14 черв. 2021 р.
Формуємо Декларацію з ПДВ в M.E.Doc

M.E.Doc
4 хв.
26842
Даний матеріал допоможе не досвідченим користувачам програми M.E.Doc без проблем подати Декларацію з Податку на додану вартість, а впевненим користувачам допоможе оптимізувати свою роботу.
Перш за все потрібно переконатись, що програма містить всі необхідні оновлення.
Після оновлення в M.E.Doc будуть завантажені всі актуальні бланки.
Створюємо декларацію
Перше, що потрібно зробити — підготувати «Реєстр виданих та отриманих ПН».
Реєстр потрібно відкрити на основі отриманих та відправлених ПН та РК.
Тому переходимо у вкладку «Відсутні у реєстрі», відмічаємо потрібні документи галочками і за допомогою правої клавіші миші обираємо пункт «Додати в реєстр».
Важливо!
Якщо в наявності є РК чи нестандартні ПН, зверніть увагу на стовпчик «Код» у вкладках «Видані» та «Отримані».
Саме цей код вказує в якому рядку декларації будуть вказані в декларації відповідні суми.
Для звичайних податкових накладних вказувати код не потрібно!
Після того як реєстр був заповнений, перевірте та збережіть його. І вже тепер можна переходити до формування декларації.
Для створення Податкової декларації з ПДВ потрібно в програмі M.E.Doc перейти до розділу «Облік ПДВ» - «Реєстр виданих та отриманих податкових накладних».
В Реєстрі потрібно перевірити документи за допомогою відповідної кнопки на панелі інструментів:
Якщо в документі було виявлено помилки, виправляємо та повторно перевіряємо документ.
Якщо ж документ «вірний», в Реєстрі виданих та отриманих податкових накладних обираємо «Код» з підключеного довідника до кожного документу та повторно перевіряємо документ.
Тепер, щоб сформувати Декларацію та додатки до неї, на панелі стану документу натискаємо «Наступні дії» - «Створити пакет звітів». У вікні, що з’явилось вкажіть позначками документи, які потрібно створити.
Створені документи можна переглянути у модулі «Реєстр звітів». Для відправки декларації, її потрібно перевірити, підписати і вже потім відправити до контролюючого органу.
Переглянути, як потрібно формувати Декларацію можна у відеоформаті:
Зверніть увагу!
Після формування Декларації на відповідність сум вказаних у декларації та додатках. Якщо ж суми не співпадають, хоча фактично все вказано вірно, необхідно виконати наступні дії.
Потрібно перейти в кожен додаток та натиснути на кнопки «Оновити поля», «Перерахувати документ» та «Перевірити документ», або ж клавіші F5, F6, F4. Натискати кнопки потрібно саме у встановленому порядку. Після чого збережіть та закрийте додаток.
Повторюємо ці дії з усіма додатками і потім вже з декларацією. Після чого ми отримаємо відповідь про те, що помилки відсутні.
Тапер декларація «побачила» усі додатки і всі розрахунки проведено вірно.
Сподіваємось, що дана стаття буде вам у пригоді. А якщо виникають якісь складнощі чи питання — напишіть на у чат-бот в Telegram чи Messenger.
Автор: Михайло Яремчук, контент-спеціаліст групи компаній Інтелектуальний сервіс

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу
Читайте також:
- 2 днів тому...
M.E.Doc - найкраще рішення для організації електронного документообігу
Папери, принтери, черги на пошті… А якщо без цього? Сучасному бізнесу не потрібно витрачати час і гроші на друк, підпис, сканування чи пересилання документів поштою. Електронний документообіг (ЕДО) — це - 12 днів тому...
Кадровий оффер в M.E.Doc - перший крок до офіційного працевлаштування
Рекрутинг в Україні дуже змінився за останні роки. Багато тенденцій приходять до нас з Європи та США. Одне з таких нововведень - кадровий оффер. - Місяць тому...
Як M.E.Doc вирішив проблему необроблених документів: Unitdata у дії
Раніше програма M.E.Doc могла відправляти первинні документи лише за наявності сертифіката шифрування контрагента, що зберігався на сервісі API M.E.Doc. У випадках, коли контрагенти не використовували програмні продукти, інтегровані з платформою ПТАХ, документи залишалися необробленими. Це створювало ризики для діловодства та документообігу - Місяць тому...
"Перший підпис отримувача" — нова реальність у M.E.Doc
Уявіть, що тепер не обов’язково підписувати документ першим — нова функція в M.E.Doc дозволяє надсилати файли контрагентам для першого підпису. Це швидше, простіше та ідеально вписується в сучасні бізнес-процеси - 7 місяців тому...
Відправляй контрагентам документи будь-яких форматів разом з M.E.Doc
Якщо у Вас виникла необхідність відправити контрагенту документ довільного формату - программа M.E.Doc допоможе в цьому. У реєстрі електронних документів можливо створювати документи у форматах - 3 місяці тому...
Універсальні документи - перевага електронного документообігу!
Програма M.E.Doc пропонує зручний інструмент для електронного документообігу – універсальний документ. Це спеціальний формат, який дозволяє швидко обмінюватися файлами між - 3 місяці тому...
Об'єднана звітність. Інструменти для створення звіту
Для створення в ручному варіанті нового податкового розрахунку необхідно перейти в розділ «Звітність»- «Об’єднана звітність ПДФО та ЄСВ» (Мал. 1), обрати відповідний звітний період та заповнити основну форму та необхідні додатки. Але можна цей звіт заповнити автоматично за допомогою додаткових інструментів. - 5 місяців тому...
Особливості нарахування та утримання специфічних видів оплати в M.E.Doc Зарплата
Автоматизація процесів нарахування заробітної плати - краще рішення у веденні бухгалтерського обліку. Оптимально для цієї мети пасує модуль «Зарплата» в програмі «M.E.Doc». Ймовірність припуститися помилки – 0. І при цьому ви істотно економите - 4 місяці тому...
Ролі та користувачі в Медок. Як налаштувати доступи
Припустимо Вам потрібно 2 користувачі. Перший буде відповідати за створення та подання Об’єднаної звітності ПДФО та ЄСВ, а другий буде відповідати за створення та реєстрацію Податкових накладних. Щоб створити «Користувача» - 5 місяців тому...
Як змінити оновлені коди податкових інспекцій в M.E.Doc
У зв’язку зі зміною структури ДПС в областях та м. Києві відповідно до адміністративно-територіального устрою України з 01.01.2025 відбулась зміна