Чи потрібно оформлювати ключ для офіціанта чи бармена?

Чи потрібно оформлювати ключ для офіціанта чи бармена?

Ми всі час від часу відвідуємо затишні кав'ярні, кафе та ресторани, ходимо на бізнес-ланч в обідню перерву разом з колегами. Після відвідування завжди залишається приємне враження, позитивні емоції та чек на певну суму. Та не просто чек, а саме фіскальний чек, адже згідно діючого законодавства України, всі розрахункові операції в сфері громадського харчування  повинні фіскалізуватися. А якщо Ви не відвідувач цього закладу, а власник? Як все це вірно організувати?   

Ви маєте ресторанний бізнес та працівників?  Який офіціант може запропонувати не лише основну страву, а й порадувати клієнта новинкою від шеф-кухаря, а хто з барменів за останню зміну реалізував більшу кількість коктейлів та шотів? Тобто, хто з Ваших працівників є найбільш ефективним? 

Це все можна аналізувати при умові, якщо Ваші офіціанти мають власні електронні підписи та реєструють чеки.

Такі підписи можна отримати  в найближчому офіційному представництві Центру сертифікації ключів «Україна».
Маючи електронний ключ на кожного працівника Ви відкриваєте для себе безліч можливостей для проведення аналізу по роботі кожного працівника окремо та команди в цілому: 

  • по-перше, кожному працівнику буде зручно, коли він буде використовувати свій власний ключ;
  • по-друге, кожен працівник буде заходити в касу під своїм власним ключем, що формує підвищену відповідальність кожного;
  • по-третє, у Вас буде можливість сформувати та перевірити обсяг виручки за зміну/період в розрізі кожного працівника;
  • по-четверте, Ви матимете змогу сформувати те переглянути суму середнього чеку по кожному з офіціантів/барменів;
  • по-п’яте, можете перевірити в якого з офіціантів більше виручка за зміну/тиждень/місяць.

 

Для оформлення електронного ключа для Ваших співробітників ми підготували 3 можливі варіанти: ключ ФОП, ключ печатки ПРРО або ключ касира.

За більш детальною інформацією та роз'ясненнями Ви завжди можете звернутися до нас зручним для Вас способом - за телефоном, по вайберу, в чат-боті або завітавши в один з наших офісів.


Чекаємо на нові зустрічі з Вами! Якщо було цікаво та корисно - підписуйтесь на нашу фейсбук сторінку та слідкуйте за нами в соціальних мережах!

 

Київстар: (098) 036-40-04;

Vodafone: (095) 036-40-04;

Lifecell: (073) 036-40-04

Наш сайт: www.intelserv.net.ua

Наш youtube-канал: https://www.youtube.com/channel/UCFcOfZT3SNu1UcTJ6CLHlfw

 

Автор: АЛЕКСАНДРЕНКО Ольга, провідний спеціаліст ГК “Інтелектуальний сервіс”.

ПРРО Cashalot

ПРРО Cashalot

ПРРО СОТА Каса

ПРРО СОТА Каса

Читайте також:

  • 15 днів тому...
    Як відмінити помилковий чек в програмному РРО
    Кожному користувачу РРО чи програмного РРО рано чи пізно доводиться робити виправлення допущених помилок в роботі з чеками. Причиною можуть бути неправильно вказані ціни на товар, номенклатурний набір, кількість позицій, тип чи варіант оплати, тощо. В будь-якому випадку помилку в чеку потрібно виправити.
  • 3 місяці тому...
    Касові документи ПРРО: які і коли треба використовувати + шаблони
    Правильне оформлення касових документів - це не лише вимога законодавства, а й запорука фінансової дисципліни у вашому бізнесі. Якщо ви працюєте з ПРРО, важливо розуміти, які саме документи формуються, у яких випадках вони потрібні та як мають виглядати.
  • 2 місяці тому...
    Паперовий та електронний чек: що краще видавати клієнтам?
    Насправді обидва варіанти законні й мають однакову юридичну силу (Законом №265). Фактично у вас є можливість обирати, що зручніше (або ж вигідніше) для тебе та твоїх клієнтів.
  • 10 місяців тому...
    Новий модуль в ПРРО Cashalot: Замовлення
    На початку 2025 року ПРРО Cashalot отримав довгоочікуване оновлення — тепер каса дозволяє зручно працювати із замовленнями! Якщо ваш бізнес потребує контролю замовлень, їх обробки та виконання
  • 7 місяців тому...
    Автоматизація без зайвого клопоту: як ПРРО Cashalot спрощує бізнес-процеси
    Цифрова трансформація — вже не майбутнє, а буденність українського бізнесу. Паперові чеки, громіздкі звіти та ручна робота з даними поступово відходять у минуле. На зміну їм приходять ПРРО — програмні реєстратори розрахункових операцій, які не лише замінюють класичні каси, а й стають центром керування бізнес-процесами
  • 4 місяці тому...
    Як додати засіб оплати в СОТА Каса
    Перелік засобів станом на липень 2025 року не регламентується, тому розробник ПРРО Cashalot та СОТА Каса реалізував можливість додавати засоби оплати власного формулювання.
  • Рік тому...
    Як організувати систему лояльності в СОТА Каса?
    Кожен підприємець бажає завоювати лояльність покупців і хоче, щоб вони знову і знову поверталися саме до нього. Ви також, напевно, маєте якусь систему бонусування або знижок для клієнтів, або хоча б замислювалися про їх впровадження. Це чудовий спосіб
  • 2 місяці тому...
    Термінал і каса у смартфоні: просте рішення для підприємців
    Використання POS-терміналів для розрахунків з клієнтами вже є повсякденним для всіх підприємців, що працюють в сфері торгівлі та послуг. Це не тільки зручно для торговця та покупця, а й необхідно для виконання вимог законодавства.
  • Рік тому...
    Що не так з ПРРО? Або чому підприємці побоюються переходити на програмний РРО?
    Відповідаємо на ряд питань, які можуть з’явитись у клієнтів, які планують змінити апаратний РРО на програмний РРО (на прикладі ПРРО Cashalot).
  • 8 місяців тому...
    Новий інструмент ДПС для контролю за онлайн-продажами: що потрібно знати підприємцям
    З початку березня 2025 року Державна податкова служба України (ДПС) запровадила новий механізм контролю за діяльністю громадян та підприємців, які здійснюють продаж товарів через Інтернет.