Електронний документообіг як антикризовий засіб для бізнесу

Електронний документообіг як антикризовий засіб для бізнесу

Шановні Колеги, продовжуємо ділитись успіхами віддаленої роботи бухгалтерії та нашої компанії, в цілому. 

В першій частині ми розповіли, як швидко та безпечно перейти на віддалену роботу та перенести ПЗ “M.E.Doc” додому. Деталі можна глянути тут:

1) Як перенести ПЗ M.E.Doc "додому" та працювати бухгалтеру віддалено? Досвід нашої бухгалтерії

Та, як все відбувалося на початку, умовах загального карантину: 

2) Як наша бухгалтерія працює віддалено, або наш досвід “домашньої” роботи бухгалтерії!

 

Цього разу розповімо, як зберегти повноцінну роботу бухгалтерії, не нашкодивши бізнесу в період карантину.

Оскільки в більшості нашими клієнтами є організації та підприємці в особі їх бухгалтерів, ми прекрасно розуміємо, наскільки непростою в умовах карантину є оперативна робота бухгалтерії.


Успішна бухгалтерська діяльність організації - це насамперед безперебійний документообіг (звітність, податкові накладні, акти, рахунки і т.д).

Як же забезпечити повноцінний робочий процес? Як забезпечити документообіг в режимі карантину? Адже робота повинна  бути не тільки оперативною, економною, зручною, але і безпечною. Відповідь проста - електронний документообіг! Це сучасна можливість працювати з документами у режимі 24/7 з комп'ютера, планшета і навіть з Вашого смартфона.


В умовах карантину електронний документообіг гарантує:

  • Гарантовану доставку документів контрагентам: електронні документи приходять в програму, до якої є постійний доступ. А паперові - на поштову адресу, де зачинено з табличкою “Карантин”.
  • Своєчасні оплати рахунків покупцями та від постачальників: електронний рахунок можна надіслати та отримати в програму миттєво. Паперовий аналог витратить значний час на доставку. При тому, в умовах карантину, може взагалі не знайти адресата.
  • Безпеку Вашого здоров'я: в умовах карантину Вам не доведеться здійснювати походи в поштові відділення для відправки паперів. Безпечніше просто працювати за комп'ютером.

Читайте також: 

Види зберігання електронних документів

Електронний документообіг - це законно!

Важливо! Офіційна заява "Інтелектуального сервісу" щодо Covid-19

Як з 1С надсилати документи контрагентам чи в ДПС? Або як в 1С отримати вхідні документи?


Наша компанія закликає Вас, шановні Клієнти, переходити на роботу з документами в електронному форматі! Яким чином це можна зробити? Ми пропонуємо, можливо, вже відомі Вам програми для обміну документами - це M.E.Doc, FlyDoc або ж веб-сервіс СОТА.

Для цього досить зробити кілька простих кроків:

  1. Завантажити  документи з вашої облікової програми в “M.E.Doc” чи тут же їх і створити;
  2. Підписати електронні документи кваліфікованим електронним підписом (це гарантує цілісність документу та відповідність його законодавству);
  3. Надіслати підписані документи та контролювати стан його погодження контрагентом.

ВАЖЛИВО: Електронний документообіг - це безконтактна  передача і отримання документів! Отже, на даний  момент - це найбезпечніший елемент повноцінної роботи бухгалтерії.
 

Досі роздруковуєте? А потрібно підписати та відправити!

ПРИДБАТИ M.E.DOC

Сподіваємось, дана стаття була корисною для Вас!

 

Автор: Горкун Дарія, сертифікаваний спеціаліст ГК "Інтелектуальний сервіс"

Долучайтесь до нас в Instagramfacebook та Telegram на Вас чекають:

  • корисні лайфхакиenlightened
  • актуальні новиниyes
  • та розважальна рубрикаlaugh

 

 

Читайте також: