27 вер. 2023 р.
Чи потрібно оформлювати ключ для офіціанта чи бармена?

РРО
2 хв.
237
Ми всі час від часу відвідуємо затишні кав'ярні, кафе та ресторани, ходимо на бізнес-ланч в обідню перерву разом з колегами. Після відвідування завжди залишається приємне враження, позитивні емоції та чек на певну суму. Та не просто чек, а саме фіскальний чек, адже згідно діючого законодавства України, всі розрахункові операції в сфері громадського харчування повинні фіскалізуватися. А якщо Ви не відвідувач цього закладу, а власник? Як все це вірно організувати?
Ви маєте ресторанний бізнес та працівників? Який офіціант може запропонувати не лише основну страву, а й порадувати клієнта новинкою від шеф-кухаря, а хто з барменів за останню зміну реалізував більшу кількість коктейлів та шотів? Тобто, хто з Ваших працівників є найбільш ефективним?
Це все можна аналізувати при умові, якщо Ваші офіціанти мають власні електронні підписи та реєструють чеки.
Такі підписи можна отримати в найближчому офіційному представництві Центру сертифікації ключів «Україна».
Маючи електронний ключ на кожного працівника Ви відкриваєте для себе безліч можливостей для проведення аналізу по роботі кожного працівника окремо та команди в цілому:
- по-перше, кожному працівнику буде зручно, коли він буде використовувати свій власний ключ;
- по-друге, кожен працівник буде заходити в касу під своїм власним ключем, що формує підвищену відповідальність кожного;
- по-третє, у Вас буде можливість сформувати та перевірити обсяг виручки за зміну/період в розрізі кожного працівника;
- по-четверте, Ви матимете змогу сформувати те переглянути суму середнього чеку по кожному з офіціантів/барменів;
- по-п’яте, можете перевірити в якого з офіціантів більше виручка за зміну/тиждень/місяць.
Для оформлення електронного ключа для Ваших співробітників ми підготували 3 можливі варіанти: ключ ФОП, ключ печатки ПРРО або ключ касира.
За більш детальною інформацією та роз'ясненнями Ви завжди можете звернутися до нас зручним для Вас способом - за телефоном, по вайберу, в чат-боті або завітавши в один з наших офісів.
Чекаємо на нові зустрічі з Вами! Якщо було цікаво та корисно - підписуйтесь на нашу фейсбук сторінку та слідкуйте за нами в соціальних мережах!
Київстар: (098) 036-40-04;
Vodafone: (095) 036-40-04;
Lifecell: (073) 036-40-04
Наш сайт: www.intelserv.net.ua
Наш youtube-канал: https://www.youtube.com/channel/UCFcOfZT3SNu1UcTJ6CLHlfw
Автор: АЛЕКСАНДРЕНКО Ольга, провідний спеціаліст ГК “Інтелектуальний сервіс”.
Читайте також:
- 14 днів тому...
Яка користь використання ПРРО Cashalot з модулем Склад
Модуль Склад дозволяє контролювати залишки товарів. Як це працює разом з ПРРО Cashalot? - 21 днів тому...
З чого починається Склад
Склад від Cashalot - це рішення для кількісного обліку товарів. Знаходиться він в кабінеті користувача - Місяць тому...
Нові можливості ПРРО Cashalot
Маємо приємні новини! Вийшло чергове оновлення ПРРО Cashalot для Вашої зручної роботи. А ось і перелік довгоочікуваних новинок: - 2 місяці тому...
Заощаджуємо з ПРРО Cashalot. Ви повинні це знати перед остаточним вибором каси!
“Потрібно видавати фіскальні чеки” - фраза, яка викликає головний біль у всіх підприємців і компаній, які займаються торгівлею, працюють у сфері громадського харчування або надають послуги. - 2 місяці тому...
Каса для репетитора (викладача) легко!
Трішки теорії. При здійсненні розрахункових операцій суб’єкти господарювання, які надають послуги, повинні застосовувати РРО або ПРРО. Виняток стосується лише ФОП-єдинників 1 групи. Репетитори, по суті є самозайняті особи, які провадять незалежну професійну діяльність та водночас здійснюють підприємницьку діяльність, також зобов'язані застосовувати РРО/ПРРО на загальних засадах. Легке рішення - програмна каса Cashalot. - Місяць тому...
КАСА CASHALOT ДЛЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ!
Спочатку давайте розберемося, що означає тип ПРРО «Інтернет торгівля»? ☝️Розглянемо роз’яснення податкової. - 2 місяці тому...
Чи потрібно оформлювати ключ для офіціанта чи бармена?
Ми всі час від часу відвідуємо затишні кав'ярні, кафе та ресторани, ходимо на бізнес-ланч в обідню перерву разом з колегами. Після відвідування завжди залишається приємне враження, позитивні емоції та чек на певну суму. - 3 місяці тому...
Як торгувати в умовах вимкнення електроенергії
Враховуючи, яка ситуація зі світлом була минулої зими в Україні, однією з найважливіших проблем для торгового бізнесу стали вимкнення світла. Сподіваємося на краще, але ми хочемо допомогти підприємцям, тому підготували матеріал про те, як здійснювати торгівлю у разі відключення світла. - 5 місяців тому...
Сервіс 24/7
13 листопада 2021 року ми привітали перших користувачів у спільноті “Все, що ти хотів дізнатися про програмну касу, але не знаєш у кого запитати”! І запитань було багато. Чи потрібно їм використовувати касові апарати з 1 січня 2022 року та як це зробити? - 3 місяці тому...
Кому СКЛАД
Що таке модуль Склад Cashalot та які потреби він закриває? Давайте розбиратися.