Як налаштувати електронні підписи для роботи на порталі "Є-Звітність"

Як налаштувати електронні підписи для роботи на порталі "Є-Звітність"

Кожна бюджетна установа для подання звітів до Державної Казначейської Служби України користується порталом "Є-Звітність". При авторизації та при підписанні звітів на даному порталі, підприємства використовують електронні підписи у вигляді файлу або на захищених носіях. Для початку роботи на цьому ресурсі потрібно попередньо налаштувати підписи отримані від того Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (КНЕДП), ключі якого використовують в роботі підприємства. 

В даному кейсі розглянемо налаштування підписів на порталі "Є-Звітність" на прикладі звернень наших клієнтів з електронними підписами від КНЕДП АЦСК “Україна” у вигляді файлу та на захищених носіях Token “Автор”.

Незалежно від того, який саме підпис використовує клієнт на захищеному носії чи файловий на порталі Казначейства, потрібно:

1. Встановити та запустити додаткове програмне забезпечення "BarsCryptor" - завантажити його одразу при вході на порталі Державної Казначейської Служби України (Мал.1). Про те, що він вже працює буде свідчити маленька піктограма внизу робочого столу ПК (Мал.2)

(Мал.1)

(Мал.2)

2. Завантажити власні сертифікати підписанта підприємства (Мал.3) і  кореневі сертифікати самого сертифікаційного центру (Мал.4)  - в нашому випадку з сайту АЦСК "Україна"

(Мал.3)

(Мал.4)

3. Додати завантажені сертифікати в каталог (Мал.5)  програми "BarsCryptor" (C:\My Certificates and CRLs 13)

(Мал.5)

Наступні дії налаштовуємо в залежності від типу ключа.

Варіант 1. Підпис у вигляді файлу:

1. Конвертувати власний підпис з розширенням *ZS2  у формат Key-6 з розширенням *.dat. за допомогою програми KeyConverterSetup (Мал.6)

(Мал.6)

 

2. В меню програми "BarsCryptor" обрати пункт “Використовувати ключ у вигляді файлу” (Мал.7,п.1)

3. Потім в меню в розділі "Налаштування ключів" вказати тип носія “Файловий ключ(Key-6)” та каталог з підписом (Мал.7, п.2-3).

(Мал.7)

 

Варіант 2. Підпис на захищеному носії Token “Автор”:

1. Встановити захищений носій з ключем в USB-роз'єм ПК

2. Записати власні сертифікати підписанта на Токен "Автор" на якому знаходяться вже підписи, за допомогою утиліти TokenCerts (Мал.8)

(Мал.8)

3. В меню програми "BarsCryptor" обрати пункт “Використовувати ключ на НКІ” - ключі будуть читатись із токена(Мал.9,п.1)

4. В програмі "BarsCryptor" в розділі "Налаштування ключів" вказати тип носія “Пристрій e-Token” (Мал.9,п.2-3)

(Мал.9)

 

Все готово. Оновлюємо сторінку входу на порталі "Є-Звітність" Державної Казначейської Служби України, авторизуємось за допомогою підпису та підписуємо необхідні звіти.

Електронні підписи зараз використовуються підприємствами на багатьох ресурсах і не тільки в бюджетній сфері. Якщо потрібна допомога, наші спеціалісти з радістю допоможуть та нададуть кваліфіковану відповідь на Ваші питання.

Наші телефони:
+380950364004;
+380980364004;
+380730364004

Автор: Чегашова Ольга, провідний спеціаліст ГК “Інтелектуальний сервіс”

КЕП ЦСК Україна

Кваліфікований електронний підпис

Читайте також:

  • 10 днів тому...
    Типи та варіанти зберігання електронних підписів для ПРРО
    Електронний підпис потрібен не лише для звітності. Він також є обов’язковим для роботи з програмними РРО — сучасною альтернативою традиційним касовим апаратам. Авторизація та проведення операцій у ПРРО здійснюються саме за допомогою КЕП.
  • Місяць тому...
    Де завантажити сертифікат до електронного підпису. Обмеження надавачів КЕП.
    27 червня 2025 року на офіційному сайті КНЕДП ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна» опублікована інформація про те, що тимчасово призупиняється робота функції пошуку сертифікатів електронного підпису на сайті.
  • Місяць тому...
    Електронний підпис онлайн — безпечно та законно
    Сфера електронних довірчих послуг в Україні зробила впевнений крок уперед. Оформлення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) онлайн — не просто зручний сервіс, а результат системної роботи держави й сертифікованих провайдерів для забезпечення цифрової довіри. Проте цілком природно, що користувачі ставлять запитання: чи дійсно безпечно отримувати КЕП віддалено?
  • 2 місяці тому...
    Перевидача та скасування сертифікатів КЕП: що потрібно знати користувачам
    У сфері електронного документообігу та використання КЕП (кваліфікованого електронного підпису) часто виникає потреба у перевидачі або скасуванні сертифіката. Нижче наведено ключову інформацію, яку варто
  • 10 місяців тому...
    Отримай електронний підпис без черги!
    Ми цінуємо час Клієнтів, тому офіси ГК “Інтелектуальний сервіс” працюють за попереднім записом. А бот- Intelserv консультант завжди готовий допомогти підготувати необхідні
  • 8 місяців тому...
    Хмарний сервіс CloudKey - з чого почати
    Почнемо з того, що ви зробили правильний вибір! CloudKey виключає можливість втрати ключа, забезпечує доступ до КЕП 24/7 та є сучасним аналогом токену (фізичному носію). Отже, ви сплатили рахунок на користування CloudKey, що далі?
  • 4 місяці тому...
    Як отримати електронний підпис КЕП
    Для подання електронної звітності необхідно мати кваліфікований електронний підпис (КЕП).
  • 2 місяці тому...
    Як отримати кваліфікований електронний підпис (КЕП) онлайн
    У сучасному цифровому світі кваліфікований електронний підпис (КЕП) є необхідним інструментом для взаємодії з державними органами та ведення бізнесу. КНЕДП «Центр сертифікації ключів «Україна» пропонує зручний спосіб отримання КЕП онлайн — без відвідування офісу та без подання паперових документів.
  • 5 місяців тому...
    Як завіряти документи. Нюанси
    З переходом компаній на електронний документообіг кваліфіковані електронні підписи (КЕП) використовує все більше працівників. І тому, в даній статті ми наведемо ряд прикладів та правил, які зустрічаються при оформленні кваліфікованих електронних підписів
  • 9 місяців тому...
    Отримання електронного підпису. Важливі дрібниці
    Щоб процедура отримання КЕП була швидкою та комфортною розповімо про важливі дрібнички на які слід звернути увагу при продовженні електронного ключа, або