15 трав. 2020 р.
Якими інструментами ми адаптували зв`язок майже 100 співробітників компанії?

Лайфхаки
5 хв.
1872
Зараз світ надзвичайно швидко розвивається і потребує постійних змін, особливо, це стосується бізнесу і великих компаній.
В ситуації, коли зараз майже вся робота зосереджена онлайн та віддалено, постає необхідність в онлайн-інструментах, які цю роботу забезпечують.
В даній статті, хочемо з вами поділитись тими інструментами, які допомогли нам завжди бути на зв`язку з колегами та планувати роботу, будучи в курсі всіх операційних дій один одного.
Зв'язок
Отже, стосовно зв`язку, щоб мати повноцінну змогу спілкуватись один з одним, ми обрали програму ZOOM. В ній досить простий та комфортний функціонал.
Також можна запланувати відеоконференцію завчасно та перейти до неї за посиланням. Додатково, є можливість демонстрації екрану. І більш того, в конференції можуть брати участь до 100 співробітників абсолютно безкоштовно!
Вам може бути цікаво:
Що Ми Отримали Від Колективного Тренінгу На Час Карантину Всією Компанією?
Реальні Історії З Життя Наших Клієнтів, Що Доводять Чому ЕДО - Це Так Важливо!
Як Швидко Перейти На Електронний Документообіг В Нових Умовах? Ділимось Досвідом
Наш Досвід Роботи З Хмарними Рішеннями
Ще одним плюсом Zoom є те, що відеоконференції влаштовані так, що всіх учасників буде видно і комунікація буде більш комфортною. (Мал. 1)
На зараз ця платформа для відеозв'язку в процесі становлення і бувають іноді невеликі перебої зв`язку, але ми гадаємо з часом це налагодиться і вона буде одним з найзручніших сервісів.
Планування завдань
Наступний онлайн-сервіс допоміг нам спланувати роботу цілих відділів, департаментів та всієї компанії. Це - Trello. Функціонал цього інструменту досить простий та адаптивний.
Ви можете створювати спеціальні дошки із завданнями для цілої команди, проставляти дедлайни та керувати результатами виповнення завдань. До того ж, це зручний індивідуальний планувальник, завдяки якому Ви нічого не забудете.
На нашому ж прикладі, завдяки Trello ми змогли організувати всю нашу операційну та інноваційну діяльність. Починаючи з щоденних завдань і закінчуючи великими проектами.
Ми можемо відстежувати абсолютно кожен крок, оперативно змінювати задачі та відслідковувати кожен процесс. І до того ж, потім дуже легко підводити підсумки роботи, адже все структуровано та можливо зберігати в одному місці.
Із досвіду, можемо однозначно сказати, що це в рази збільшило нашу продуктивність та ефективність роботи. Тому, стовідсотково радимо Вам цей сервіс, якщо Ви все ще в роздумах.
Коммунікації
І останній сервіс для контактування між співробітниками - це всім відомий Телеграм. Якщо треба швидко щось вирішити, не телефонуючи та не витрачаючи багато часу - він є незамінним.
І поділимось своїм маленьким лайфхаком: щоб співробітники могли отримувати оперативну інформацію від керівництва, ми створили канал, в якому інформуємо про важливі рішення, зміни та результати роботи відділів, а ще вітаємо зі святами та днями народження)
Також ми створили окремо чат, у якому усі співробітники компанії можуть обмінюватись думками, ділитись враженнями та просто спілкуватись та бути більш згуртованим та дружнім колективом.
І в ньому з'явилася корисна функція як “папки”, у які можна структурувати робочі чати та завжди бути в курсі останніх новин компанії .
Сподіваємось, дана стаття була корисною для Вас.
З турботою, Інтелектуальний сервіс!
Автор: Майорова Ніна, відділ цифрових комунікацій ГК "Інтелектуального сервісу"
Долучайтесь до нас в Instagram, facebook та Telegram на Вас чекають:
Звертайтеся, якщо у вас залишилися запитання
Читайте також:
- Місяць тому...
Більше не чекай до понеділка: сервіс, який завжди на зв’язку
Сьогодні майже кожна компанія використовує програмне забезпечення для автоматизації бізнес-процесів. Але що визначає правильний вибір такого рішення? - 4 місяці тому...
Телефонувати не обов’язково! Всі рішення у ваших руках
Наші клієнти найчастіше звертаються до нас телефоном. Ми маємо багатоканальну телефонію, де кожен вхідний дзвінок обробляється: навіть якщо оператор не встиг відповісти, інформація фіксується, і ми обов’язково передзвонюємо. Проте не всі питання потребують дзвінка! Ми розробили зручні інструменти самообслуговування, що допоможуть - 5 місяців тому...
Чому важливо залишати відгуки на продукти та сервіси ГК "Інтелектуальний сервіс"
У сучасному бізнес-середовищі якість товарів і послуг відіграє ключову роль у виборі споживачів. Клієнти все частіше звертають увагу на досвід інших користувачів, перш ніж зробити покупку або скористатися послугами. Відгуки – це - 5 місяців тому...
Автоматизація зарплати: як обрати програму?
На початку нового року бухгалтери часто замислюються про оптимізацію своєї роботи. Особливо це стосується бухгалтерів по заробітній платі. Якщо ви шукаєте зручне рішення для автоматизації нарахування заробітної плати, ми допоможемо зробити вибір між - 5 років тому...
Досі працюєте з паперами? Тоді ми йдемо до вас!
Розвиток нових технологій набирає обертів у всіх сферах життя сучаної людини. Блага цивілізації дозволяють нам онлайн заробляти гроші, купувати гарні і, часом, не зовсім потрібні речі, вести блоги, створювати класну - 5 років тому...
Нові можливості "СОТА Каса"
Розробники реалізували нови корисні можливості функціоналу у РРО "СОТА Каса" - 5 років тому...
9 років разом з "Інтелектуальним сервісом". Історія нашого співробітника
- 5 років тому...
Як не втратити бізнес при карантині? Топ-6 книг про те, як вести бізнес в особливий період.
В цей особливий для нас з вами час вкрай важливо зберегти на плаву своє підприємство. І це потребує неабияких зусиль, адже дивлячись на ситуацію в інших країнах, вони перенесли більш важкі випробування, але бізнес при цьому не зупиняли! - 4 років тому...
Як святкує Новий Рік Інтелектуальний сервіс?
Новий рік вже настільки поруч, що починаєш рахувати дні до 2021. А цього разу чекають з ще більшим нетерпінням, адже не мало труднощів та подій (в більшості своїй не надто позитивних) приніс нам 2020 рік. Де шукати новорічний настрій? Хоч фактично робочий тиждень ще триває, та настрій свята потрохи підступає. - 5 років тому...
Історія цифровізації: як ми перейшли в онлайн
Шлях цифровізації групи компаній Інтелектуальний сервіс довжиною у 8 років