24 квіт. 2020 р.
Як швидко перейти на електронний документообіг в нових умовах? Ділимось досвідом
.png)
Лайфхаки
5 хв.
2753
Оновлено 20.11.2024 р.
Нові реалії диктують свої правила і, звичайно ж, ми пристосовуємось до них. Проте, чи настільки це погано? Можливо, завдяки цьому, відбудеться зміна вектору нашої діяльності, наших цінностей та нашого життя, в цілому.
Якщо ж говорити саме про бізнес - безсумнівно, ще з часів пандемії усі стали переходити в онлайн, адаптувати підприємства та всю діяльність на віддалену роботу.
Але виникла необхідність подавати звіти в податкову, декларації, податкові накладні контрагентам та взагалі обмінюватись документацією. Тут виникає питання: як можливо це зробити онлайн, не контактуючи з іншими та не витрачаючи час і кошти на відправку пошти?
В цій статті хочемо поділитись порадами, як просто та швидко перейти на електронний документообіг і вирішити проблему з доставкою пошти, витратами та оптимізацією роботи підприємства!
Спочатку, які переваги від електронного документообігу (далі ЕДО)?
- Законність. Як електронний, так і паперовий документообіг мають абсолютно ОДНАКОВУ юридичну силу, з точки зору законодавства України.
- Оптимізація фінансових витрат.
- Оперативність та економія часу на формування та відправку електронного документу.
Наскільки законний електронний документообіг у порівнянні з паперовим?
ЕДО має таку саму юридичну силу, як і паперовий та регулюється законами України. Якими саме?
- Закон України про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги;
- Закон України про електронні довірчі послуги;
- Закон України про електронні документи та електронний документообіг.
З рештою законів можна ознайомитись на сайті - https://zakon.rada.gov.ua
Відповівши на 2 головних питання, перейдемо далі.
Тепер Вам необхідно отримати кваліфікований електронний підпис у офіційного надавача даних послуг.
Завдяки електронному підпису Ви зможете підписувати документи в електронному вигляді та відправляти їх у програму чи на пошту контрагенту або ж контролюючому органу.
Як це зробити та що для цього необхідно, можете дізнатись за посиланням ⇒ https://intelserv.net.ua/products/kep.
Наступний крок: Вам необхідно обрати програму або ж ресурс, за допомогою яких Ви можете створювати електронні документи та відправляти їх контрагенту чи контролюючому органу.
Тут вибір досить широкий. Найпопулярніша програма для цього M.E.Doc - це система електронного документообігу з контролюючими органами та контрагентами.
В ній величезна кількість функцій та модулів, які допоможуть вам формувати та подавати звіти, декларації та багато іншого, автоматизуючи ці процеси та значно скорочуючи час.
Також досить зручний онлайн-сервіс - СОТА. Він є аналогом програми M.E.Doc, який не потребує встановлення та працює завдяки лише Інтернету та електронного підпису!
Далі Вам необхідно сповістити про перехід на ЕДО своїх контрагентів. Як це зробити?
За допомогою:
- Письмової угоди;
- Пунктів внесених в договір чи додатково в угоду про електронний документообіг;
- Інформування про перехід е-документообіг в своїх онлайн-ресурсах або ж по e-mail.
Ось, загалом, все, що необхідно для того, щоб почати обмінюватись документацією онлайн. Сподіваємось, ми були корисні Вам.
З турботою, ГК “Інтелектуальний сервіс”
Авторка: Майорова Ніна, кваліфікована спеціалістка ГК "Інтелектуальний сервіс"
Звертайтеся, якщо у вас залишилися запитання
Читайте також:
- 6 місяців тому...
Більше не чекай до понеділка: сервіс, який завжди на зв’язку
Сьогодні майже кожна компанія використовує програмне забезпечення для автоматизації бізнес-процесів. Але що визначає правильний вибір такого рішення? - 8 місяців тому...
Телефонувати не обов’язково! Всі рішення у ваших руках
Наші клієнти найчастіше звертаються до нас телефоном. Ми маємо багатоканальну телефонію, де кожен вхідний дзвінок обробляється: навіть якщо оператор не встиг відповісти, інформація фіксується, і ми обов’язково передзвонюємо. Проте не всі питання потребують дзвінка! Ми розробили зручні інструменти самообслуговування, що допоможуть - 9 місяців тому...
Чому важливо залишати відгуки на продукти та сервіси ГК "Інтелектуальний сервіс"
У сучасному бізнес-середовищі якість товарів і послуг відіграє ключову роль у виборі споживачів. Клієнти все частіше звертають увагу на досвід інших користувачів, перш ніж зробити покупку або скористатися послугами. Відгуки – це - 10 місяців тому...
Автоматизація зарплати: як обрати програму?
На початку нового року бухгалтери часто замислюються про оптимізацію своєї роботи. Особливо це стосується бухгалтерів по заробітній платі. Якщо ви шукаєте зручне рішення для автоматизації нарахування заробітної плати, ми допоможемо зробити вибір між - 6 років тому...
9 років разом з "Інтелектуальним сервісом". Історія нашого співробітника
- 5 років тому...
M.E.Doc - додаткові модулі, якими не часто користуються
Якщо Ви використовуєте M.E.Doc тільки для подачі звітності чи реєстрації податкових накладних, ми покажемо Вам незвіданий, але дуже корисний функціонал програми. Буде цікаво, читайте далі. - 5 років тому...
Що Ви отримаєте особисто від переходу на електронні документи
Зараз, у нашому сучасному та цифровому світі все більше людей починає цінувати природу та навколишній світ, особливо, якщо поглянути на шкоду, яку ми наносимо середовищу, в якому живемо. - 5 років тому...
Як змусити бізнес працювати швидше, використовуючи M.E.Doc. Бізнес та Інтеграцію?
Зараз все більше компаній, підприємств та фізичних-осіб підприємців використовують електронний документообіг, обмінюються первинними документами онлайн, адже сучасність диктує свої правила. І дуже важливим стає йти в ногу із іншими прогресивними підприємствами. - 5 років тому...
25 років росту та діджиталізації, чого ми досягли за чверть сторіччя?
Сьогодні у житті нашої компанії визначний день – рівно 25 років тому у Полтаві була заснована група IT-компаній “Інтелектуальний сервіс”. Саме у жовтні 1995 року, у непрості часи дев’яностих, фундатори в обличчі Олексія Григорійовича Горбатько та Тетяни Георгіївни Бойко вирішили донести до бізнесу щось нове, а саме автоматизацію бухгалтерських процесів за допомогою програмного забезпечення - 5 років тому...
Чому обирають нас?
Вже майже 25 років ми надаємо бухгалтерам та підприємцям програмні продукти, які полегшують облік та обмін документами
