24 квіт. 2020 р.
Як швидко перейти на електронний документообіг в нових умовах? Ділимось досвідом
Лайфхаки
5 хв.
2244
Нові реалії диктують свої правила і, звичайно ж, волею-неволею, ми пристосовуємось до них. Проте, чи настільки це погано? Можливо, завдяки цьому, відбудеться зміна вектору нашої діяльності, наших цінностей та нашого життя, в цілому.
Якщо ж говорити саме про бізнес - безсумнівно, усі стали переходити в онлайн, адаптувати підприємства та всю діяльність на віддалену роботу.
Але виникає необхідність подавати звіти в податкову, декларації, податкові накладні контрагентам та взагалі обмінюватись документацією. І виникає питання: як можливо це зробити онлайн, не контактуючи з іншими та не витрачаючи час і кошти на відправку пошти?
В цій статті хочемо поділитись порадами, як просто та швидко перейти на електронний документообіг і вирішити проблему з доставкою пошти, витратами та оптимізацією роботи підприємства!
Спочатку, які переваги від електронного документообігу(далі ЕДО)?
- Законність. Як електронний, так і паперовий документообіг мають абсолютно ОДНАКОВУ юридичну силу, з точки зору законодавства України.
- Оптимізація фінансових витрат.
- Оперативність та економія часу на формування та відправку електронного документу.
Наскільки законний електронний документообіг у порівнянні з паперовим?
ЕДО має таку саму юридичну силу, як і паперовий та регулюється законами України. Якими саме?
- Закон України про електронний цифровий підпис;
- Закон України про електронні довірчі послуги;
- Закон України про електронні документи та електронний документообіг.
З рештою законів можна ознайомитись на сайті - https://zakon.rada.gov.ua
Відповівши на 2 головних питання, перейдемо далі.
Тепер Вам необхідно отримати кваліфікований електронний підпис у офіційного надавача даних послуг.
Завдяки електронному підпису Ви зможете підписувати документи в електронному вигляді та відправляти їх у програму чи на пошту контрагенту або ж контролюючому органу.
Як це зробити та що для цього необхідно, можете дізнатись за посиланням ⇒ https://intelserv.net.ua/acsk-ukraina-kep.
Наступний крок: Вам необхідно обрати програму або ж ресурс, за допомогою яких Ви зможете створювати електронні документи та відправляти їх контрагенту чи контролюючому органу.
Тут вибір досить широкий. Найпопулярніша програма для цього M.E.Doc - це система електронного документообігу з контролюючими органами та контрагентами.
В ній величезна кількість функцій та модулів, які допоможуть вам формувати та подавати звіти, декларації та багато іншого, автоматизуючи ці процеси та значно скорочуючи час.
Детальніше можете дізнатись за посиланням ⇒ https://intelserv.net.ua/m.e.doc
Також досить зручний онлайн-сервіс - СОТА. Він є аналогом програми M.E.Doc, який не потребує встановлення та працює завдяки лише Інтернету та електронного підпису!
Детальніше також тут ⇒https://intelserv.net.ua/sota.
Далі Вам необхідно сповістити про перехід на ЕДО своїх контрагентів. Як це зробити?
За допомогою:
- Письмової угоди;
- Пунктів внесених в договір чи додатково в угоду про електронний документообіг;
- Інформування про перехід е-документообіг в своїх онлайн-ресурсах або ж по e-mail.
Ось, загалом, все, що необхідно для того, щоб почати обмінюватись документацією онлайн. Сподіваємось, ми були корисні Вам.
З турботою, ГК “Інтелектуальний сервіс”
Автор: Майорова Ніна, кваліфікований спеціаліст ГК "Інтелектуальний сервіс"
Долучайтесь до нас в Instagram, facebook та Telegram на Вас чекають:
Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця
Читайте також:
- 4 років тому...
Досі працюєте з паперами? Тоді ми йдемо до вас!
- 4 років тому...
9 років разом з "Інтелектуальним сервісом". Історія нашого співробітника
- 3 років тому...
Нові можливості "СОТА Каса"
Розробники реалізували нови корисні можливості функціоналу у РРО "СОТА Каса" - 3 років тому...
Як святкує Новий Рік Інтелектуальний сервіс?
Новий рік вже настільки поруч, що починаєш рахувати дні до 2021. А цього разу чекають з ще більшим нетерпінням, адже не мало труднощів та подій (в більшості своїй не надто позитивних) приніс нам 2020 рік. Де шукати новорічний настрій? Хоч фактично робочий тиждень ще триває, та настрій свята потрохи підступає. - 4 років тому...
ТОП-5 найактуальніших питань з ПРРО за вересень-жовтень
Все актуальнішим стає питання обов'язкового чи не обов'язкового використання РРО для багатьох підприємств. Тому в даній статті ми розглянемо ТОП-питання від нових та потенційних користувачів програмних РРО. Основою матеріалу є звернення, які ми отримуємо від таких Клієнтів. - 4 років тому...
Як не втратити бізнес при карантині? Топ-6 книг про те, як вести бізнес в особливий період.
В цей особливий для нас з вами час вкрай важливо зберегти на плаву своє підприємство. І це потребує неабияких зусиль, адже дивлячись на ситуацію в інших країнах, вони перенесли більш важкі випробування, але бізнес при цьому не зупиняли! - 4 років тому...
Програмний РРО як лояльність в детінізації розрахунків
Для значної частини представників бізнесу в Україні все актуальнішим стає питання обов'язкового використання РРО, якому сприяли набрання чинності Закону України №129-IX та Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про застосування РРО» та інших законів України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі та послуг». - 4 років тому...
"Чому програмний РРО став "рятівним кругом" для мене?" Щоденник Бухгалтера
Тут не буде інструкцій і правил, посилань на закони і розумних термінів, половини яких ніхто не розуміє. Швидше я хочу поділитися своєю думкою про цей стрімкий попит на РРО, а саме Програмний РРО. - 4 років тому...
Наш досвід роботи з хмарними рішеннями
- 4 років тому...
ТОП-7 ресурсів, де можна отримати е-послуги з КЕП: від оформлення ФОПу до виписки рецепта лікарем
Огляд ТОП-7 онлайн-ресурсів з найпопулярнішими послугами для громадян