12 черв. 2020 р.
Трудова діяльність працівників обліковуватиметься в електронній формі
Трудові відносини
5 хв.
1398
На засіданні Уряду, 3 червня 2020 року, схвалено проєкт Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі». Про це повідомляється на сайті Мінсоцполітики.
«Фактично ми йдемо шляхом відмови від паперових трудових книжок. Ми визначаємо законодавчі підстави для автоматичного призначення пенсій за віком, через особистий електронний кабінет особи на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України», — поінформувала міністр Марина Лазебна.
Цим законопроєктом пропонується запровадити можливість автоматичного призначення пенсії, без особистого звернення особи, а саме передбачається механізм, який дасть змогу людині самостійно обирати автоматичне призначення або відстрочення виходу на пенсію, яке матиме свої переваги у збільшеному розмірі пенсії, та визначати в автоматизованому режимі найбільш вигідний варіант для призначення пенсії, включаючи дату такого призначення. У свою чергу, Пенсійний фонд автоматично інформуватиме особу про настання права на призначення пенсії та орієнтовний її розмір.
Читати також:
За яких умов анулюється реєстрація платником ПДВ?
«Сплячі» ФОПи та списання нарахованого ЄСВ: перше офіційне роз'яснення ДПС
Дата отримання розрахунку коригування до ПН покупцем та як підтверджується його отримання
Отримуйте всі актуальні новини на нашому каналі в Telegram або ж:
Зокрема, міністр зазначила, що оригінал паперової трудової буде передаватися на зберігання працівнику як офіційний документ, у разі якщо працівник виявить бажання продовжити її ведення, то роботодавець на його вимогу буде зобов’язаний паралельно із електронним обліком трудової діяльності внести до паперової трудової книжки записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення.
Довідково. Реформа обліку трудової діяльності працівника полягає в поступовій відмові від паперових трудових книжок, що в перспективі дасть змогу роботодавцям зекономити кошти на їх адміністрування та зробить більш легким процес прийняття і звільнення працівників та запровадити сервісну послугу автоматичного призначення пенсій за віком за умови наявності повної історії про трудову діяльність особи.
Оренда державного і комунального майна — через електронні аукціони
Пресслужба Мінекономіки на сайті Міністерства повідомила про те, що 3 червня на засіданні Уряду відповідно до нового Закону України «Про оренду державного та комунального майна» затверджено новий Порядок передачі державного та комунального майна в оренду.
Нові механізми передбачають, зокрема, передачу майна виключно через електронну торгову систему, оприлюднення інформації за результатами аукціону, запровадження онлайн-моніторингу.
Рішення спрямоване на підвищення ефективності орендних відносин, спрощення та осучаснення процедур оренди, забезпечення рівного доступу всіх зацікавлених потенційних орендарів до майна та конкурентоспроможності, запобігання зловживань.
«Проведення ефективних, прозорих аукціонів забезпечить збільшення надходжень до державного та місцевого бюджетів. В свою чергу, це сприятиме розвитку ринкового середовища і, як наслідок, збільшенню кількості робочих місць та самозайнятості населення», — зазначив міністр Ігор Петрашко.
Новий Порядок поширюється на передачу в оренду державного та комунального майна, що знаходиться на балансі державних та комунальних підприємств, державних та місцевих органів, Національної та галузевих академій наук, тощо.
ФСС про лікарняні з причиною непрацездатності «ізоляція від COVID-19 — 11»
ФСС у листі від 21.05.2020 р. № 1316-03-1 для визначення фактичної потреби у фінансуванні матеріального забезпечення за рахунок коштів ФСС за програмою «Фінансова допомога Фонду соціального страхування України, яка виділена із фонду боротьби з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками для виплати матеріального забезпечення та страхових виплат на безповоротній основі» інформує страхувальників про таке.
У разі надходження від застрахованих осіб листків непрацездатності, в яких зазначено причину непрацездатності «ізоляція від COVID-19 — 11», страхувальникам для отримання фінансування допомоги по тимчасовій непрацездатності на підставі зазначених листків непрацездатності необхідно здійснювати формування окремих заяв-розрахунків, в які включати лише листки непрацездатності з причиною непрацездатності «ізоляція від COVID-19 — 11».
За листками непрацездатності з іншими причинами непрацездатності (за винятком — «ізоляція від COVID-19 — 11») страхувальникам слід формувати заяви-розрахунки на загальних підставах.
Затверджено форму Особової картки держслужбовця
Нацагенство з питань держслужби наказом від 19.05.2020 р. № 77-20 затвердило форму Особової картки державного службовця.
Наказом установлено, що:
- Особова картка заповнюється в електронній формі українською мовою у називному відмінку без скорочень;
- відомості, зазначені у пунктах 1 — 10 Особової картки, заповнює держслужбовець, а відомості, зазначені у пунктах 11 — 18, — працівник служби управління персоналом;
- до Особової картки та додатків до неї за потреби може додаватись необхідна кількість рядків та сторінок;
- за наявності у державному органі інформаційної системи управління людськими ресурсами Особова картка зберігається в особовій справі у такій інформаційній системі (з проставленням кваліфікованого електронного підпису);
- за відсутності у державному органі інформаційної системи управління людськими ресурсами заповнена Особова картка друкується та зберігається в особовій справі (з використанням власноручного підпису);
- зміна відомостей в Особовій картці здійснюється шляхом їх оновлення в інформаційній системі управління людськими ресурсами або заміни відповідних сторінок у роздрукованій формі.
Наказ № 77-20 набере чинності з дня його офіційного опублікування.
Джерело: iFaktor
Редактор: Ковальова Альона, контент-спеціаліст ГК Інтелектуальний сервіс
Долучайтесь до нас в Instagram, facebook та Telegram на Вас чекають:
Читайте також:
- 3 років тому...
Відпустка по догляду за дитиною. Роз'яснення Верховного Суду
Верховний Суд роз'яснив порядок оформлення відпустки по догляду за дитиною та назвав обов'язкову умову для його отримання - 3 років тому...
Трудові книжки: рекомендації роботодавцям
З 10 червня в Україні змінили правила обліку трудової діяльності працівника - 3 років тому...
Про обмеження відрахувань із зарплати
У разі відрахування із зарплати за кількома виконавчими документами за працівником повинно бути збережено 50% заробітку - 3 років тому...
Коли е-лікарняні стають підставою для призначення допомоги
Фонд соціального страхування надали роз'яснення щодо термінів призначення матеріального забезпечення у зв'язку з хворобою - 4 років тому...
Як діяти, якщо у працівника виявлено коронавірус - пояснює Держпраці
Рекомендації роботодавцям щодо правил на підприємстві для убезпечення працівників від коронавірусної інфекції, а також щодо алгоритму дії після того, як у працівника вже виявлено коронавірус - 4 років тому...
Трудова діяльність працівників обліковуватиметься в електронній формі
3 червня 2020 року, схвалено проєкт Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» - 3 років тому...
Підтвердження трудового стажу без трудової книжки
Порядок підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній буде відповідати Закону №1217-IX - 5 років тому...
В уряді пропонують скасувати трудові книжки
Скасування трудових книжок - 4 років тому...
Працедавець буде автоматично дізнаватися про лікарняний працівника
До кінця 2020 року обіцяють реалізувати електронні лікарняні - 4 років тому...
Працівники у відпустці без збереження зарплати зможуть отримати допомогу по частковому безробіттю
Уряд прийняв рішення про фінансову підтримку підприємств-виробничників, що оголосили простій виробництва, а також роботодавців, які вимушено відправили працівників у відпустки без збереження заробітної плати через скорочення обсягів виробництва, робіт, послуг