних майданчиків системи публічних закупівель Prozorro. Ось основні кроки для
  • 2 років тому...
    Електронний підпис для Prozorro: що це і як його отримати?
    За останні кілька років Україна швидко переходить на діджиталізацію. Це пришвидшує та полегшує роботу для мільйонів людей. А з початком повномасштабного вторгнення доводить, наскільки зручніше та безпечніше працювати онлайн. Одним із прикладів є Prozorro.