30 вер. 2024 р.
Як організувати систему лояльності в СОТА Каса?

РРО/ПРРО
5 хв.
566
Кожен підприємець бажає завоювати лояльність покупців і хоче, щоб вони знову і знову поверталися саме до нього.
Ви також, напевно, маєте якусь систему бонусування або знижок для клієнтів, або хоча б замислювалися про їх впровадження. Це чудовий спосіб спонукати клієнтів робити покупки у вашого бренду, минаючи конкурентів.
Але чи є у вас можливість впровадити цю систему знижок у роботу з вашим програмним РРО?
Якщо ви працюєте у ПРРО “СОТА Каса”, таку програму лояльності можна досить легко налаштувати. У цьому матеріалі розповімо, як саме.
Розглянемо який функціонал пропонується
Як тільки ви зайшли в ПРРО “СОТА Каса” та авторизувалися за номером телефону або за допомогою електронного підпису (ви перебуваєте в розділі “Всі каси”), натисніть на іконку “Клієнти”.
З’явиться випадаючий список.
Як бачите, для роботи зі спеціальними пропозиціями для клієнтів ви можете використовувати як дисконтні картки, так і програми лояльності. Пропоную почати з останнього варіанту
Програма лояльності
Цей спосіб передбачає створення запису програми лояльності, який буде давати можливість додати знижку у відсотковому значенні. Потрібно написати назву пропозиції, відсоток знижки та дату початку її дії.
У разі обрання такої програми лояльності назва та відсоток знижки будуть зазначені в чеку.
Способи застосування таких знижок можуть бути максимально різноманітними. Наприклад, ви робите знижку 15% на замовлення для клієнтів, у яких сьогодні день народження.
Як це налаштувати?
Натисніть на розділ “Програми лояльності” з випадаючого списку, де ми зупинилися до цього.
Якщо ви раніше не додавали записів у цей розділ, він матиме наступний вигляд.
Щоб створити нову пропозицію, натисніть кнопку “Додати”. Заповніть необхідні поля та натисніть “ОК”.
Тепер ми можемо використовувати цю знижку в роботі. Для цього відкриємо зміну та створимо чек.
Використання програми лояльності в чеку
Для застосування програми лояльності натисніть кнопку “Знижка” праворуч.
Виберіть розділ “Програма лояльності” та вкажіть вашу програму лояльності. Можна почати вводити назву пропозиції в поле “Програма лояльності” або натиснути на “+” і вибрати її з переліку.
Натисніть “ОК”, і знижка вже буде застосована до чеку. За потреби її можна видалити, натиснувши на хрестик.
Дисконтні картки
Назва цього розділу говорить сама за себе. Він передбачає ведення записів у системі для кожного клієнта з його персональною знижкою (у відсотках).
Проте випускати фізичні дисконтні картки не обов’язково. Як і в більшості закладів сьогодні, можна використовувати номер телефону клієнта.
Окрім вказування знижки, цей розділ надає ще кілька цікавих бонусів:
- Ви отримуєте привід дізнатися номер телефону клієнта. Це особливо корисно, якщо ви робите СМС-розсилки клієнтам.
- Можливість відслідковувати скільки вам коштів приніс цей клієнт (у гривнях). Окрім своїх висновків, на цій підставі ви можете коригувати відсоток його індивідуальної знижки.
- Надсилання чеків на електронну пошту. Ви можете вказати електронну пошту клієнта, і налаштувати автоматичну відправку чека на пошту після фіскалізації.
Як налаштувати дисконтні картки?
Поверніться до розділу “Всі каси”, натисніть на кнопку “Клієнт”, як це було раніше. Цього разу виберіть пункт “Дисконтні картки”.
Якщо дисконтні картки раніше не налаштовували, то в цьому розділі записів не буде. Натисніть кнопку “Додати”.
Перелік полів трохи більший, але обов’язкові до заповнення лише ті, що позначені зірочкою (*).
Зверніть увагу, що поле “№ дисконтної картки” має бути унікальним.
Якщо фізичні картки не використовуєте, можете продублювати номер телефону.
Поле “Накопичена сума” не доступне для заповнення. У ньому відображатиметься сума коштів, яку клієнт витратив за весь час (за умови, що дисконтну картку буде додано при кожному формуванні чеку).
Якщо ви хочете, щоб чек автоматично надсилався на електронну пошту клієнта, вкажіть його електронну адресу та залиште відмітку “Відправляти чеки на E-mail”.
Після заповнення всіх полів натисніть “ОК”.
Використання дисконтної картки в чеку
Перейдіть у зміну, додайте позиції у новий чек, натисніть кнопку “Знижка” та оберіть “Дисконтні картки”.
Тепер виберіть картку клієнта: можна шукати за номером телефону або за номером картки, або ж натисніть на “+” і виберіть потрібний запис з переліку.
Натисніть “ОК”. Тепер дисконтну картку додано. За потреби її можна видалити з чеку, натиснувши на хрестик.
Це все, що потрібно знати для налаштування роботи зі спеціальними пропозиціями для клієнтів у “СОТА Каса”. Тепер ви можете самостійно налаштовувати програми лояльності та дисконтні картки в ПРРО “СОТА Каса”.
Якщо потрібна допомога – телефонуйте, з радістю допоможемо!
Наші телефони лінії консультацій:
+380950364004; +380980364004; +380730364004
Автор: Яремчук Михайло - провідний фахівець ГК "Інтелектуальний сервіс"

ПРРО Cashalot

ПРРО СОТА Каса
Читайте також:
- 4 днів тому...
Паперовий та електронний чек: що краще видавати клієнтам?
Насправді обидва варіанти законні й мають однакову юридичну силу (Законом №265). Фактично у вас є можливість обирати, що зручніше (або ж вигідніше) для тебе та твоїх клієнтів. - Місяць тому...
Касові документи ПРРО: які і коли треба використовувати + шаблони
Правильне оформлення касових документів - це не лише вимога законодавства, а й запорука фінансової дисципліни у вашому бізнесі. Якщо ви працюєте з ПРРО, важливо розуміти, які саме документи формуються, у яких випадках вони потрібні та як мають виглядати. - Місяць тому...
Скільки коштує впровадити ПРРО для ФОП
Сучасний бізнес неможливо уявити без швидких та зручних інструментів для продажів і обліку. Для ФОП це особливо актуально: важливо фіскалізувати чеки, вести облік продажів і при цьому економити час та гроші. - 2 місяці тому...
Як додати засіб оплати в СОТА Каса
Перелік засобів станом на липень 2025 року не регламентується, тому розробник ПРРО Cashalot та СОТА Каса реалізував можливість додавати засоби оплати власного формулювання. - 24 днів тому...
Реєстрація ПРРО для ФОП: покрокова інструкція з прикладами у Cashalot
Перед початком роботи з програмним РРО підприємцю важливо правильно підготуватись. Адже помилки на старті можуть призвести не лише до технічних збоїв, а й до штрафів. Податковій службі потрібно офіційно повідомити про місце роботи каси, зареєструвати сам ПРРО та додати касирів, які ним користуватимуться. Усі ці кроки супроводжуються поданням відповідних форм. У цій статті ми розберемо, які саме документи треба подати, в якій послідовності та на що звернути особливу увагу, щоб розпочати роботу без зайвих проблем. - 2 місяці тому...
Найпоширеніші помилки при роботі з ПРРО та як їх уникнути
Програмний РРО вже давно став звичним інструментом для малого та середнього бізнесу. Його гнучкість, мобільність і доступність суттєво спростили процес фіскалізації. Але навіть досвідчені касири не застраховані від типових помилок - часто дрібних, але потенційно штрафонебезпечних. Щоб уникнути ризиків, важливо знати поширені помилки, алгоритми їх виправлення і правильно налаштувати систему. - 2 місяці тому...
Повернення товару через ПРРО Cashalot: все, що потрібно знати
Повернення товару - звичайна бізнес-ситуація, яка має бути оформлена відповідно до чинного законодавства та коректно фіскалізована через РРО/ПРРО. Якщо ви користуєтесь програмним РРО Cashalot, процедура повернення стане простою та швидкою. - 4 місяці тому...
Автоматизація без зайвого клопоту: як ПРРО Cashalot спрощує бізнес-процеси
Цифрова трансформація — вже не майбутнє, а буденність українського бізнесу. Паперові чеки, громіздкі звіти та ручна робота з даними поступово відходять у минуле. На зміну їм приходять ПРРО — програмні реєстратори розрахункових операцій, які не лише замінюють класичні каси, а й стають центром керування бізнес-процесами - 2 місяці тому...
Altegio + Cashalot: як працює нова інтеграція ПРРО з CRM
Уже доступна інтеграція CRM Altegio із програмною касою Cashalot — рішення, на яке чекали власники салонів краси, медичних центрів, освітніх студій та інших бізнесів у сфері послуг. - 6 місяців тому...
Як протестувати роботу ПРРО СОТА КАСА?
Робота в тестовому режимі нічим не відрізняється від звичайного режиму роботи. Ви зможете протестувати весь функціонал програми. При фіскалізації чеків в тестовому режимі на чеку буде відмітка Тестовий нефіскальний чек - такі документи податкова не буде розглядати як фіскальний