10 груд. 2020 р.
Історія цифровізації: як ми перейшли в онлайн
Лайфхаки
5 хв.
1666
Як все починалось?
Коли ми оглядаємось на минулі часи компанії, здається що це було нещодавно. Не так давно ми здолали труднощі, які, здавалося, неможливо подолати.
Рух – це життя, і так вже склалось, що з 2013 року ми почали рухатись в новому для нас, на той час, напрямку.
Тоді для нас почалась нова ера – ми перейшли в online. Так на базі Бітрікс24 був створений сайт intelserv.net.ua. На той момент він виконував більше представницьку функцію.
Які можливості перед нами з’явились та куди саме рухатись ми усвідомили дещо пізніше.
Рік чималих змін
У 2015 році в компанії був створений відділ маркетингу, який налічував всього дві особи. Так 2 людини, без відповідного досвіду, почали з нуля створювати представництво Інтелектуального сервісу в мережі.
Почались перші кроки в напрямку взаємодії з клієнтом через інтернет. І звісно, ці спроби, експерименти(іноді занадто сміливі), привели нас на ту сходинку, де ми знаходимось зараз.
Незабаром було прийняте рішення відійти від роботи з конструкторами для супроводу сайту й самостійно вести ресурс.
Паралельно відбувались організаційно-структурні зміни. Так організація, яка існувала у вигляді 5-тьох філіалів: на території Полтавської, Харківської, Одеської та Сумської областей — об’єдналась в групу компаній “Інтелектуальний сервіс”, яка і зберегла свою структуру до сьогодні.
А у групи компаній обов’язково має бути власний логотип. Наприкінці 2015 року, в досить незвичних обставинах, був створений логотип компанії. Подробиць не розкриваємо, але ескіз був зроблений на звичайній серветці. Як-то кажуть, все геніальне - просте.)
І вже на початку 2016 року оновлений сайт, на той момент групи компаній, завершив перевтілення компанії, яке і вивело нас на новий рівень.
Також на сайт були додані блог бухгалтера, особистий кабінет, додана виписка рахунків.
2017 – знову ребрендинг!
Команда інформаційної підтримки вже налічувала 4 особи, що і вплинуло на розвиток сайту. Змінився дизайн, додавалось все більше інформації про продукти, корисних новин бухгалтерії; було створено особистий кабінет бухгалтера та покращено виписку рахунків.
Це про те, що бачив відвідувач сайту. А що ж відбувалось за лаштунками?
Паралельно було розпочато масштабний проєкт, який передбачав переведення всіх потужностей групи компаній в мережу інтернет. Завдання було не з простих, та через два роки мета була досягнута.
На той момент ніхто не міг собі уявити, що рішення перейти в online допоможе нам зберегти гідний рівень обслуговування в умовах карантинних обмежень в 2020 році .
В жовтні 2019 року команду підтримки сайту було трансформовано у Відділ цифрових комунікацій, з метою пошуку нових методів, напрямів цифровізації та роботи з клієнтами через сайт. Такими ви бачите нас сьогодні.
Але це на перший погляд!
Змінився не лише зовнішній вигляд сторінок, а і якісний зміст. Активно розвивались сторінки на Facebook, Instagram; було створено Telegram канал групи компаній.
Також був доданий чат-бот на сайт: де ви і зараз можете отримати відповідь на ваші запитання.
І ось 2020 рік!
Який приносить всім нам нове випробування, разом з яким ми змінились назавжди. Весь світ перейшов в ONLINE.
Навіть ті хто з недовірою ставився до online покупок, вже хоч раз робив замовлення через інтернет і відноситься до цього, як до буденних реалій.
Нікого зараз не здивуєш роботою на «удальонці». Тепер це більше необхідність, а ніж розкіш чи ознака специфічної професії.
Інтелектуальний сервіс в умовах карантину
Прийшов час нам пожинати плоди роботи попередніх років. Після оголошення карантину ми в екстреному порядку перейшли на віддалену роботу.
І стало це, не лише можливо, а і легко, завдяки успішно завершеному вищезгаданому проєкту, його виконавцям і звичайно ж керівництву, яке вчасно обрало вірний напрям руху.
Перехід відбувся, звичайно, не без зайвих зусиль, але ми раді, що на якість обслуговування клієнтів це ніяк не вплинуло.
Доречі, про роботу у віддаленому режимі ми вже писали, читайте статтю за посиланням.
Найбільш напружений період карантину березень-травень 2020-го позаду.
Епоха “Цифри”
Новий етап у цифровізації групи компаній. Першого серпня пройшла презентація оновленого відділу цифрових комунікацій, а також були поставленні перші завдання. Відділ отримав назву «Цифра».
Перед ним були поставлені досить амбітні цілі. Щоправда, не всі вони були досягнуті вчасно, але потенціал новоствореної одиниці був помічений відразу. Одним із головних завдань було надання клієнту можливості отримати повноцінну консультацію online.
Вже через кілька місяців було реалізовано роботу чат-ботів в Telegram та Messenger. А також впроваджено повноцінне online консультування через месенджери.
В результаті значно зросла кількість клієнтів, які вирішили не зателефонувати нам, а написати. А це означає, що ми рухаємось у вірному напрямку!
Звичайно ж у випадку складних питань, не обходимось і без телефонного зв’язку.)
То що ми маємо сьогодні?
За вікном грудень, кінець 2020 року.
І ми знову готуємось до змін! Кожного дня працюємо задля того, щоб зробити обслуговування клієнтів ще зручнішим та якіснішим.
Скоро буде дещо цікаве, тому слідкуйте за новинами!
Автор: Михайло Яремчук, контент-спеціаліст групи компаній Інтелектуальний сервіс
#M.E.Doc #M.E.Docкупити #Медоконовлення #программамедок #медоконлайн #medok #медок #купитьпрограммумедок #сотаонлайнмедок #сотамедок #кеп #придбатикеп #електроннийпідпис #ецп
Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця
Читайте також:
- 4 років тому...
Досі працюєте з паперами? Тоді ми йдемо до вас!
- 5 років тому...
9 років разом з "Інтелектуальним сервісом". Історія нашого співробітника
- 4 років тому...
Нові можливості "СОТА Каса"
Розробники реалізували нови корисні можливості функціоналу у РРО "СОТА Каса" - 4 років тому...
Як святкує Новий Рік Інтелектуальний сервіс?
Новий рік вже настільки поруч, що починаєш рахувати дні до 2021. А цього разу чекають з ще більшим нетерпінням, адже не мало труднощів та подій (в більшості своїй не надто позитивних) приніс нам 2020 рік. Де шукати новорічний настрій? Хоч фактично робочий тиждень ще триває, та настрій свята потрохи підступає. - 4 років тому...
Програмний РРО як лояльність в детінізації розрахунків
Для значної частини представників бізнесу в Україні все актуальнішим стає питання обов'язкового використання РРО, якому сприяли набрання чинності Закону України №129-IX та Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про застосування РРО» та інших законів України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі та послуг». - 5 років тому...
Якими інструментами ми адаптували зв`язок майже 100 співробітників компанії?
Зараз світ надзвичайно швидко розвивається і потребує постійних змін, особливо, це стосується бізнесу і великих компаній. В ситуації, коли зараз майже вся робота зосереджена онлайн та віддалено, постає необхідність в онлайн-інструментах, які цю роботу забезпечують. - 4 років тому...
ТОП-5 найактуальніших питань з ПРРО за вересень-жовтень
Все актуальнішим стає питання обов'язкового чи не обов'язкового використання РРО для багатьох підприємств. Тому в даній статті ми розглянемо ТОП-питання від нових та потенційних користувачів програмних РРО. Основою матеріалу є звернення, які ми отримуємо від таких Клієнтів. - 4 років тому...
M.E.Doc - додаткові модулі, якими не часто користуються
Якщо Ви використовуєте M.E.Doc тільки для подачі звітності чи реєстрації податкових накладних, ми покажемо Вам незвіданий, але дуже корисний функціонал програми. Буде цікаво, читайте далі. - 4 років тому...
Історія цифровізації: як ми перейшли в онлайн
Шлях цифровізації групи компаній Інтелектуальний сервіс довжиною у 8 років - 4 років тому...
"Чому програмний РРО став "рятівним кругом" для мене?" Щоденник Бухгалтера
Тут не буде інструкцій і правил, посилань на закони і розумних термінів, половини яких ніхто не розуміє. Швидше я хочу поділитися своєю думкою про цей стрімкий попит на РРО, а саме Програмний РРО.