8 трав. 2025 р.
"Перший підпис отримувача" — нова реальність у M.E.Doc

M.E.Doc
4 хв.
694
Уявіть, що тепер не обов’язково підписувати документ першим — нова функція в M.E.Doc дозволяє надсилати файли контрагентам для першого підпису. Це швидше, простіше та ідеально вписується в сучасні бізнес-процеси.
Коли варто скористатися цією функцією?
- Якщо контрагент ініціює співпрацю (наприклад, під час участі в тендерах або погодженні заявок).
- Під час масового надсилання документів — для дистриб’юторів, франчайзі чи корпоративних клієнтів.
- Щоб прискорити погодження — менше бюрократії, більше ефективності.
Це рішення буде особливо корисним для:
- Відділів продажу та закупівель
- Компаній із великим обсягом вхідних і вихідних документів
- Бізнесів, які працюють за типовими договорами чи стандартними умовами постачання
Як це працює?
Наприклад.
До вас звернувся клієнт із запитом на отримання послуги. Потрібно підготувати договір і передати його для підпису. Оскільки ініціатором є контрагент, ви можете надіслати йому документ для першого підпису.
1. Створіть та заповніть первинний документ, який не підлягає суворій звітності (рахунок, акт, договір, видаткова накладна). У нашому випадку — це договір.
2. Перейдіть у розділ Наступні дії та виберіть Відправити на перший підпис контрагенту.

Мал.1
2. Підготуйте документ до відправлення.
Зверніть увагу: ви не підписуєте документ, а лише шифруєте його для передачі контрагенту.

Мал.2
3. Після відправки документ отримає статус Відправлено на перший підпис контрагенту.

Мал.3
4. Контрагент, отримавши повідомлення, бачить договір зі статусом Отримано на перший підпис.

Мал.4
5. Він може погодити або відхилити документ. Якщо зацікавлений в угоді, погоджує її своїм електронним підписом та надсилає у відповідь.

Мал.5
6. Документ набуває статусу Очікує підпису контрагента у вашому реєстрі.

Мал.6
7. Ви отримуєте повідомлення, відкриваєте документ зі статусом Підписано контрагентом, затверджуєте зі свого боку.

Мал.7
Документ набуває статусу "Затверджено контрагентом".
Цикл документообігу завершений, а угода набуває юридичної сили.
M.E.Doc — ще більше контролю та зручності у ваших руках
Скористайтеся перевагами нової функції вже сьогодні — автоматизуйте взаємодію з партнерами, працюйте швидше й ефективніше.
Менше кроків — більше результату.
Автор: Вавілов Володимир, провідний фахівець ГК "Інтелектуальний сервіс"

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу
Читайте також:
- 5 місяців тому...
Кадровий оффер в M.E.Doc - перший крок до офіційного працевлаштування
Рекрутинг в Україні дуже змінився за останні роки. Багато тенденцій приходять до нас з Європи та США. Одне з таких нововведень - кадровий оффер. - 5 місяців тому...
M.E.Doc - найкраще рішення для організації електронного документообігу
Папери, принтери, черги на пошті… А якщо без цього? Сучасному бізнесу не потрібно витрачати час і гроші на друк, підпис, сканування чи пересилання документів поштою. Електронний документообіг (ЕДО) — це - 4 місяці тому...
Автопошук e-mail контрагентів в M.E.Doc для відправки електронних документів
З’явилась нова функція «Швидкий пошук», яка полегшить вам роботу з електронними документами. За допомогою цієї функції можна автоматично знаходити доступні електронні адреси контрагента у вікні «Вибір адресатів». - 6 місяців тому...
Як M.E.Doc вирішив проблему необроблених документів: Unitdata у дії
Раніше програма M.E.Doc могла відправляти первинні документи лише за наявності сертифіката шифрування контрагента, що зберігався на сервісі API M.E.Doc. У випадках, коли контрагенти не використовували програмні продукти, інтегровані з платформою ПТАХ, документи залишалися необробленими. Це створювало ризики для діловодства та документообігу - 6 місяців тому...
"Перший підпис отримувача" — нова реальність у M.E.Doc
Уявіть, що тепер не обов’язково підписувати документ першим — нова функція в M.E.Doc дозволяє надсилати файли контрагентам для першого підпису. Це швидше, простіше та ідеально вписується в сучасні бізнес-процеси - Рік тому...
Відправляй контрагентам документи будь-яких форматів разом з M.E.Doc
Якщо у Вас виникла необхідність відправити контрагенту документ довільного формату - программа M.E.Doc допоможе в цьому. У реєстрі електронних документів можливо створювати документи у форматах - 9 місяців тому...
Особливості нарахування та утримання специфічних видів оплати в M.E.Doc Зарплата
Автоматизація процесів нарахування заробітної плати - краще рішення у веденні бухгалтерського обліку. Оптимально для цієї мети пасує модуль «Зарплата» в програмі «M.E.Doc». Ймовірність припуститися помилки – 0. І при цьому ви істотно економите - Рік тому...
Як змінити мінімальну заробітну плату в модулі M.E.Doc "Зарплата" | 2024
В програмі M.E.Doc давно реалізований модуль «Зарплата», який призначений для обліку праці і заробітної плати співробітників різних категорій підприємств. Модуль дозволяє повністю автоматизувати розрахунок заробітної плати на підприємстві. - 2 років тому...
Як автоматично створювати резервні копії програми M.E.Doc
У сучасному світі, де зберігання даних та їх безпека мають критичне значення для стабільної роботи підприємств - автоматизоване створення резервних копій у програмі M.E.Doc виявляється надзвичайно важливим та ефективним рішенням. - 2 років тому...
Відправка супроводжуючих документів до банку | Кейс M.E.Doc
M.E.Doc - це дуже багатофункціональна програма. Чи знали ви, що через M.E.Doc можна надіслати супроводжуючі документи щодо звітності безпосередньо до банку? Розповідаємо, як це можна зробити.
