Проблеми при запуску програми «ISpro» та способи їх вирішення

Проблеми при запуску програми «ISpro» та способи їх вирішення

Що робити, якщо ви не можете увійти у систему «ISpro»? Причин може бути ціла низка, як і шляхів вирішення питання. Розглянемо найбільш поширені. 


Читати також:

Методи оцінки запасів! Налаштовуємо розрахунок собівартості в програмному комплексі «ISpro»

Інвентаризація на підприємстві - автоматизуємо процеси разом з «ISpro»!

Модуль Кадри від "А" до нарахування ЗП

Отримуйте всі актуальні новини на нашому каналі в Telegram, а також звертайтесь з будь-якими питаннями до нашого Intelserv консультанта через Telegram або Messenger!


1. Не працюють служби SQL та/або сервера аплікацій

В процесі роботи може виникати збій в роботі служб, необхідних для роботи програми. Тому, перші кроки по виявленню проблеми – перевірка роботи цих служб. Стан цих служб в робочому стані повинен бути «Виконується». 

Рішення: Заходимо в «Мій комп’ютер» - «Меню», викликаному правою клавішею маніпулятора вибрати «Керування/Служби і додатки/Служби/SQL Server» та «Служба сервера аплікацій «ISpro» 7.11» та обираємо варіант «Запустити» або «Перезапустити» (Мал. 1).

Мал. 1

2. Зміна імені комп’ютера

При запуску робочої станції програма видає помилку «Немає доступу до серверу аплікацій» (Мал. 2).

Мал. 2

Рішення: В серверній частині «ISpro» перевірити назву комп’ютера в файлах ідентифікації (Мал. 3). 

Мал. 3

У файлі «Login» в полі «host» повинно стояти правильне ім’я комп’ютера (Мал. 4).

Мал. 4

Аналогічно в файлі «Root» потрібно перевірити правильність імені комп’ютера в полі «Server».

3. Налаштування Брандмауеру Windows та Firewall 

Для роботи з «ISpro» необхідно налаштувати або відключити вбудований в Windows Брандмауер Windows/Загальний доступ до Інтернету (ICS) (Windows Firewall) або будь-який інший Firewall на клієнтському ПК (робоча станція «ISpro»), а також на сервері (серверна частина «ISpro», служба сервера аплікацій «ISpro», СКБД) (Мал.5,6).

Мал. 5

Мал. 6

Залежно від СКБД, що використовується, необхідно відкрити наступні порти: TCP1433 (SQL). Залежно від версії «ISpro», а також від кількості додатків, що обробляються службою сервера «ISpro» та серверних частин «ISpro», необхідно відкрити наступні порти: TCP11000, TCP11001, TCP11002 ... (версії 7.11) / TCP12000, TCP12001, TCP12002 ... (версії 7.12). Кожен процес серверної частини «ISpro» працює на окремому порту. Порти вказуються в процесі встановлення Сервера аплікацій «ISpro» і можуть відрізнятися від наведених портів за замовчуванням.

4. Налаштування антивірусу

З моменту встановлення програми або після чергового оновлення антивірусу він може стати причиною блокування запуску програми «ISpro». При цьому при запуску програми з’являється повідомлення (Мал. 7).

Мал. 7

Рішення: додаємо папку «ISpro» у виключення в налаштуваннях антивірусу.

5. Відсутність або недостатня кількість вільного місця на диску С

Критична помилка для роботи всіх програм, в тому числі і «ISpro» - відсутність або недостатня кількість вільного місця на диску С. Недостатня кількість ресурсів комп’ютера, на якому встановлена програма може стати причиною неприпустимого збільшення тривалості виконання трансакцій (Мал. 8).

Мал. 8

Рішення: Найкращий варіант – звернутися за допомогою до досвідченого фахівця, який допоможе вирішити проблему без втрати потрібної інформації. Для самостійного вирішення цієї проблеми можна скористатися найпростішим інструментом вбудованим в Windows «Очищення диску» («Мій комп’ютер» - «диск С» - клік правою клавішею маніпулятора «Властивості» - «Очистка диску»). Крім того, існують утиліти, які призначені для вирішення цієї проблеми. 

УВАГА!!! Прийнявши рішення самостійно вирішити проблему, ви берете на себе ризик завдати шкоди даним на вашому ПК, що може призвести до втрати важливої інформації.

6. Налаштування конфігуратора SQL

Конфігуратор SQL – засіб для адміністрування інформаційних баз. Для нормальної роботи програми слід перевірити його налаштування: «Пуск» - «Програми» - «Microsoft SQL Server» - «Засоби налаштування» - «Диспетчер конфігурації SQL Server» і перевірити стан протоколу TCP/IP – «Ввімкнено» (Мал. 9-10).

Мал. 9

Мал. 10

 

7. Збій в роботі Windows

Проблеми в роботі з програмою можуть виникати через те, що деякі функції Windows не працюють або виникає збій в роботі Windows. 

Рішення: скористайтеся програмою перевірки системних файлів для сканування Windows та відновлення файлів. Через «Пуск» - «Командний рядок» виберіть команду «Запуск з правами адміністратора». У командному рядку введіть команду: «sfc /scannow» та натисніть клавішу Enter. Команда «sfc /scannow» виконує сканування всіх захищених системних файлів і замінить пошкоджені файли кешованою копією (Мал. 11).

Мал. 11

 

В разі виникнення додаткових питань, Ви можете звернутися за телефонами лінії підтримки користувачів: 

+38 (095) 0364004;
+38 (098) 0364004;
+38 (073) 0364004.

Набравши у фоновому режимі «8», наші фахівці нададуть Вам відповіді на Ваші запитання.

Все просто з «ISpro»!


Автор: Ірина Мороз, кваліфікований спеціаліст ГК «Інтелектуальний сервіс», провідний спеціаліст по системі «ISpro»

#испро #купитьиспро #ISpro #ISproпридбати #системаіспро #іспрозарплата

 

Читайте також: