1 жовт. 2024 р.
Як налаштувати електронні підписи для роботи на порталі "Є-Звітність"

Електронні підписи
5 хв.
2733
Кожна бюджетна установа для подання звітів до Державної Казначейської Служби України користується порталом "Є-Звітність". При авторизації та при підписанні звітів на даному порталі, підприємства використовують електронні підписи у вигляді файлу або на захищених носіях. Для початку роботи на цьому ресурсі потрібно попередньо налаштувати підписи отримані від того Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (КНЕДП), ключі якого використовують в роботі підприємства.
В даному кейсі розглянемо налаштування підписів на порталі "Є-Звітність" на прикладі звернень наших клієнтів з електронними підписами від КНЕДП АЦСК “Україна” у вигляді файлу та на захищених носіях Token “Автор”.
Незалежно від того, який саме підпис використовує клієнт на захищеному носії чи файловий на порталі Казначейства, потрібно:
1. Встановити та запустити додаткове програмне забезпечення "BarsCryptor" - завантажити його одразу при вході на порталі Державної Казначейської Служби України (Мал.1). Про те, що він вже працює буде свідчити маленька піктограма внизу робочого столу ПК (Мал.2)
(Мал.1)
(Мал.2)
2. Завантажити власні сертифікати підписанта підприємства (Мал.3) і кореневі сертифікати самого сертифікаційного центру (Мал.4) - в нашому випадку з сайту АЦСК "Україна"
(Мал.3)
(Мал.4)
3. Додати завантажені сертифікати в каталог (Мал.5) програми "BarsCryptor" (C:\My Certificates and CRLs 13)
(Мал.5)
Наступні дії налаштовуємо в залежності від типу ключа.
Варіант 1. Підпис у вигляді файлу:
1. Конвертувати власний підпис з розширенням *ZS2 у формат Key-6 з розширенням *.dat. за допомогою програми KeyConverterSetup (Мал.6)
(Мал.6)
2. В меню програми "BarsCryptor" обрати пункт “Використовувати ключ у вигляді файлу” (Мал.7,п.1)
3. Потім в меню в розділі "Налаштування ключів" вказати тип носія “Файловий ключ(Key-6)” та каталог з підписом (Мал.7, п.2-3).
(Мал.7)
Варіант 2. Підпис на захищеному носії Token “Автор”:
1. Встановити захищений носій з ключем в USB-роз'єм ПК
2. Записати власні сертифікати підписанта на Токен "Автор" на якому знаходяться вже підписи, за допомогою утиліти TokenCerts (Мал.8)
(Мал.8)
3. В меню програми "BarsCryptor" обрати пункт “Використовувати ключ на НКІ” - ключі будуть читатись із токена(Мал.9,п.1)
4. В програмі "BarsCryptor" в розділі "Налаштування ключів" вказати тип носія “Пристрій e-Token” (Мал.9,п.2-3)
(Мал.9)
Все готово. Оновлюємо сторінку входу на порталі "Є-Звітність" Державної Казначейської Служби України, авторизуємось за допомогою підпису та підписуємо необхідні звіти.
Електронні підписи зараз використовуються підприємствами на багатьох ресурсах і не тільки в бюджетній сфері. Якщо потрібна допомога, наші спеціалісти з радістю допоможуть та нададуть кваліфіковану відповідь на Ваші питання.
Наші телефони:
+380950364004;
+380980364004;
+380730364004
Автор: Чегашова Ольга, провідний спеціаліст ГК “Інтелектуальний сервіс”

Кваліфікований електронний підпис
Читайте також:
- 13 днів тому...
Як отримати електронний підпис КЕП
Для подання електронної звітності необхідно мати кваліфікований електронний підпис (КЕП). - Місяць тому...
Як завіряти документи. Нюанси
З переходом компаній на електронний документообіг кваліфіковані електронні підписи (КЕП) використовує все більше працівників. І тому, в даній статті ми наведемо ряд прикладів та правил, які зустрічаються при оформленні кваліфікованих електронних підписів - 7 місяців тому...
Отримай електронний підпис без черги!
Ми цінуємо час Клієнтів, тому офіси ГК “Інтелектуальний сервіс” працюють за попереднім записом. А бот- Intelserv консультант завжди готовий допомогти підготувати необхідні - 5 місяців тому...
Хмарний сервіс CloudKey - з чого почати
Почнемо з того, що ви зробили правильний вибір! CloudKey виключає можливість втрати ключа, забезпечує доступ до КЕП 24/7 та є сучасним аналогом токену (фізичному носію). Отже, ви сплатили рахунок на користування CloudKey, що далі? - 5 місяців тому...
Як зайти на портал ПФУ співробітнику? Реєстрація користувачів
Поговоримо про вхід на портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Фізичні особи/ФОП для входу на портал можуть використовувати власний електронний підпис. Юридичні особи зазвичай використовують електронний підпис печатки. КЕП директора/бухгалтера також можна використовувати для роботи в ПФУ, але - 6 місяців тому...
Отримання електронного підпису. Важливі дрібниці
Щоб процедура отримання КЕП була швидкою та комфортною розповімо про важливі дрібнички на які слід звернути увагу при продовженні електронного ключа, або - 6 місяців тому...
Захищені носії та автопродовження підписів на них
У статті розглянемо, які носії доступні для роботи з КЕП від КНЕДП ЦСК “Україна” та в чому їхні особливості - Рік тому...
Як діяти у випадку заволодіння особистим ключем зловмисниками | Приклад рішення
Компрометація електронного підпису. Розповідаємо про основні варіанти вирішення даної проблеми - 2 років тому...
Електронний підпис для Prozorro: що це і як його отримати?
За останні кілька років Україна швидко переходить на діджиталізацію. Це пришвидшує та полегшує роботу для мільйонів людей. А з початком повномасштабного вторгнення доводить, наскільки зручніше та безпечніше працювати онлайн. Одним із прикладів є Prozorro. - 9 місяців тому...
Як отримати ключ для участі в тендерних пропозиціях
Як отримати ключ для участі в тендерних пропозиціях? Для участі в тендерних пропозиціях в Україні вам необхідно отримати електронний підпис (КЕП) та зареєструватися на одному з електронних майданчиків системи публічних закупівель Prozorro. Ось основні кроки для