Як погодити документ в M.E.Doc

Як погодити документ в M.E.Doc

Мабуть, Ви часто зустрічались в програмі M.E.Doc з вхідною кореспонденцією? І, можливо, залишали її невідміченою. Проте, через це вашому контрагенту не надходила відповідь про те, чи погодили або ж побачили Ви цей документ. 

Задля цього ми пропонуємо ознайомитись з інструкцією, як саме погодити або ж відхилити документ.


Читайте також:

Нововведення для бізнесу в період COVID19. Які нюанси треба знати?

Онлайн-послуги, які можна отримати, не виходячи з дому

Електронний документообіг як антикризовий засіб для бізнесу

Важливо! Офіційна заява "Інтелектуального сервісу" щодо Covid-19
 


Отже, щоб погодити  документ, треба  зробити лише два  кроки:

1. Натиснути на  кнопку "Отримати повідомлення" в M.E.Doc, на верхній панелі 

Отриманий документ буде збережено у Реєстрі первинних документів.(Мал. 1)

Мал. 1

2. Перейдіть у розділ Первинні документиРеєстр первинних документів та відкрийте отриманий документ, перевірте його та через вкладку Наступні дії погодьте документ. (Мал. 2)

Мал. 2

Після того як Ви погодите  документ – контрагенту буде відправлено повідомлення про погодження документа, а  у Вас залишиться документ в програмі з підписами.(Мал. 3) 

Мал. 3

Ось так просто, за допомогою двох простих дій можна погодити або так само відхилити документ та захистити себе у період карантину!

Бережіть себе та своїх близьких! 

Автор: Фисун Дмитро, сертифікований спеціаліст ГК "Інтелектуальний сервіс"

 

Долучайтесь до нас в Instagramfacebook та Telegram на Вас чекають:

  • корисні лайфхакиenlightened
  • актуальні новиниyes
  • та розважальна рубрикаlaugh

 

 

 

 

Читайте також: