Відкрити банківський рахунок можна з цифровим паспортом

Відкрити банківський рахунок можна з цифровим паспортом 08-10-2020

Національний банк спростив процедуру віддаленої ідентифікації та верифікації банківських клієнтів з цифровим паспортом у мобільному застосунку "Дія".

Відтепер громадянам під час дистанційного відкриття рахунку в банку не потрібно фізично пред’являти ID-картку або біометричний закордонний паспорт, якщо вони мають цифровий паспорт або закордонний цифровий паспорт у мобільному застосунку "Дія".

Скористатися цим методом зможуть усі українці, які мають біометричні документи – ID-картку та закордонний паспорт. Для цього їм потрібно встановити застосунок "Дія" на свій смартфон та верифікуватися для отримання цифрового паспорту або закордонного цифрового паспорту за допомогою Системи BankID НБУ.

Що таке цифровий паспорт?

Цифровий паспорт – це цифровий аналог паперових документів у мобільному застосунку "Дія". У електронному вигляді відображається інформація, яку містить ID-картка та біометричний закордонний паспорт громадянина України. Цифровий паспорт надійніший, ніж звичайний паперовий та не менш надійний, ніж його пластиковий аналог. Він дає можливість отримувати надійні дані про користувача із офіційних державних реєстрів.

 

Як відбуватиметься новий метод ідентифікації та верифікації клієнта?

Використовувати цей метод банк зможе після підключення до систем Міністерства цифрової трансформації.


Читайте також:

Переваги роботи з КЕП від ЦСК “Україна” на порталі "Дія"

Мінцифри відповіло на 7 запитань про послуги для ФОП на порталі "Дія"

Де можливо використовувати Електронний підпис: Переваги для Фізичних та Юридичних осіб

ТОП-7 ресурсів, де можна отримати е-послуги з КЕП: від оформлення ФОПу до виписки рецепта лікарем

Отримуйте всі актуальні новини на нашому каналі в Telegram,
звертайтесь з питаннями 
до Intelserv консультанта через Telegram або Messenger!


Загалом процес виглядатиме так:

  • банк запропонує потенційному клієнту ідентифікуватися в "Дії" через Систему BankID НБУ;
  • після вдалої ідентифікації у клієнта відобразяться цифрові документи, відповідно до даних, що містяться в державних реєстрах;
  • через захищені канали банк отримає дані клієнта та додатково здійснить його фотофіксацію методом розпізнавання реальності особи;
  • після цього клієнт зможе користуватися послугами банку.

Крім того, аналогічно клієнт зможе поділитися копією цифрового паспорту або закордонного цифрового паспорту і у відділенні банку.

Це зменшить час обслуговування клієнта, адже не потрібно буде робити копії паспорту, як це відбувається зараз.

Які переваги нового методу?

Фактично на сьогодні – це єдина можливість для фінансових установ дистанційно перевірити ідентифікаційні дані громадян, що містяться в державних реєстрах.

Переваги цього методу:

  • простота використання;
  • надійність для банків – такі ідентифікаційні дані отримані з надійного джерела;
  • діджиталізація процесів та пришвидшення обслуговування клієнтів банків.

 

Коли банки зможуть запропонувати цей метод своїм клієнтам?

Міністерство цифрової трансформації України планує запустити цей механізм після проведення тестування функціоналу. Водночас банкам знадобиться час для підключення до систем Міністерства цифрової трансформації та налаштування операційних процесів.

Детально цей механізм ідентифікації та верифікації висвітлений у постанові Правління Національного банку України від 02 жовтня 2020 року № 138 "Про затвердження Змін до Положення про здійснення банками фінансового моніторингу", що набирає чинності з 03 жовтня 2020 року.

Довідково! За інформацією Міністерства цифрової трансформації наразі в Україні у реєстрах:

  • близько 3,5 млн ID-карток, які українці отримували з 2016 року;
  • близько 17 млн. біометричних закордонних паспортів.

 

 Зверніть увагу, якщо ви вже маєте кваліфікований електронний підпис (КЕП), то можете швидко увійти до кабінету “Дія” та отримати потрібні послуги. Також КЕП стане в пригоді для:

  • підписання звітності до контролюючих органів (ДПСУ, ДПФУ, ДССУ, міністерства та інші);
  • у програмах для обміну електронними документами з контрагентами (M.E.Doc, СОТА та інші);
  • у вебсервісах та порталах для отримання державних електронних послуг громадян України.

 

Якщо Вам потрібно придбати КЕП, перейдіть за посиланням або нижче:

 

Купити КЕП

 

Джерело: НБУ

Редактор: Альона Панченко, контент-спеціаліст ГК Інтелектуальний сервіс

#M.E.Doc #M.E.Docкупити #Медоконовлення #программамедок #медоконлайн #medok #медок#купитьпрограммумедок #сотаонлайнмедок #сотамедок #кеп  #придбатикеп #електроннийпідпис #ецп


Приєднуйтесь до нас у соціальних мережах!

Поділитися статтею з друзями!


Популярні cтатті