Переваги роботи з КЕП від ЦСК “Україна” на порталі "Дія"

Переваги роботи з КЕП від ЦСК “Україна” на порталі 04-09-2020

Ключові слова: Дія, електронний підпис, державні послуги онлайн

Громадяни та бізнес вже активно користуються державними послугами на порталі Дія, що свідчить про швидку та успішну діджиталізацію. 

Тепер досить зручно обирати послуги в режимі онлайн.  Наразі доступні 27 послуг, серед яких: 

  • отримання довідок,
  • оформлення допомоги при народженні дитини; 
  • отримання витягів та ліцензій, 
  • створення бізнесу, 

тощо.


Читайте також: 

Мінцифри відповіло на 7 запитань про послуги для ФОП на порталі "Дія"

Де можливо використовувати Електронний підпис: Переваги для Фізичних та Юридичних осіб

ТОП-7 ресурсів, де можна отримати е-послуги з КЕП: від оформлення ФОПу до виписки рецепта лікарем

Отримуйте всі актуальні новини на нашому каналі в Telegram,
звертайтесь з питаннями
до Intelserv консультанта через Telegram або Messenger!


Про те, як легко отримати обрану вами послугу в режимі онлайн за допомогою електронного підпису розповіли на порталі (Мал. 1):

Мал. 1

Давайте дізнаємося, які саме переваги ви отримуєте, якщо користуєтесь КЕП

Як фізична так і юридична особи, які вже мають кваліфікований електронний підпис (КЕП), можуть швидко увійти до кабінету “Дія” та отримати потрібні послуги. 

Мал. 2

Отже, за допомогою КЕП ви зможете:

  1. Підтвердити вашу особистість;
  2. Отримаєте можливість підписати електронні документи;
  3. Документи з таким підписом матимуть юридичну силу, таку ж, якщо б ви підписали його власноручно.

Якщо Ви ще досі не користуєтесь КЕП, це легко виправити: 

 

Отримати кваліфікований електронний підпис

 

Щоб, наприклад, скористатися кабінетом водія, громадянину теж достатньо мати кваліфікований електронний підпис (КЕП)

КЕП допомагає ідентифікувати водія і є зручним інструментом для авторизації користувача на  порталі. 

Можливо ви тільки плануєте замовити водійське посвідчення? Тоді допоможемо вам розібратися як це зробити в покроковій інструкції:

  1. спершу слід авторизуватися в Електронному кабінеті водія за допомогою КЕП (ідентифікація користувача здійснюється за допомогою інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA);
  2. потім у блоці «Електронні послуги» обрати «Відновлення та обмін посвідчення водія»;
  3. далі заповніть обов'язкові поля та прикріпіть скан. копію медичної довідки з обох сторін (.pdf); 
  4. виберіть місце отримання документа;
  5. підпишіть заяву КЕП або ВаnkID чи MobilID;
  6. сплатіть послугу особистою банківською картою;
  7. перевірте свою електронну пошту - на неї буде надіслана вам квитанція про оплату послуги;
  8. після того, як отримаєте на свою електронну пошту листа від ТСЦ МВС про обробку заявки, необхідно направити у відповідь номер квитанції про сплату послуги;
  9. після оновлення посвідчення водія в Електронному кабінеті водія, нове е-посвідчення водія з'явиться в застосунку «Дія» протягом доби.

Як бачимо, наявність КЕП значно полегшує та прискорює вашу работу при взаємодії з обраною послугою.

! Дізнайтеся більше про те, як авторизуватися на порталі "Дія" за допомогою електронного підпису та як обрати необхідну державну послугу онлайн, скориставшись відео-підсказкою: 

 

Плануєте розпочати підприємницьку діяльність або внести зміни до ФОП? 

Підібрали для вас такі складові успішного старту, що можуть стати впригоді для вашого бізнесу:

  • Швидка реєстрація бізнесу на порталі "Дія"
  • Розпочніть з отримання КЕП, щоб продовжити роботу на порталі. 
  • А потім ще радимо ознайомитись з інформацією на Дія.Бізнес, там ви можете знайти довідник, список ідей, перелік документів, шаблони бізнес-плану та маркетингової стратегії, фінансові таблиці та відеорозяснення. Навіть орієнтовна сума інвестицій для старту. 

 

Якщо ви хвилюєтесь або маєте сумніви щодо безпеки підписаних документів електронним підписом, хочемо вас запевнити:

! Документи та інформація, що міститься у файлах обробляється лише у вашому браузері та не передається на портал "Дія". А це навіть ще безпечніше, ніж підпис на папері, так як під час накладення КЕП завжди можна перевірити, хто саме підписав документ.  

Про підписання документів на порталі ознайомтеся за посиланням: https://diia.gov.ua/services/pidpisannya-dokumentiv

Платформа-портал "Дія" розміщена в захищеному дата-центрі та відповідає світовим стандартам захисту від кіберзагроз. "Дія" зберігає мінімум інформації про своїх користувачів. Усі дані зберігаються у зашифрованому вигляді, щоб унеможливити їх перехоплення або викрадення.

Відомо також, що Мінцифра до 2024 року планує стовідсотково цифровізувати державні послуги. Тож, користуйтеся перевагами порталу та застосунку “Дія” разом з КЕП вже сьогодні.

 

  Залишились питання? Напишіть нам у чат-боти Telegram або Messenger Facebook.

 

Автор: Ковальова Альона, редактор контенту ГК Інтелектуальний сервіс

За матеріалами: diia.gov.uabiz.ligazakon.netДія у Фейсбук

#кеп #придбатикеп #електроннийпідпис #ецп


Долучайтесь до нас в Instagramfacebook та Telegram на Вас чекають:

  • корисні лайфхакиenlightened
  • актуальні новиниyes
  • та розважальна рубрикаlaugh

 

 

 

 

 

 


Поділитися статтею з друзями!


Популярні cтатті