15 трав. 2020 р.
Якими інструментами ми адаптували зв`язок майже 100 співробітників компанії?
Лайфхаки
5 хв.
1662
Зараз світ надзвичайно швидко розвивається і потребує постійних змін, особливо, це стосується бізнесу і великих компаній.
В ситуації, коли зараз майже вся робота зосереджена онлайн та віддалено, постає необхідність в онлайн-інструментах, які цю роботу забезпечують.
В даній статті, хочемо з вами поділитись тими інструментами, які допомогли нам завжди бути на зв`язку з колегами та планувати роботу, будучи в курсі всіх операційних дій один одного.
Зв'язок
Отже, стосовно зв`язку, щоб мати повноцінну змогу спілкуватись один з одним, ми обрали програму ZOOM. В ній досить простий та комфортний функціонал.
Також можна запланувати відеоконференцію завчасно та перейти до неї за посиланням. Додатково, є можливість демонстрації екрану. І більш того, в конференції можуть брати участь до 100 співробітників абсолютно безкоштовно!
Вам може бути цікаво:
Що Ми Отримали Від Колективного Тренінгу На Час Карантину Всією Компанією?
Реальні Історії З Життя Наших Клієнтів, Що Доводять Чому ЕДО - Це Так Важливо!
Як Швидко Перейти На Електронний Документообіг В Нових Умовах? Ділимось Досвідом
Наш Досвід Роботи З Хмарними Рішеннями
Ще одним плюсом Zoom є те, що відеоконференції влаштовані так, що всіх учасників буде видно і комунікація буде більш комфортною. (Мал. 1)
На зараз ця платформа для відеозв'язку в процесі становлення і бувають іноді невеликі перебої зв`язку, але ми гадаємо з часом це налагодиться і вона буде одним з найзручніших сервісів.
Планування завдань
Наступний онлайн-сервіс допоміг нам спланувати роботу цілих відділів, департаментів та всієї компанії. Це - Trello. Функціонал цього інструменту досить простий та адаптивний.
Ви можете створювати спеціальні дошки із завданнями для цілої команди, проставляти дедлайни та керувати результатами виповнення завдань. До того ж, це зручний індивідуальний планувальник, завдяки якому Ви нічого не забудете.
На нашому ж прикладі, завдяки Trello ми змогли організувати всю нашу операційну та інноваційну діяльність. Починаючи з щоденних завдань і закінчуючи великими проектами.
Ми можемо відстежувати абсолютно кожен крок, оперативно змінювати задачі та відслідковувати кожен процесс. І до того ж, потім дуже легко підводити підсумки роботи, адже все структуровано та можливо зберігати в одному місці.
Із досвіду, можемо однозначно сказати, що це в рази збільшило нашу продуктивність та ефективність роботи. Тому, стовідсотково радимо Вам цей сервіс, якщо Ви все ще в роздумах.
Коммунікації
І останній сервіс для контактування між співробітниками - це всім відомий Телеграм. Якщо треба швидко щось вирішити, не телефонуючи та не витрачаючи багато часу - він є незамінним.
І поділимось своїм маленьким лайфхаком: щоб співробітники могли отримувати оперативну інформацію від керівництва, ми створили канал, в якому інформуємо про важливі рішення, зміни та результати роботи відділів, а ще вітаємо зі святами та днями народження)
Також ми створили окремо чат, у якому усі співробітники компанії можуть обмінюватись думками, ділитись враженнями та просто спілкуватись та бути більш згуртованим та дружнім колективом.
І в ньому з'явилася корисна функція як “папки”, у які можна структурувати робочі чати та завжди бути в курсі останніх новин компанії .
Сподіваємось, дана стаття була корисною для Вас.
З турботою, Інтелектуальний сервіс!
Автор: Майорова Ніна, відділ цифрових комунікацій ГК "Інтелектуального сервісу"
Долучайтесь до нас в Instagram, facebook та Telegram на Вас чекають:
Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця
Читайте також:
- 4 років тому...
Досі працюєте з паперами? Тоді ми йдемо до вас!
- 5 років тому...
9 років разом з "Інтелектуальним сервісом". Історія нашого співробітника
- 4 років тому...
Нові можливості "СОТА Каса"
Розробники реалізували нови корисні можливості функціоналу у РРО "СОТА Каса" - 4 років тому...
Як святкує Новий Рік Інтелектуальний сервіс?
Новий рік вже настільки поруч, що починаєш рахувати дні до 2021. А цього разу чекають з ще більшим нетерпінням, адже не мало труднощів та подій (в більшості своїй не надто позитивних) приніс нам 2020 рік. Де шукати новорічний настрій? Хоч фактично робочий тиждень ще триває, та настрій свята потрохи підступає. - 4 років тому...
Програмний РРО як лояльність в детінізації розрахунків
Для значної частини представників бізнесу в Україні все актуальнішим стає питання обов'язкового використання РРО, якому сприяли набрання чинності Закону України №129-IX та Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про застосування РРО» та інших законів України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі та послуг». - 5 років тому...
Якими інструментами ми адаптували зв`язок майже 100 співробітників компанії?
Зараз світ надзвичайно швидко розвивається і потребує постійних змін, особливо, це стосується бізнесу і великих компаній. В ситуації, коли зараз майже вся робота зосереджена онлайн та віддалено, постає необхідність в онлайн-інструментах, які цю роботу забезпечують. - 4 років тому...
M.E.Doc - додаткові модулі, якими не часто користуються
Якщо Ви використовуєте M.E.Doc тільки для подачі звітності чи реєстрації податкових накладних, ми покажемо Вам незвіданий, але дуже корисний функціонал програми. Буде цікаво, читайте далі. - 4 років тому...
ТОП-5 найактуальніших питань з ПРРО за вересень-жовтень
Все актуальнішим стає питання обов'язкового чи не обов'язкового використання РРО для багатьох підприємств. Тому в даній статті ми розглянемо ТОП-питання від нових та потенційних користувачів програмних РРО. Основою матеріалу є звернення, які ми отримуємо від таких Клієнтів. - 4 років тому...
"Чому програмний РРО став "рятівним кругом" для мене?" Щоденник Бухгалтера
Тут не буде інструкцій і правил, посилань на закони і розумних термінів, половини яких ніхто не розуміє. Швидше я хочу поділитися своєю думкою про цей стрімкий попит на РРО, а саме Програмний РРО. - 4 років тому...
Історія цифровізації: як ми перейшли в онлайн
Шлях цифровізації групи компаній Інтелектуальний сервіс довжиною у 8 років