18 черв. 2020 р.
Електронний документообіг. Щоб оцінити - варто спробувати
Лайфхаки
5 хв.
1674
"Наздогнати і заподіяти добро" - чули таку фразу? Подобається формулювання?
Ви знаєте, мені дуже часто здається, що в рамках впровадженню електронного документообігу (далі по тексту - ЕДО) ми якраз цим ми і займаємося! Якщо враховувати, що ЕДО - це економія ресурсів, ЕДО заощаджує час, який коштує грошей, ЕДО - це підвищення ефективності процесів! Та й взагалі, ЕДО - це майбутнє!
Дуже часто ми зустрічаємо Клієнтів, які не довіряють інноваціям! Інші - не переходять на ЕДО, тому що не знають як це зробити правильно з технічної та юридичної точки зору. А є й такі, що вважають, що папір і чорнило - тільки це справжній документ!
Більшість зумисне ігнорує той факт, що документ, підписаний кваліфікованим електронним підписом (КЕП), вже давно є оригіналом документа, і нічим не поступається паперовому!
Вам може бути цікаво:
Що ефективніше для бізнесу в період кризи: Хмарний сервер чи власне “залізо”?
Як змусити бізнес працювати швидше, використовуючи M.E.Doc. Бізнес та Інтеграцію?
Отримуйте всі актуальні новини та статті на нашому каналі в Telegram або ж:
Наше завдання пояснити законність, показати технічні нюанси, довести, що оптимізувати процес документообігу - можливо й потрібно!
Одним словом - заподіяти добро!
Хочу розповісти історію про те, як перший невеликий практичний досвід руйнує скептичні переконання й ілюструє новий формат взаємодії з контрагентами.
Декілька нескладних маніпуляцій, а саме: передача первинних документів з 1С в M.E.Doc, відправка їх контрагентам й отримання відповідей - змінили уявлення користувача про власні можливості.
Головна героїня - бухгалтер Олена Іванівна, наша Клієнтка з міста Кременчук, яка давно з нами співпрацює й “веде” понад 5 юридичних осіб. Переважно, це комерційні підприємства, представники малого та середнього бізнесу.
Я звернулася до Клієнтки зі стандартним питанням, чи застосовує вона ЕДО, та чи не потребує вона додаткового навчання стосовно методології та технічного забезпечення обміну первинним документами в електронному вигляді.
До слова, наша компанія вже більше року проводить такі навчання в будь-якій зручній для Клієнта формі (шляхом віддаленої презентації або ж при особистій зустрічі) при чому - абсолютно безкоштовно.
Олена Іванівна, досвідчений та професійний бухгалтер, мою пропозицію зустріла рядом типових заперечень: “ми не працюємо”, “ми не знаємо”, “нам це не потрібно“, на пропозицію “спробувати” висловила сумніви й небажання...Загалом, це звичайний сценарій.
Але відчувши мою наполегливість погодилася на online-зустріч. Ми запланували сесію віддаленого доступу, в зручний для неї час й запросили інших бухгалтерів, а також менеджерів, які працюють з первинкою.
Моя презентація була надзвичайно лаконічною, я продемонструвала, що будь-які первинні документи, можна імпортувати в M.E.Doc (аналогічно до ПН і РК), підписувати та надсилати контрагентам натисканням двох кнопок.
Ефект був такий, ніби я дістала кролика з капелюха. Бухгалтер була в шоці!
Після відправки першої порції актів, “посипалися” повідомлення про "затвердження" від контрагентів. Олена Іванівна була дуже задоволена! Їй сподобалось! Вона дякувала за мою наполегливість і за те, що я все-таки вмовили її на демонстрацію.
Тепер вона успішно відправляє документи!
ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО ЕЛЕКТРОННИЙ ДОКУМЕНТООБІГ
Для того, щоб точно сказати, яка на смак ягода, потрібно її скуштувати! Так і з ЕДО: щоб відчути його переваги, треба спробувати!
Тож іноді доводиться бути дуже наполегливим, щоб переконати Клієнта проковтнути перший шматочок!
Автор: Горкун Дарія, спеціаліст з впровадження ЕДО ГК "Інтелектуальний сервіс"
Долучайтесь до нас в Instagram, facebook та Telegram на Вас чекають:
Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця
Читайте також:
- 4 років тому...
Досі працюєте з паперами? Тоді ми йдемо до вас!
- 5 років тому...
9 років разом з "Інтелектуальним сервісом". Історія нашого співробітника
- 4 років тому...
Нові можливості "СОТА Каса"
Розробники реалізували нови корисні можливості функціоналу у РРО "СОТА Каса" - 4 років тому...
Як святкує Новий Рік Інтелектуальний сервіс?
Новий рік вже настільки поруч, що починаєш рахувати дні до 2021. А цього разу чекають з ще більшим нетерпінням, адже не мало труднощів та подій (в більшості своїй не надто позитивних) приніс нам 2020 рік. Де шукати новорічний настрій? Хоч фактично робочий тиждень ще триває, та настрій свята потрохи підступає. - 4 років тому...
Програмний РРО як лояльність в детінізації розрахунків
Для значної частини представників бізнесу в Україні все актуальнішим стає питання обов'язкового використання РРО, якому сприяли набрання чинності Закону України №129-IX та Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про застосування РРО» та інших законів України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі та послуг». - 5 років тому...
Якими інструментами ми адаптували зв`язок майже 100 співробітників компанії?
Зараз світ надзвичайно швидко розвивається і потребує постійних змін, особливо, це стосується бізнесу і великих компаній. В ситуації, коли зараз майже вся робота зосереджена онлайн та віддалено, постає необхідність в онлайн-інструментах, які цю роботу забезпечують. - 4 років тому...
M.E.Doc - додаткові модулі, якими не часто користуються
Якщо Ви використовуєте M.E.Doc тільки для подачі звітності чи реєстрації податкових накладних, ми покажемо Вам незвіданий, але дуже корисний функціонал програми. Буде цікаво, читайте далі. - 4 років тому...
ТОП-5 найактуальніших питань з ПРРО за вересень-жовтень
Все актуальнішим стає питання обов'язкового чи не обов'язкового використання РРО для багатьох підприємств. Тому в даній статті ми розглянемо ТОП-питання від нових та потенційних користувачів програмних РРО. Основою матеріалу є звернення, які ми отримуємо від таких Клієнтів. - 4 років тому...
"Чому програмний РРО став "рятівним кругом" для мене?" Щоденник Бухгалтера
Тут не буде інструкцій і правил, посилань на закони і розумних термінів, половини яких ніхто не розуміє. Швидше я хочу поділитися своєю думкою про цей стрімкий попит на РРО, а саме Програмний РРО. - 4 років тому...
Історія цифровізації: як ми перейшли в онлайн
Шлях цифровізації групи компаній Інтелектуальний сервіс довжиною у 8 років