25 років росту та діджиталізації, чого ми досягли за чверть сторіччя?

25 років росту та діджиталізації, чого ми досягли за чверть сторіччя?

Оновлено 26.12.2024 р.

Сьогодні у житті нашої компанії визначний день – рівно 25 років тому у Полтаві була заснована група IT-компаній “Інтелектуальний сервіс”. Саме у жовтні 1995 року, у непрості часи дев’яностих, фундатори в обличчі Олексія Григорійовича Горбатько та Тетяни Георгіївни Бойко вирішили донести до бізнесу щось нове, а саме автоматизацію бухгалтерських процесів за допомогою програмного забезпечення. 

На той час, як ви розумієте, мало хто стикався з таким явищем як ПК, а що вже казати про ліцензійний софт. Стартап отримав назву “Полтава-Інтелект-Сервіс” в унісон з нашим головним партнером, розробником програмного забезпечення з Києва, компанією “Інтелект-Сервіс” (зараз “Linkos Group”). Тож все почалося з невеликого кабінету, пари простих комп’ютерів та телефону. А ще додалась наша головна фішка – сервіс найвищого рівня та індивідуальний підхід до кожного, хто звертався за допомогою.

Згодом почала розширюватися лінійка програм, з’явилися нові співробітники і робота закипіла! Так, від простих бухгалтерських програм “Бембі” та “Проза” у лінійці продуктів, що ми продаємо, впроваджуємо та супроводжуємо з’явились “ISpro”, “M.E.Doc”, які в Україні вже стали брендами. І, без прикрас, точно можемо заявити, що наша компанія вплинула на перетворення цих програм у великі бренди. 

У двотисячних наша компанія почала масштабуватися по Україні. Були відкриті офіси у Сумах, Харкові, Кременчуці та Одесі. 5 років тому ми створили великий контакт-центр,  який має потужності консультувати понад 20 тисяч клієнтів. До речі, запорукою розвитку та росту нашої ГК є організаційна структура, яка постійно трансформується та велика група програмістів, які створюють нові інструменти для кращого сервісу. Так, від звичайного провідного телефону та однієї невеликої кімнати ми за 25 років повністю перешли у хмарні сервіси та ip-телефонію

Неможливо не відзначити і нашу команду, яка зараз складається близько зі 100 співробітників з 5 міст України. 2020 рік нас дуже згуртував, хоча і до цього у нас було безліч зустрічей, конференцій, тренінгів у різних містах України та за кордоном (Єгипет, Грузія, Чехія). І зараз, мабуть, одна з найбільших наших спільних мрій – зустрітися разом. А поки, працюємо в офісах, у тому числі домашніх, кожного дня створюючи кращий сервіс. 

Так, ми прожили ці роки не без складнощів, але ми стали сильнішими, мудрішими та більш відкритими цьому світу.

Якщо задуматися 25 років – це багато, навіть, для людини. А наша компанія саме така, схожа на людину, яка помиляється, шукає нові шляхи свого розвитку, підтримує близьких та прагне стати кращою кожен день. 

Дякуємо кожному Клієнту за довіру до нас, кожному партнеру за підтримку, кожному співробітнику за відданість. Попереду у нас нові горизонти і нові виклики, зі святом!

 

Авторка: Надія Сороколіт, заст. Генерального директора з комунікацій ГК Інтелектуальний сервіс

ГК Інтелектуальний сервіс

Звертайтеся, якщо у вас залишилися запитання

Читайте також:

  • 3 місяці тому...
    Більше не чекай до понеділка: сервіс, який завжди на зв’язку
    Сьогодні майже кожна компанія використовує програмне забезпечення для автоматизації бізнес-процесів. Але що визначає правильний вибір такого рішення?
  • 5 місяців тому...
    Телефонувати не обов’язково! Всі рішення у ваших руках
    Наші клієнти найчастіше звертаються до нас телефоном. Ми маємо багатоканальну телефонію, де кожен вхідний дзвінок обробляється: навіть якщо оператор не встиг відповісти, інформація фіксується, і ми обов’язково передзвонюємо. Проте не всі питання потребують дзвінка! Ми розробили зручні інструменти самообслуговування, що допоможуть
  • 6 місяців тому...
    Чому важливо залишати відгуки на продукти та сервіси ГК "Інтелектуальний сервіс"
    У сучасному бізнес-середовищі якість товарів і послуг відіграє ключову роль у виборі споживачів. Клієнти все частіше звертають увагу на досвід інших користувачів, перш ніж зробити покупку або скористатися послугами. Відгуки – це
  • 7 місяців тому...
    Автоматизація зарплати: як обрати програму?
    На початку нового року бухгалтери часто замислюються про оптимізацію своєї роботи. Особливо це стосується бухгалтерів по заробітній платі. Якщо ви шукаєте зручне рішення для автоматизації нарахування заробітної плати, ми допоможемо зробити вибір між
  • 5 років тому...
    Досі працюєте з паперами? Тоді ми йдемо до вас!
    Розвиток нових технологій набирає обертів у всіх сферах життя сучаної людини. Блага цивілізації дозволяють нам онлайн заробляти гроші, купувати гарні і, часом, не зовсім потрібні речі, вести блоги, створювати класну
  • 5 років тому...
    Нові можливості "СОТА Каса"
    Розробники реалізували нови корисні можливості функціоналу у РРО "СОТА Каса"
  • 5 років тому...
    Як не втратити бізнес при карантині? Топ-6 книг про те, як вести бізнес в особливий період.
    В цей особливий для нас з вами час вкрай важливо зберегти на плаву своє підприємство. І це потребує неабияких зусиль, адже дивлячись на ситуацію в інших країнах, вони перенесли більш важкі випробування, але бізнес при цьому не зупиняли!
  • 5 років тому...
    Електронний документообіг. Щоб оцінити - варто спробувати
    Ви знаєте, мені дуже часто здається, що в рамках впровадженню електронного документообігу (далі по тексту - ЕДО) ми якраз цим ми і займаємося! Якщо враховувати, що ЕДО - це економія ресурсів, ЕДО заощаджує час, який коштує грошей, ЕДО - це підвищення ефективності процесів! Та й взагалі, ЕДО - це майбутнє! 
  • 5 років тому...
    ТОП-5 найактуальніших питань з ПРРО
    Все актуальнішим стає питання обов'язкового чи не обов'язкового використання РРО для багатьох підприємств.  Тому в  даній статті ми розглянемо ТОП-питання від нових та потенційних користувачів програмних РРО. Основою матеріалу є звернення, які ми отримуємо від таких Клієнтів.
  • 5 років тому...
    Історія цифровізації: як ми перейшли в онлайн
    Шлях цифровізації групи компаній Інтелектуальний сервіс довжиною у 8 років