4 вер. 2020 р.
Переваги роботи з КЕП від КНЕДП ТОВ "ЦСК “Україна” на порталі "Дія"

Лайфхаки
5 хв.
3514
Оновлено 11.12.2024 р.
Ключові слова: Дія, електронний підпис, державні послуги онлайн
Громадяни та бізнес вже активно користуються державними послугами на порталі Дія, що свідчить про швидку та успішну діджиталізацію.
Тепер досить зручно обирати послуги в режимі онлайн. Наразі доступні 27 послуг, серед яких:
- отримання довідок,
- оформлення допомоги при народженні дитини;
- отримання витягів та ліцензій,
- створення бізнесу,
тощо.
Про те, як легко отримати обрану вами послугу в режимі онлайн за допомогою електронного підпису розповіли на порталі (Мал. 1):

Мал. 1
Давайте дізнаємося, які саме переваги ви отримуєте, якщо користуєтесь КЕП
Як фізична так і юридична особи, які вже мають кваліфікований електронний підпис (КЕП), можуть швидко увійти до кабінету “Дія” та отримати потрібні послуги.

Мал. 2
Отже, за допомогою КЕП ви зможете:
- Підтвердити вашу особистість;
- Отримаєте можливість підписати електронні документи;
- Документи з таким підписом матимуть юридичну силу, таку ж, якщо б ви підписали його власноручно.
Якщо Ви ще досі не користуєтесь КЕП, це легко виправити:
Щоб, наприклад, скористатися кабінетом водія, громадянину теж достатньо мати кваліфікований електронний підпис (КЕП).
КЕП допомагає ідентифікувати водія і є зручним інструментом для авторизації користувача на порталі.
Можливо ви тільки плануєте замовити водійське посвідчення? Тоді допоможемо вам розібратися як це зробити в покроковій інструкції:
- спершу слід авторизуватися в Електронному кабінеті водія за допомогою КЕП (ідентифікація користувача здійснюється за допомогою інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA);
- потім у блоці «Електронні послуги» обрати «Відновлення та обмін посвідчення водія»;
- далі заповніть обов'язкові поля та прикріпіть скан. копію медичної довідки з обох сторін (.pdf);
- виберіть місце отримання документа;
- підпишіть заяву КЕП або ВаnkID чи MobilID;
- сплатіть послугу особистою банківською картою;
- перевірте свою електронну пошту - на неї буде надіслана вам квитанція про оплату послуги;
- після того, як отримаєте на свою електронну пошту листа від ТСЦ МВС про обробку заявки, необхідно направити у відповідь номер квитанції про сплату послуги;
- після оновлення посвідчення водія в Електронному кабінеті водія, нове е-посвідчення водія з'явиться в застосунку «Дія» протягом доби.
Як бачимо, наявність КЕП значно полегшує та прискорює вашу работу при взаємодії з обраною послугою.
! Дізнайтеся більше про те, як авторизуватися на порталі "Дія" за допомогою електронного підпису та як обрати необхідну державну послугу онлайн, скориставшись відео-підсказкою:
Плануєте розпочати підприємницьку діяльність або внести зміни до ФОП?
Підібрали для вас такі складові успішного старту, що можуть стати впригоді для вашого бізнесу:
- Швидка реєстрація бізнесу на порталі "Дія",
- Розпочніть з отримання КЕП, щоб продовжити роботу на порталі.
- А потім ще радимо ознайомитись з інформацією на Дія.Бізнес, там ви можете знайти довідник, список ідей, перелік документів, шаблони бізнес-плану та маркетингової стратегії, фінансові таблиці та відеорозяснення. Навіть орієнтовна сума інвестицій для старту.
Якщо ви хвилюєтесь або маєте сумніви щодо безпеки підписаних документів електронним підписом, хочемо вас запевнити:
! Документи та інформація, що міститься у файлах обробляється лише у вашому браузері та не передається на портал "Дія". А це навіть ще безпечніше, ніж підпис на папері, так як під час накладення КЕП завжди можна перевірити, хто саме підписав документ.
Про підписання документів на порталі ознайомтеся за посиланням: https://diia.gov.ua/services/pidpisannya-dokumentiv
Платформа-портал "Дія" розміщена в захищеному дата-центрі та відповідає світовим стандартам захисту від кіберзагроз. "Дія" зберігає мінімум інформації про своїх користувачів. Усі дані зберігаються у зашифрованому вигляді, щоб унеможливити їх перехоплення або викрадення.
Відомо також, що Мінцифра до 2024 року планує стовідсотково цифровізувати державні послуги. Тож, користуйтеся перевагами порталу та застосунку “Дія” разом з КЕП вже сьогодні.
Залишились питання? Напишіть нам у чат-боти Telegram або Messenger Facebook.
Автор: Ковальова Альона, редактор контенту ГК Інтелектуальний сервіс
За матеріалами: diia.gov.ua, biz.ligazakon.net, Дія у Фейсбук
#кеп #придбатикеп #електроннийпідпис #ецп
Звертайтеся, якщо у вас залишилися запитання
Читайте також:
- 6 місяців тому...
Більше не чекай до понеділка: сервіс, який завжди на зв’язку
Сьогодні майже кожна компанія використовує програмне забезпечення для автоматизації бізнес-процесів. Але що визначає правильний вибір такого рішення? - 9 місяців тому...
Телефонувати не обов’язково! Всі рішення у ваших руках
Наші клієнти найчастіше звертаються до нас телефоном. Ми маємо багатоканальну телефонію, де кожен вхідний дзвінок обробляється: навіть якщо оператор не встиг відповісти, інформація фіксується, і ми обов’язково передзвонюємо. Проте не всі питання потребують дзвінка! Ми розробили зручні інструменти самообслуговування, що допоможуть - 9 місяців тому...
Чому важливо залишати відгуки на продукти та сервіси ГК "Інтелектуальний сервіс"
У сучасному бізнес-середовищі якість товарів і послуг відіграє ключову роль у виборі споживачів. Клієнти все частіше звертають увагу на досвід інших користувачів, перш ніж зробити покупку або скористатися послугами. Відгуки – це - 10 місяців тому...
Автоматизація зарплати: як обрати програму?
На початку нового року бухгалтери часто замислюються про оптимізацію своєї роботи. Особливо це стосується бухгалтерів по заробітній платі. Якщо ви шукаєте зручне рішення для автоматизації нарахування заробітної плати, ми допоможемо зробити вибір між - 6 років тому...
9 років разом з "Інтелектуальним сервісом". Історія нашого співробітника
- 5 років тому...
M.E.Doc - додаткові модулі, якими не часто користуються
Якщо Ви використовуєте M.E.Doc тільки для подачі звітності чи реєстрації податкових накладних, ми покажемо Вам незвіданий, але дуже корисний функціонал програми. Буде цікаво, читайте далі. - 5 років тому...
Що Ви отримаєте особисто від переходу на електронні документи
Зараз, у нашому сучасному та цифровому світі все більше людей починає цінувати природу та навколишній світ, особливо, якщо поглянути на шкоду, яку ми наносимо середовищу, в якому живемо. - 5 років тому...
Як змусити бізнес працювати швидше, використовуючи M.E.Doc. Бізнес та Інтеграцію?
Зараз все більше компаній, підприємств та фізичних-осіб підприємців використовують електронний документообіг, обмінюються первинними документами онлайн, адже сучасність диктує свої правила. І дуже важливим стає йти в ногу із іншими прогресивними підприємствами. - 5 років тому...
25 років росту та діджиталізації, чого ми досягли за чверть сторіччя?
Сьогодні у житті нашої компанії визначний день – рівно 25 років тому у Полтаві була заснована група IT-компаній “Інтелектуальний сервіс”. Саме у жовтні 1995 року, у непрості часи дев’яностих, фундатори в обличчі Олексія Григорійовича Горбатько та Тетяни Георгіївни Бойко вирішили донести до бізнесу щось нове, а саме автоматизацію бухгалтерських процесів за допомогою програмного забезпечення - 5 років тому...
Електронний документообіг. Щоб оцінити - варто спробувати
Ви знаєте, мені дуже часто здається, що в рамках впровадженню електронного документообігу (далі по тексту - ЕДО) ми якраз цим ми і займаємося! Якщо враховувати, що ЕДО - це економія ресурсів, ЕДО заощаджує час, який коштує грошей, ЕДО - це підвищення ефективності процесів! Та й взагалі, ЕДО - це майбутнє!
