
Ключові слова: Дія, електронний підпис, державні послуги онлайн
Громадяни та бізнес вже активно користуються державними послугами на порталі Дія, що свідчить про швидку та успішну діджиталізацію.
Тепер досить зручно обирати послуги в режимі онлайн. Наразі доступні 27 послуг, серед яких:
- отримання довідок,
- оформлення допомоги при народженні дитини;
- отримання витягів та ліцензій,
- створення бізнесу,
тощо.
Читайте також:
Мінцифри відповіло на 7 запитань про послуги для ФОП на порталі "Дія"
Де можливо використовувати Електронний підпис: Переваги для Фізичних та Юридичних осіб
ТОП-7 ресурсів, де можна отримати е-послуги з КЕП: від оформлення ФОПу до виписки рецепта лікарем
Отримуйте всі актуальні новини на нашому каналі в Telegram,
звертайтесь з питаннями до Intelserv консультанта через Telegram або Messenger!
Про те, як легко отримати обрану вами послугу в режимі онлайн за допомогою електронного підпису розповіли на порталі (Мал. 1):
Мал. 1
Давайте дізнаємося, які саме переваги ви отримуєте, якщо користуєтесь КЕП
Як фізична так і юридична особи, які вже мають кваліфікований електронний підпис (КЕП), можуть швидко увійти до кабінету “Дія” та отримати потрібні послуги.
Мал. 2
Отже, за допомогою КЕП ви зможете:
- Підтвердити вашу особистість;
- Отримаєте можливість підписати електронні документи;
- Документи з таким підписом матимуть юридичну силу, таку ж, якщо б ви підписали його власноручно.
Якщо Ви ще досі не користуєтесь КЕП, це легко виправити:
Отримати кваліфікований електронний підпис
Щоб, наприклад, скористатися кабінетом водія, громадянину теж достатньо мати кваліфікований електронний підпис (КЕП).
КЕП допомагає ідентифікувати водія і є зручним інструментом для авторизації користувача на порталі.
Можливо ви тільки плануєте замовити водійське посвідчення? Тоді допоможемо вам розібратися як це зробити в покроковій інструкції:
- спершу слід авторизуватися в Електронному кабінеті водія за допомогою КЕП (ідентифікація користувача здійснюється за допомогою інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA);
- потім у блоці «Електронні послуги» обрати «Відновлення та обмін посвідчення водія»;
- далі заповніть обов'язкові поля та прикріпіть скан. копію медичної довідки з обох сторін (.pdf);
- виберіть місце отримання документа;
- підпишіть заяву КЕП або ВаnkID чи MobilID;
- сплатіть послугу особистою банківською картою;
- перевірте свою електронну пошту - на неї буде надіслана вам квитанція про оплату послуги;
- після того, як отримаєте на свою електронну пошту листа від ТСЦ МВС про обробку заявки, необхідно направити у відповідь номер квитанції про сплату послуги;
- після оновлення посвідчення водія в Електронному кабінеті водія, нове е-посвідчення водія з'явиться в застосунку «Дія» протягом доби.
Як бачимо, наявність КЕП значно полегшує та прискорює вашу работу при взаємодії з обраною послугою.
! Дізнайтеся більше про те, як авторизуватися на порталі "Дія" за допомогою електронного підпису та як обрати необхідну державну послугу онлайн, скориставшись відео-підсказкою:
Плануєте розпочати підприємницьку діяльність або внести зміни до ФОП?
Підібрали для вас такі складові успішного старту, що можуть стати впригоді для вашого бізнесу:
- Швидка реєстрація бізнесу на порталі "Дія",
- Розпочніть з отримання КЕП, щоб продовжити роботу на порталі.
- А потім ще радимо ознайомитись з інформацією на Дія.Бізнес, там ви можете знайти довідник, список ідей, перелік документів, шаблони бізнес-плану та маркетингової стратегії, фінансові таблиці та відеорозяснення. Навіть орієнтовна сума інвестицій для старту.
Якщо ви хвилюєтесь або маєте сумніви щодо безпеки підписаних документів електронним підписом, хочемо вас запевнити:
! Документи та інформація, що міститься у файлах обробляється лише у вашому браузері та не передається на портал "Дія". А це навіть ще безпечніше, ніж підпис на папері, так як під час накладення КЕП завжди можна перевірити, хто саме підписав документ.
Про підписання документів на порталі ознайомтеся за посиланням: https://diia.gov.ua/services/pidpisannya-dokumentiv
Платформа-портал "Дія" розміщена в захищеному дата-центрі та відповідає світовим стандартам захисту від кіберзагроз. "Дія" зберігає мінімум інформації про своїх користувачів. Усі дані зберігаються у зашифрованому вигляді, щоб унеможливити їх перехоплення або викрадення.
Відомо також, що Мінцифра до 2024 року планує стовідсотково цифровізувати державні послуги. Тож, користуйтеся перевагами порталу та застосунку “Дія” разом з КЕП вже сьогодні.
Залишились питання? Напишіть нам у чат-боти Telegram або Messenger Facebook.
Автор: Ковальова Альона, редактор контенту ГК Інтелектуальний сервіс
За матеріалами: diia.gov.ua, biz.ligazakon.net, Дія у Фейсбук
#кеп #придбатикеп #електроннийпідпис #ецп
Долучайтесь до нас в Instagram, facebook та Telegram на Вас чекають:
Поділитися статтею з друзями!