Продовження електронного підпису не виходячи з офісу!

Продовження електронного підпису не виходячи з офісу!

 У Вас закінчується термін дії сертифікатів? У Вас немає досить вільного часу для звернення до нашої крамниці Твій Час на генерацію нових сертифікатів? Або Вам набридло щороку збирати пакет документів, та завіряти його для генерації нових сертифікатів?
 Тоді саме для Вас є можливість продовжити сертифікати не виходячи з-за Вашого робочого місця (при відсутності змін у даних)! Саме M.E.Doc надає Вам таку унікальну можливість!


Зручність автопродовження:

1) Немає необхідності звертатись до нас в офіс для генерації нових сертифікатів;

2) Немає необхідності збирати пакет документів та завіряти їх;

3) Простий механізм формування заявок на автопродовження.


Основні вимоги для можливості автопродовження сертифікатів:

1) Немає змін в сертифікатах;

2) Мають бути діючи сертифікати (на підставі інформації з діючих сертифікатів будуть сформовани нові).


Крім сертифікатів АЦСК «Україна», автопродовження у M.E.Doc можливе для сертифікатів наступних АЦСК:

  • АЦСК "ІДД ДФС"

  • АЦСК "Masterkey"

  • АЦСК органів юстиції України

  • АЦСК "Укрзалізниця"

  • АЦСК ПАТ "УкрСиббанк"

  • АЦСК Центр сертифікації ключів НБУ

  • АЦСК Збройних Сил

  • АЦСК Українські спеціальні системи

  • АЦСК - ПриватБанк

  • АЦСК МВС України

Алгоритм автопродовження сертифікатів у програмі:

Головне меню – Адміністрування - Сертифікати
Адміністрування - Сертифікати
2.Обираємо Заявки на сертифікат, ставимо чекер «За період» - «всі» – «рік 2019», потім натискаємо кнопку «Сформувати заявки».

Заявки на сертифікат - сформувати заявки
3. У вікні, що з’явилось, обираємо «Продовжити (без змін у даних)»

Продовжити (без змін у даних)

Крок 1 - Обираємо сертифікати, для автоматичного продовження.

У наступному вікні вказуємо контактну інформацію особи, яка відповідає за обслуговування сертифікатів в установі та її контактний номер телефону (1). В полі «Парольний діалог» необхідно вказати пароль (це будь-яке слово чи словосполучення, яке є підтвердженням, в разі якщо потрібно буде заблокувати сертифікат в телефонному режимі).

Далі необхідно вказати які саме сертифікати необхідно продовжити, проставивши позначку у відповідному полі (2).

У даному вікні, також, є можливість відкоригувати адресу електронної пошти (3), яка вказується в сертифікатах (якщо у старих сертифікатах вказана заборонена електронна пошта (yandex.ru, mail.ru, тощо) обов'язково необхідно буде її відкоригувати на ту, яка є дозволеною (ukr.net, gmail.com, тощо). Некоректно введена електронна пошта буде підсвічена червоним кольором.

Також є можливість відкоригувати дату початку дії нових сертифікатів (4). (Для зручності відправки повідомлення про нові сертифікати у контролюючи органи, дата початку дії нових сертифікатів повинна бути виставлена за 2-3 дні до закінчення терміну дії старих сертифікатів, що закінчуються.)

За замовчуванням встановлений термін продовження сертифікатів 2 роки (5). (Щоб змінити термін на 1 рік, необхідно натиснути на поле «2 роки», і навпаки.)

Для зручності також відображається сума до сплати. (6)

Після заповнення всіх полів необхідно натиснути кнопку «Далі» (7).

Формування заявки на сертифікатДалі необхідно підписати Картку приєднання до договору про обробку даних діючим сертифікатом Директора (тим, якій закінчується). Тобто, натискаємо кнопку «Далі», і вводимо пароль для ключа Директора.

Картка приєднання

Підпис директора

Крок 2 - Генеруємо секретні ключі, та відправляємо заявки на АЦСК «Україна»

1. Відкрилось вікно генерації секретного ключа. Необхідно вказати каталог для збереження нового ключа (1). Необхідно ввести пароль для нового ключа, та рядком нижче його повторити (2).

Генерація секретного ключа

2. Після натискання кнопки «ОК», буде створено файл секретного ключа.

Секретний ключ збережено в файл

3. Далі відкриється вікно з діючим сертифікатом, яким необхідно підтвердити Вашу заявку.

Підтвердження діючим сертифікатом

Пункти 1-3, описані у кроку 2, будуть автоматично повторені для всіх сертифікатів, дія яких буде продовжуватись.

Після цього відправляємо заявки на сервер АЦСК «Україна»

Вибір адресата - Документи АЦСК Україна

Якщо Оплата не здійснювалась, або кошти не надійшли до АЦСК, відкриється вікно «Форма оплати». В цьому вікні необхідно обрати один з трьох пунктів, і натиснути «ОК»:

Форма оплати

Після вибору форми оплати, відкриється вікно про успішне відправлення заявок. Натискаємо кнопку «ОК»

Вітаємо!Ви успішно відправили заявки.

Після описаної процедури автопродовження, необхідно перевірити стан всіх сформованих заявок (повинен змінитись на «відправлено»):

Статус заявок - відправлено.Також, необхідно перевірити наявність нових ключів у каталозі, що вказували при формуванні заявок:

Перевірка каталогу з ключами

Через деякій час, при отриманні пошти, на кожну з відправлених заявок повинно надійти по 2 Квитанції. Фінальною буде Квитанція 2.

Після того, як нові сертифікати будуть активовані, необхідно завантажити їх у програму, та відправити Повідомлення в контролюючі органи про нові сертифікати.

___________________________________________________________________________________________________________________

mail З детальною інформацією про реєстрацію електронних підписів у ДФС можна ознайомитись у статті Реєстрація Електронних підписів у ДФС - повний огляд!

 

Долучайтесь до нас в Instagram та facebook, на Вас чекають:

  • корисні лайфхакиenlightened
  • актуальні новиниyes
  • та розважальна рубрикаlaugh

!Дізнатися більше новин Ви також зможете на нашому каналі в >>> Telegram.

Читайте також: