IS-pro бухгалтеру: формуємо документообіг у модулі договори

IS-pro бухгалтеру: формуємо документообіг у модулі договори

 

Заходимо у Керування фінансовими розрахунками - Ведення договорів - Картотека обліку договорів. Модуль Картотека обліку договорів являє собою простий реєстр, що налаштовується, в якому представлені договори, згруповані по видах діяльності. Необхідний вид діяльності вибирається в полі Вид діяльності. Обираємо Купівля – Продаж, далі  Реєстр - Створити - Договір реалізація.

У створеній карточці договору, заповнюємо поля:

  • номер договору
  • виконавець - заповнюється згідно налаштувань картки підприємства
  • замовника – обираємо із картотеки контрагентів
  • об`єкт угоди – із довідника налаштування підсистеми договори
  • термін договору та сплату (зазвичай до кінця поточного року)
  • загальну суму (можна ввести після заповнення специфікації)

Переходимо на закладку Специфікація. Закладка Специфікація договору містить список операцій по етапах договору з описом товарних позицій (по товарних операціях) або послуг, і розрахунком загальної суми договору. Тиснемо правою кнопкою миші по найменуванню угоди і обираємо Створити операцію. Програма запропонує варіанти операцій: реалізація і оплата (згідно налаштувань типу договору). Обираємо Реалізація. У новоствореному вікні, верхня частина заповнена автоматично згідно заповненню закладки Договір. У нижню частину необхідно додати номенклатури за допомогою Правка - Викликати довідник (F3). Відкриється довідник номенклатури, в якому необхідно обрати потрібні для реалізації позиції, вказавши ціну, кількість та заповнити аналітику.

Закривши вікна до Картки договору, під найменуванням угоди, відобразиться операція Реалізація. За тією ж схемою, додаємо операцію Оплата, в якій потрібно вказати суму оплати і закрити вікно операції. На вкладці специфікація, буде відображено дві операції: реалізація, сума якої буде прописана в стовпчику «витрати», і оплата, сума якої буде прописана в стовпчику «надходження».

Зберігаємо угоду та змінюємо статус на затверджений Документ - Змінити статус, вибрати Затверджений. Закриваємо вікно картка договору. В реєстрі договорів (виділений новостворений договір), тиснемо Реєстр - Картка виконуваного договору. У вікні Виконання договору, правою кнопкою миші по операції «реалізація», створити рахунок і створити накладну/акт виконаних робіт.

Після створення первинних документів, на закладках Рахунки та Накладні/Акти, створяться відповідні записи, які можна роздрукувати (рахунок фактура – R311_002 та накладна – R324_007). Закінчуємо виконання договору бухгалтерською проводкою та проводимо в головну книгу. 
Тепер необхідно створити надходження коштів: Керування фінансовими розрахунками - Облік грошових коштів - Розрахункові й валютні кошти - Виписки банку. Створюємо операцію руху коштів на день, заходимо в неї і створюємо «надходження»: Реєстр - Створити - Надходження. У вікні надходження заповнюємо поля: документ – вхідне платіжне доручення, номер та дата; контрагент – обираємо із довідника контрагентів; суму.

В нижній частині, Операції - Створити, вказуємо створений договір: в полі документ – обираємо договір; номер – обираємо зі списку; сума сплати.

Зберігаємо операцію по рахунку, створюємо бухгалтерську проводку та проводимо в головну книгу проводку. На цьому реалізацію товарів/послуг закінчено.

Сподіваємося, що дана стаття буде корисною для Вас.
Якщо залишилися запитання по роботі в системі будемо раді Вам допомогти на нашій лінії консультації куди Ви зможете звернутися за телефонами: (095) 036-40-04, (098) 036-40-04, (073) 036-40-04.

Чому варто обрати програмний РРО?

Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця

Читайте також: