Якими інструментами ми адаптували зв`язок майже 100 співробітників компанії?

Якими інструментами ми адаптували зв`язок майже 100 співробітників компанії?

Зараз світ надзвичайно швидко розвивається і потребує постійних змін, особливо, це стосується бізнесу і великих компаній. 

 

В ситуації, коли зараз майже вся робота зосереджена онлайн та віддалено, постає необхідність в онлайн-інструментах, які цю роботу забезпечують.

 

В даній статті, хочемо з вами поділитись тими інструментами, які допомогли нам завжди бути на зв`язку з колегами та планувати роботу, будучи в курсі всіх операційних дій один одного.

 

Зв'язок

 

Отже, стосовно зв`язку, щоб мати повноцінну змогу спілкуватись один з одним, ми обрали програму ZOOM. В ній досить простий та комфортний функціонал. 

 

Також можна запланувати відеоконференцію завчасно та перейти до неї за посиланням. Додатково, є можливість демонстрації екрану. І більш того, в конференції можуть брати участь до 100 співробітників абсолютно безкоштовно! 


Вам може бути цікаво:

Що Ми Отримали Від Колективного Тренінгу На Час Карантину Всією Компанією?

Реальні Історії З Життя Наших Клієнтів, Що Доводять Чому ЕДО - Це Так Важливо!

Як Швидко Перейти На Електронний Документообіг В Нових Умовах? Ділимось Досвідом

Наш Досвід Роботи З Хмарними Рішеннями


Ще одним плюсом Zoom є те, що відеоконференції влаштовані так, що всіх учасників буде видно і комунікація буде більш комфортною. (Мал. 1)

На зараз ця платформа для відеозв'язку в процесі становлення і бувають іноді невеликі перебої зв`язку, але ми гадаємо з часом це налагодиться і вона буде одним з найзручніших сервісів. 

 

Планування завдань

 

Наступний онлайн-сервіс допоміг нам спланувати роботу цілих відділів, департаментів та всієї компанії. Це - Trello. Функціонал цього інструменту досить простий та адаптивний. 

Ви можете створювати спеціальні дошки із завданнями для цілої команди, проставляти дедлайни та керувати результатами виповнення завдань. До того ж, це зручний індивідуальний планувальник, завдяки якому Ви нічого не забудете. 

 

На нашому ж прикладі, завдяки Trello ми змогли організувати всю нашу операційну та інноваційну діяльність. Починаючи з щоденних завдань і закінчуючи великими проектами.

 

Ми можемо відстежувати абсолютно кожен крок, оперативно змінювати задачі та відслідковувати кожен процесс. І до того ж, потім дуже легко підводити підсумки роботи, адже все структуровано та можливо зберігати в одному місці. 

 

Із досвіду, можемо однозначно сказати, що це в рази збільшило нашу продуктивність та ефективність роботи. Тому, стовідсотково радимо Вам цей сервіс, якщо Ви все ще в роздумах. 

 

Коммунікації

 

 І останній сервіс для контактування між співробітниками - це всім відомий Телеграм. Якщо треба швидко щось вирішити, не телефонуючи та не витрачаючи багато часу - він є незамінним.

І поділимось своїм маленьким лайфхаком: щоб співробітники могли отримувати оперативну інформацію від керівництва, ми створили канал, в якому інформуємо про важливі рішення, зміни та результати роботи відділів, а ще вітаємо зі святами та днями народження)

 

Також ми створили окремо чат, у якому усі співробітники компанії можуть обмінюватись думками, ділитись враженнями та просто спілкуватись та бути більш згуртованим та дружнім колективом. 

 

 І в ньому з'явилася корисна функція як “папки”, у які можна структурувати робочі чати та завжди бути в курсі останніх новин компанії . 

 

Сподіваємось, дана стаття була корисною для Вас.

З турботою, Інтелектуальний сервіс!


Автор: Майорова Ніна, відділ цифрових комунікацій ГК "Інтелектуального сервісу"

Долучайтесь до нас в Instagramfacebook та Telegram на Вас чекають:

  • корисні лайфхакиenlightened
  • актуальні новиниyes
  • та розважальна рубрикаlaugh

 

Чому варто обрати програмний РРО?

Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця

Читайте також: