20 бер. 2020 р.
Електронний документообіг як антикризовий засіб для бізнесу

Різне
5 хв.
2015
Шановні Колеги, продовжуємо ділитись успіхами віддаленої роботи бухгалтерії та нашої компанії, в цілому.
В першій частині ми розповіли, як швидко та безпечно перейти на віддалену роботу та перенести ПЗ “M.E.Doc” додому. Деталі можна глянути тут:
1) Як перенести ПЗ M.E.Doc "додому" та працювати бухгалтеру віддалено? Досвід нашої бухгалтерії
Та, як все відбувалося на початку, умовах загального карантину:
2) Як наша бухгалтерія працює віддалено, або наш досвід “домашньої” роботи бухгалтерії!
Цього разу розповімо, як зберегти повноцінну роботу бухгалтерії, не нашкодивши бізнесу в період карантину.
Оскільки в більшості нашими клієнтами є організації та підприємці в особі їх бухгалтерів, ми прекрасно розуміємо, наскільки непростою в умовах карантину є оперативна робота бухгалтерії.
Успішна бухгалтерська діяльність організації - це насамперед безперебійний документообіг (звітність, податкові накладні, акти, рахунки і т.д).
Як же забезпечити повноцінний робочий процес? Як забезпечити документообіг в режимі карантину? Адже робота повинна бути не тільки оперативною, економною, зручною, але і безпечною. Відповідь проста - електронний документообіг! Це сучасна можливість працювати з документами у режимі 24/7 з комп'ютера, планшета і навіть з Вашого смартфона.
В умовах карантину електронний документообіг гарантує:
- Гарантовану доставку документів контрагентам: електронні документи приходять в програму, до якої є постійний доступ. А паперові - на поштову адресу, де зачинено з табличкою “Карантин”.
- Своєчасні оплати рахунків покупцями та від постачальників: електронний рахунок можна надіслати та отримати в програму миттєво. Паперовий аналог витратить значний час на доставку. При тому, в умовах карантину, може взагалі не знайти адресата.
- Безпеку Вашого здоров'я: в умовах карантину Вам не доведеться здійснювати походи в поштові відділення для відправки паперів. Безпечніше просто працювати за комп'ютером.
Читайте також:
Види зберігання електронних документів
Електронний документообіг - це законно!
Важливо! Офіційна заява "Інтелектуального сервісу" щодо Covid-19
Як з 1С надсилати документи контрагентам чи в ДПС? Або як в 1С отримати вхідні документи?
Наша компанія закликає Вас, шановні Клієнти, переходити на роботу з документами в електронному форматі! Яким чином це можна зробити? Ми пропонуємо, можливо, вже відомі Вам програми для обміну документами - це M.E.Doc, FlyDoc або ж веб-сервіс СОТА.
Для цього досить зробити кілька простих кроків:
- Завантажити документи з вашої облікової програми в “M.E.Doc” чи тут же їх і створити;
- Підписати електронні документи кваліфікованим електронним підписом (це гарантує цілісність документу та відповідність його законодавству);
- Надіслати підписані документи та контролювати стан його погодження контрагентом.
ВАЖЛИВО: Електронний документообіг - це безконтактна передача і отримання документів! Отже, на даний момент - це найбезпечніший елемент повноцінної роботи бухгалтерії.
Досі роздруковуєте? А потрібно підписати та відправити!
Сподіваємось, дана стаття була корисною для Вас!
Автор: Горкун Дарія, сертифікаваний спеціаліст ГК "Інтелектуальний сервіс"
Долучайтесь до нас в Instagram, facebook та Telegram на Вас чекають:

Читайте також:
- 4 місяці тому...
Прощавай, ISpro 7.11 — привіт, оновлена ERP-система ISpro 8.00!
Розробка доопрацювань та випуск оновлень для версії ISpro 7.11 завершено. Ми вже неодноразово інформували вас про вихід нової версії ISpro, і значна частина наших клієнтів успішно працює в оновленій версії 8.00. - 9 місяців тому...
Весняна пропозиція від Flydoc: знижка 50% для нових користувачів
Весна – це час нових можливостей, і Flydoc підготував спеціальну акцію для тих, хто ще не користувався сервісом. Нові користувачі можуть придбати річну ліцензію зі знижкою 50%. Умови акції - 6 місяців тому...
Розширюємо режим роботи нашої консультаційної лінії
Маємо гарну новину — ми розширили години роботи нашої лінії консультацій, яка забезпечує підтримку користувачів наших програмних рішень. - Рік тому...
Увага! Планові технічні роботи 21 грудня 2024 року
Шановні користувачі! У зв’язку з проведенням планових робіт із технічного обслуговування обладнання КНЕДП ТОВ "ЦСК “Україна”, які заплановані на 21 грудня 2024 року у період з 12:00 до 18:00, доступ до сервісів надавача довірчих послуг може бути обмежений. - Рік тому...
“Першокласна знижка”: мінус 50% для нових клієнтів Flydoc
Із 2 до 27 вересня у Flydoc триватиме спеціальна акція — “Першокласна знижка”. Усі нові клієнти сервісу Flydoc можуть придбати ліцензію для роботи в програмі зі знижкою - 2 років тому...
Увага! Зловмисники розсилають шкідливі повідомлення
Шановні клієнти, будьте обачні! - 2 років тому...
Зміна вартості на рішення від M.E.Doc
На жаль, у зв'язку з триваючою війною в нашій країні, ми стикаємося з рядом економічних викликів. - 2 років тому...
е-ТТН 2024
Проект е-ТТН передбачає заміну паперових товарно-транспортних накладних електронними. - 6 років тому...
Вимоги до заповнення декларацій спрощено!
Зміни до заповнення полів форми декларації - 6 років тому...
Більше 1,5 млрд разів українці скористалися електронним підписом за 2019 рік
Мінцифра провела аналіз статистичних даних про діяльність кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг


