Формуємо Декларацію з ПДВ в M.E.Doc

Формуємо Декларацію з ПДВ в M.E.Doc

Даний матеріал допоможе не досвідченим користувачам програми M.E.Doc без проблем подати Декларацію з Податку на додану вартість, а впевненим користувачам допоможе оптимізувати свою роботу.

Перш за все потрібно переконатись, що програма містить всі необхідні оновлення. Наразі актуальне оновлення — 11.02.042.

Після оновлення в M.E.Doc будуть завантажені всі актуальні бланки.
 

Створюємо декларацію

Перше, що потрібно зробити — підготувати «Реєстр виданих та отриманих ПН».

 

реестр выданых и полученных НН

Реєстр потрібно відкрити на основі отриманих та відправлених ПН та РК.

Тому переходимо у вкладку «Відсутні у реєстрі», відмічаємо потрібні документи галочками і за допомогою правої клавіші миші обираємо пункт «Додати в реєстр».

добавить НН


Важливо!

Якщо в наявності є РК чи нестандартні ПН, зверніть увагу на стовпчик «Код» у вкладках «Видані» та «Отримані».

Саме цей код вказує в якому рядку декларації будуть вказані в декларації відповідні суми. 

Для звичайних податкових накладних вказувати код не потрібно!

Код для корректировок ДОД2

 Після того як реєстр був заповнений, перевірте та збережіть його. І вже тепер можна переходити до формування декларації.

Для створення Податкової декларації з ПДВ потрібно в програмі M.E.Doc перейти до розділу «Облік ПДВ» - «Реєстр виданих та отриманих податкових накладних».
В Реєстрі потрібно перевірити документи за допомогою відповідної кнопки на панелі інструментів:

Якщо в документі було виявлено помилки, виправляємо та повторно перевіряємо документ. 

Якщо ж документ «вірний», в Реєстрі виданих та отриманих податкових накладних обираємо «Код» з підключеного довідника до кожного документу та повторно перевіряємо документ.

Тепер, щоб сформувати Декларацію та додатки до неї, на панелі стану документу натискаємо «Наступні дії» - «Створити пакет звітів». У вікні, що з’явилось вкажіть позначками документи, які потрібно створити.

Створені документи можна переглянути у модулі «Реєстр звітів». Для відправки декларації, її потрібно перевірити, підписати і вже потім відправити до контролюючого органу. 

Переглянути, як потрібно формувати Декларацію можна у відеоформаті: 


Зверніть увагу!

Після формування Декларації на відповідність сум вказаних у декларації та додатках. Якщо ж суми не співпадають, хоча фактично все вказано вірно, необхідно виконати наступні дії. 

Потрібно перейти в кожен додаток та натиснути на кнопки «Оновити поля», «Перерахувати документ» та «Перевірити документ», або ж клавіші F5, F6, F4. Натискати кнопки потрібно саме у встановленому порядку. Після чого збережіть та закрийте додаток.

Проверить декларацию НДС

Повторюємо ці дії з усіма додатками і потім вже з декларацією. Після чого ми отримаємо відповідь про те, що помилки відсутні.

Тапер декларація «побачила» усі додатки і всі розрахунки проведено вірно. 

Сподіваємось, що дана стаття буде вам у пригоді. А якщо виникають якісь складнощі чи питання — напишіть на у чат-бот в Telegram чи Messenger.

 

Автор: Михайло Яремчук, контент-спеціаліст групи компаній Інтелектуальний сервіс

#M.E.Doc #M.E.Docкупити #программамедок #медоконлайн #medok #медок #купитьпрограммумедок #сотаонлайнмедок #сотамедок #кеп #придбатикеп #електроннийпідпис #ецп

 


Отримуйте всі актуальні новини на нашому каналі в Telegram, а також звертайтесь з будь-якими питаннями до нашого Intelserv консультанта через Telegram або Messenger!

Чому варто обрати програмний РРО?

Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця

Читайте також: