Великі платники податків надсилатимуть податківцям електронні документи

Великі платники податків надсилатимуть податківцям електронні документи 30-07-2020

Йдеться про відповіді на запити ДПС

Великі платники податків на запит ДПС зобов'язаний надати в електронній формі копії документів, які створюються ними в електронній формі з обліку доходів, витрат та інших показників, пов'язаних із визначенням об'єктів оподаткування (податкових зобов'язань), первинних документів, регістрів бухобліку, фінзвітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням та сплатою податків і зборів, не пізніше двох робочих днів, наступних за днем отримання запиту.


Читайте також:

Мінфін готує проєкт держбюджету на 2021 рік на основі затвердженого Урядом оновленого макропрогнозу

Надміру сплатили ЄСВ: яка доля цих перерахувань?

Адмінштрафи за ЄСВ-порушення у період карантину. ДПС змінює свою позицію!

Отримуйте всі актуальні новини на нашому каналі в Telegram або ж:


Загальний формат та порядок подачі такої інформації визначає Мінфін. Якщо ж не встановлено електронний формат та порядок надання такої інформації платник податків звільняється від обов'язку подання її в електронній формі.

Саме такими є вимоги п. 85.2 ПКУ. На їх виконання ДПС розробила проект наказу Мінфіну "Про затвердження Змін до Порядку надання документів великого платника податків в електронній формі при проведенні документальної перевірки".

Документ визначає загальний формат та структуру надання документів великими платниками податків на запит контролюючого органу в електронній формі під час контрольно-перевірочних заходів.

Пропонують перелік, структуру та формат стандартного аудиторського файлу (SAF-T UA), який складатиметься з таких розділів:

  • заголовок (загальна інформація щодо версії податкового аудиторського файлу, назви програмного забезпечення, за допомогою якого його створено, даних про ВПП);
  • довідники (облікова політика, довідники операцій, власники, сальдові/оборотні відомості, контрагенти, продукція, запаси, необоротні активи),
  • журнал бухгалтерських записів (бухгалтерські операції);
  • інформація про документальне забезпечення записів бухобліку (відомості про продаж, придбання, платежі, операції із запасами, необоротними активами, бухгалтерські довідки та інші первинні документи);
  • податкові різниці.

Формування SAF-T UA передбачено в розрізі звітних періодів, рахунків бухобліку, типів документів та операцій, контрагентів, видів активів та зобов'язань.

Такі дані необхідно отримувати від платників податків в електронному вигляді для підтвердження достовірності даних фінзвітності, перевірки правильності та повноти визначення фінрезультату до оподаткування згідно з бухобліком відповідно до НП(С)БО або МСФЗ, визначення повноти та своєчасності нарахування (сплати) податків і зборів до бюджету під час їх відпрацювання в ході е-аудиту.

 

Джерело: Бухгалтер.UA

Редактор: Ковальова Альона, контент-спеціаліст ГК Інтелектуальний сервіс


Долучайтесь до нас в Instagramfacebook та Telegram на Вас чекають:

  • корисні лайфхакиenlightened
  • актуальні новиниyes
  • та розважальна рубрикаlaugh

 

Залишайте свої коментарі


Приєднуйтесь до нас у соціальних мережах!

Поділитися статтею з друзями!


Популярні cтатті