30 вер. 2024 р.
Як організувати систему лояльності в СОТА Каса?
РРО/ПРРО
5 хв.
157
Кожен підприємець бажає завоювати лояльність покупців і хоче, щоб вони знову і знову поверталися саме до нього.
Ви також, напевно, маєте якусь систему бонусування або знижок для клієнтів, або хоча б замислювалися про їх впровадження. Це чудовий спосіб спонукати клієнтів робити покупки у вашого бренду, минаючи конкурентів.
Але чи є у вас можливість впровадити цю систему знижок у роботу з вашим програмним РРО?
Якщо ви працюєте у ПРРО “СОТА Каса”, таку програму лояльності можна досить легко налаштувати. У цьому матеріалі розповімо, як саме.
Розглянемо який функціонал пропонується
Як тільки ви зайшли в ПРРО “СОТА Каса” та авторизувалися за номером телефону або за допомогою електронного підпису (ви перебуваєте в розділі “Всі каси”), натисніть на іконку “Клієнти”.
З’явиться випадаючий список.
Як бачите, для роботи зі спеціальними пропозиціями для клієнтів ви можете використовувати як дисконтні картки, так і програми лояльності. Пропоную почати з останнього варіанту
Програма лояльності
Цей спосіб передбачає створення запису програми лояльності, який буде давати можливість додати знижку у відсотковому значенні. Потрібно написати назву пропозиції, відсоток знижки та дату початку її дії.
У разі обрання такої програми лояльності назва та відсоток знижки будуть зазначені в чеку.
Способи застосування таких знижок можуть бути максимально різноманітними. Наприклад, ви робите знижку 15% на замовлення для клієнтів, у яких сьогодні день народження.
Як це налаштувати?
Натисніть на розділ “Програми лояльності” з випадаючого списку, де ми зупинилися до цього.
Якщо ви раніше не додавали записів у цей розділ, він матиме наступний вигляд.
Щоб створити нову пропозицію, натисніть кнопку “Додати”. Заповніть необхідні поля та натисніть “ОК”.
Тепер ми можемо використовувати цю знижку в роботі. Для цього відкриємо зміну та створимо чек.
Використання програми лояльності в чеку
Для застосування програми лояльності натисніть кнопку “Знижка” праворуч.
Виберіть розділ “Програма лояльності” та вкажіть вашу програму лояльності. Можна почати вводити назву пропозиції в поле “Програма лояльності” або натиснути на “+” і вибрати її з переліку.
Натисніть “ОК”, і знижка вже буде застосована до чеку. За потреби її можна видалити, натиснувши на хрестик.
Дисконтні картки
Назва цього розділу говорить сама за себе. Він передбачає ведення записів у системі для кожного клієнта з його персональною знижкою (у відсотках).
Проте випускати фізичні дисконтні картки не обов’язково. Як і в більшості закладів сьогодні, можна використовувати номер телефону клієнта.
Окрім вказування знижки, цей розділ надає ще кілька цікавих бонусів:
- Ви отримуєте привід дізнатися номер телефону клієнта. Це особливо корисно, якщо ви робите СМС-розсилки клієнтам.
- Можливість відслідковувати скільки вам коштів приніс цей клієнт (у гривнях). Окрім своїх висновків, на цій підставі ви можете коригувати відсоток його індивідуальної знижки.
- Надсилання чеків на електронну пошту. Ви можете вказати електронну пошту клієнта, і налаштувати автоматичну відправку чека на пошту після фіскалізації.
Як налаштувати дисконтні картки?
Поверніться до розділу “Всі каси”, натисніть на кнопку “Клієнт”, як це було раніше. Цього разу виберіть пункт “Дисконтні картки”.
Якщо дисконтні картки раніше не налаштовували, то в цьому розділі записів не буде. Натисніть кнопку “Додати”.
Перелік полів трохи більший, але обов’язкові до заповнення лише ті, що позначені зірочкою (*).
Зверніть увагу, що поле “№ дисконтної картки” має бути унікальним.
Якщо фізичні картки не використовуєте, можете продублювати номер телефону.
Поле “Накопичена сума” не доступне для заповнення. У ньому відображатиметься сума коштів, яку клієнт витратив за весь час (за умови, що дисконтну картку буде додано при кожному формуванні чеку).
Якщо ви хочете, щоб чек автоматично надсилався на електронну пошту клієнта, вкажіть його електронну адресу та залиште відмітку “Відправляти чеки на E-mail”.
Після заповнення всіх полів натисніть “ОК”.
Використання дисконтної картки в чеку
Перейдіть у зміну, додайте позиції у новий чек, натисніть кнопку “Знижка” та оберіть “Дисконтні картки”.
Тепер виберіть картку клієнта: можна шукати за номером телефону або за номером картки, або ж натисніть на “+” і виберіть потрібний запис з переліку.
Натисніть “ОК”. Тепер дисконтну картку додано. За потреби її можна видалити з чеку, натиснувши на хрестик.
Це все, що потрібно знати для налаштування роботи зі спеціальними пропозиціями для клієнтів у “СОТА Каса”. Тепер ви можете самостійно налаштовувати програми лояльності та дисконтні картки в ПРРО “СОТА Каса”.
Якщо потрібна допомога – телефонуйте, з радістю допоможемо!
Наші телефони лінії консультацій:
+380950364004; +380980364004; +380730364004
Автор: Яремчук Михайло - провідний фахівець ГК "Інтелектуальний сервіс"
Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця
Читайте також:
- 12 годин тому...
Як завантажити ліцензію Cashalot
ПРРО Cashalot досить потужний і гнучкий сервіс, що вирішує різноманітні вимоги користувачів. Деякі підприємці та організації використовують лише одну касу, інші ж використовують кілька. Але і першим, і другим потрібно завантажувати ліцензії для каси - 2 місяці тому...
Як організувати систему лояльності в СОТА Каса?
Кожен підприємець бажає завоювати лояльність покупців і хоче, щоб вони знову і знову поверталися саме до нього. Ви також, напевно, маєте якусь систему бонусування або знижок для клієнтів, або хоча б замислювалися про їх впровадження. Це чудовий спосіб - 3 місяці тому...
Що не так з ПРРО? Або чому підприємці побоюються переходити на програмний РРО?
Відповідаємо на ряд питань, які можуть з’явитись у клієнтів, які планують змінити апаратний РРО на програмний РРО (на прикладі ПРРО Cashalot). - 3 місяці тому...
Як вибрати ПРРО? Переваги Cashalot
Який ПРРО вибрати для…? При виборі програмної касаи завжди стоїть таке питання. У кожного бізнесу є - 5 місяців тому...
ПРРО Cashalot та ПриватБанк: легкий старт для безконтактних оплат у смартфоні
Сучасний бізнес потребує гнучких та ефективних рішень для прийому безконтактних оплат. ПриватБанк пропонує зручний мобільний еквайринг через додаток «Термінал», який разом із ПРРО Cashalot допоможе вам оптимізувати процеси обробки платежів і реєстрації чеків. - 4 місяців тому...
Передача зміни іншому касиру в ПРРО Cashalot - покрокова інструкція
У процесі роботи з ПРРО Cashalot, правильна передача зміни від одного касира до іншого є важливою для забезпечення коректності обліку та відповідності законодавству. Нижче наведено покрокову інструкцію для успішної передачі зміни. - 7 місяців тому...
Як сформувати заявку на отримання ключа РРО/ПРРО онлайн
Ключ РРО/ПРРО - важливий елемент для роботи з програмною касою. Розповідаємо як сформувати заявки на отримання ключа РРО/ПРРО онлайн - 8 місяців тому...
Швидкий та простий початок роботи з ПРРО СОТА КАСА
Почати роботу з СОТА КАСА - легко - 7 місяців тому...
Як спростити процес роботи з касою | СОТА КАСА 2024 | Корисні функції
СОТА КАСА - максимально простий та зручний веб-інструмент для роботи з Програмною касою, проте може похвалитися корисним набором функцій. Чатайте у блозі - 9 місяців тому...
Як касиру почати роботу з касою Cashalot
Після того, як Ви зареєстрували програмну касу, придбали та завантажили ліцензію, зареєстрували ключі для роботи з програмною касою, а також заповнили необхідні налаштування в бек-офісі, розповідаємо, як почати роботу з самою касою.