18 черв. 2020 р.
Електронний документообіг. Щоб оцінити - варто спробувати

Лайфхаки
5 хв.
2158
Оновлено 05.12.2024 р.
"Наздогнати і заподіяти добро" - чули таку фразу? Подобається формулювання?
Ви знаєте, мені дуже часто здається, що в рамках впровадженню електронного документообігу (далі по тексту - ЕДО) ми якраз цим ми і займаємося! Якщо враховувати, що ЕДО - це економія ресурсів, ЕДО заощаджує час, який коштує грошей, ЕДО - це підвищення ефективності процесів! Та й взагалі, ЕДО - це майбутнє.
Дуже часто ми зустрічаємо Клієнтів, які не довіряють інноваціям! Інші - не переходять на ЕДО, тому що не знають як це зробити правильно з технічної та юридичної точки зору. А є й такі, що вважають, що папір і чорнило - тільки це справжній документ.
Більшість зумисне ігнорує той факт, що документ, підписаний кваліфікованим електронним підписом (КЕП), вже давно є оригіналом документа, і нічим не поступається паперовому!
Наше завдання пояснити законність, показати технічні нюанси, довести, що оптимізувати процес документообігу - можливо й потрібно.
Одним словом - заподіяти добро!
Хочу розповісти історію про те, як перший невеликий практичний досвід руйнує скептичні переконання й ілюструє новий формат взаємодії з контрагентами.
Декілька нескладних маніпуляцій, а саме: передача первинних документів з 1С в M.E.Doc, відправка їх контрагентам й отримання відповідей - змінили уявлення користувача про власні можливості.
Головна героїня - бухгалтер Олена Іванівна, наша Клієнтка з міста Кременчук, яка давно з нами співпрацює й “веде” понад 5 юридичних осіб. Переважно, це комерційні підприємства, представники малого та середнього бізнесу.
Я звернулася до Клієнтки зі стандартним питанням, чи застосовує вона ЕДО, та чи не потребує вона додаткового навчання стосовно методології та технічного забезпечення обміну первинним документами в електронному вигляді.
До слова, наша компанія вже більше року проводить такі навчання в будь-якій зручній для Клієнта формі (шляхом віддаленої презентації або ж при особистій зустрічі) при чому - абсолютно безкоштовно.
Олена Іванівна, досвідчений та професійний бухгалтер, мою пропозицію зустріла рядом типових заперечень: “ми не працюємо”, “ми не знаємо”, “нам це не потрібно“, на пропозицію “спробувати” висловила сумніви й небажання...Загалом, це звичайний сценарій.
Але відчувши мою наполегливість погодилася на online-зустріч. Ми запланували сесію віддаленого доступу, в зручний для неї час й запросили інших бухгалтерів, а також менеджерів, які працюють з первинкою.
Моя презентація була надзвичайно лаконічною, я продемонструвала, що будь-які первинні документи, можна імпортувати в M.E.Doc (аналогічно до ПН і РК), підписувати та надсилати контрагентам натисканням двох кнопок.
Ефект був такий, ніби я дістала кролика з капелюха. Бухгалтер була в шоці!
Після відправки першої порції актів, “посипалися” повідомлення про "затвердження" від контрагентів. Олена Іванівна була дуже задоволена! Їй сподобалось! Вона дякувала за мою наполегливість і за те, що я все-таки вмовили її на демонстрацію.
Тепер вона успішно відправляє документи!
Для того, щоб точно сказати, яка на смак ягода, потрібно її скуштувати! Так і з ЕДО: щоб відчути його переваги, треба спробувати!
Тож іноді доводиться бути дуже наполегливим, щоб переконати Клієнта проковтнути перший шматочок!
Автор: Горкун Дарія, спеціаліст з впровадження ЕДО ГК "Інтелектуальний сервіс"
Звертайтеся, якщо у вас залишилися запитання
Читайте також:
- 6 місяців тому...
Більше не чекай до понеділка: сервіс, який завжди на зв’язку
Сьогодні майже кожна компанія використовує програмне забезпечення для автоматизації бізнес-процесів. Але що визначає правильний вибір такого рішення? - 9 місяців тому...
Телефонувати не обов’язково! Всі рішення у ваших руках
Наші клієнти найчастіше звертаються до нас телефоном. Ми маємо багатоканальну телефонію, де кожен вхідний дзвінок обробляється: навіть якщо оператор не встиг відповісти, інформація фіксується, і ми обов’язково передзвонюємо. Проте не всі питання потребують дзвінка! Ми розробили зручні інструменти самообслуговування, що допоможуть - 10 місяців тому...
Чому важливо залишати відгуки на продукти та сервіси ГК "Інтелектуальний сервіс"
У сучасному бізнес-середовищі якість товарів і послуг відіграє ключову роль у виборі споживачів. Клієнти все частіше звертають увагу на досвід інших користувачів, перш ніж зробити покупку або скористатися послугами. Відгуки – це - 10 місяців тому...
Автоматизація зарплати: як обрати програму?
На початку нового року бухгалтери часто замислюються про оптимізацію своєї роботи. Особливо це стосується бухгалтерів по заробітній платі. Якщо ви шукаєте зручне рішення для автоматизації нарахування заробітної плати, ми допоможемо зробити вибір між - 6 років тому...
9 років разом з "Інтелектуальним сервісом". Історія нашого співробітника
- 5 років тому...
M.E.Doc - додаткові модулі, якими не часто користуються
Якщо Ви використовуєте M.E.Doc тільки для подачі звітності чи реєстрації податкових накладних, ми покажемо Вам незвіданий, але дуже корисний функціонал програми. Буде цікаво, читайте далі. - 5 років тому...
Що Ви отримаєте особисто від переходу на електронні документи
Зараз, у нашому сучасному та цифровому світі все більше людей починає цінувати природу та навколишній світ, особливо, якщо поглянути на шкоду, яку ми наносимо середовищу, в якому живемо. - 5 років тому...
Як змусити бізнес працювати швидше, використовуючи M.E.Doc. Бізнес та Інтеграцію?
Зараз все більше компаній, підприємств та фізичних-осіб підприємців використовують електронний документообіг, обмінюються первинними документами онлайн, адже сучасність диктує свої правила. І дуже важливим стає йти в ногу із іншими прогресивними підприємствами. - 5 років тому...
25 років росту та діджиталізації, чого ми досягли за чверть сторіччя?
Сьогодні у житті нашої компанії визначний день – рівно 25 років тому у Полтаві була заснована група IT-компаній “Інтелектуальний сервіс”. Саме у жовтні 1995 року, у непрості часи дев’яностих, фундатори в обличчі Олексія Григорійовича Горбатько та Тетяни Георгіївни Бойко вирішили донести до бізнесу щось нове, а саме автоматизацію бухгалтерських процесів за допомогою програмного забезпечення - 5 років тому...
Чому обирають нас?
Вже майже 25 років ми надаємо бухгалтерам та підприємцям програмні продукти, які полегшують облік та обмін документами
