30 лип. 2020 р.
Де можливо використовувати Електронний підпис: Переваги для Фізичних та Юридичних осіб

Лайфхаки
5 хв.
2773
Оновлено 10.12.2024 р.
Передові цифрові технології все більше заповнюють наше життя та простір. І в цю епоху стрімкого розвитку слід вміти використовувати нові інструменти та технології максимально корисно для себе.
В цій статті ми з вами поговоримо про таку цікаву річ як електронний підпис. В чому його переваги, яка користь для юридичних осіб, ФОП та звичайної фізичної особи.
Спочатку визначимо, що з себе представляє кваліфікований електронний підпис (далі КЕП). Простими словами - це аналог Вашого підпису тільки в цифровому форматі, який надійно шифрований та захищений.
І який, на відміну, від звичайного підпису ручкою, неможливо підробити.
А ще використання електронного підпису спрощує фізичним особам подачу документів в державні органи і оптимізує внутрішній і зовнішній документообіг компаній.
Давайте далі розглянемо, що можливо робити з КЕП Юридичним особам та Фізичним.
Можливості для юридичних осіб
- підписання звітності до контролюючих органів (ДПСУ, ДПФУ, ДССУ, міністерства та інші);
- використання у програмах для обміну електронними документами з контрагентами (M.E.Doc, СОТА та інші);
- Можливість тендерних закупівель
- подача звітів до НБУ
- реєстрація ПН/РК
- здійснення операцій на електронних торговельних майданчиках;
- у веб-сервісах та порталах для отримання державних електронних послуг громадян України, таких як:
- Дія. Бізнес.
Можливості для Фізичних осіб
- Реєстрація народження дитини в Є-Малятко;
- Підписання декларації з лікарем в e-Health;
- Отримання банківських послуг;
- Доступ до порталу “Дія”
- подача електронної заявки на отримання муніципальних послуг;
- реєстрація угод з нерухомістю
- оформлення трудових відносин між підприємством і дистанційним працівником
Це лише невеликий перелік того, які можливості дає кваліфікований електронний підпис.
Нижче залишу також нормативне та законодавче підгрунтя для використання КЕП, а саме:
- Закон України Про електронні документи та електронний документообіг
- Закон України про електронні довірчі послуги
Чому електронний підпис краще, ніж звичайний мокрий підпис та печатка?
- Захист інформації та уникнення фальсифікації вашого е-підпису, адже КЕП надійно шифрується і накладається спеціальний пароль, що може зберегти ваші дані абсолютно конфіденційними;
- Безпека. КЕП відпускається в єдиному екземплярі і ніхто, крім вас не має до нього доступу;
- Оптимізація ресурсів та витрат на папір, адже ви працюєте у цифровому(електронному) просторі;
- Економія часу, адже вам не потрібно кудись бігати та просити підписати, наприклад, директора чи співробітників - це все робиться онлайн;
- Спрощення багатьох процедур та процесів отримання необхідних документів та стояння у довжелезних чергах.
Ось це, загалом, короткі та значимі переваги електронного підпису, який може допомогти Вам спростити собі значно життя та ведення бізнесу.
І до того ж, вартість електронного підпису на рік усього 104 грн для Фізичних осіб та 166 грн - для Юридичних!
Якщо Ви бажаєте дізнатись про нього детальніше або ж придбати - переходьте за цим посиланням нижче.
Е-підпис - і не треба нікуди бігати!
Автор: Майорова Ніна - заступник керуючого відділом цифрових коммунікаці
Звертайтеся, якщо у вас залишилися запитання
Читайте також:
- 6 місяців тому...
Більше не чекай до понеділка: сервіс, який завжди на зв’язку
Сьогодні майже кожна компанія використовує програмне забезпечення для автоматизації бізнес-процесів. Але що визначає правильний вибір такого рішення? - 9 місяців тому...
Телефонувати не обов’язково! Всі рішення у ваших руках
Наші клієнти найчастіше звертаються до нас телефоном. Ми маємо багатоканальну телефонію, де кожен вхідний дзвінок обробляється: навіть якщо оператор не встиг відповісти, інформація фіксується, і ми обов’язково передзвонюємо. Проте не всі питання потребують дзвінка! Ми розробили зручні інструменти самообслуговування, що допоможуть - 10 місяців тому...
Чому важливо залишати відгуки на продукти та сервіси ГК "Інтелектуальний сервіс"
У сучасному бізнес-середовищі якість товарів і послуг відіграє ключову роль у виборі споживачів. Клієнти все частіше звертають увагу на досвід інших користувачів, перш ніж зробити покупку або скористатися послугами. Відгуки – це - 10 місяців тому...
Автоматизація зарплати: як обрати програму?
На початку нового року бухгалтери часто замислюються про оптимізацію своєї роботи. Особливо це стосується бухгалтерів по заробітній платі. Якщо ви шукаєте зручне рішення для автоматизації нарахування заробітної плати, ми допоможемо зробити вибір між - 6 років тому...
9 років разом з "Інтелектуальним сервісом". Історія нашого співробітника
- 5 років тому...
M.E.Doc - додаткові модулі, якими не часто користуються
Якщо Ви використовуєте M.E.Doc тільки для подачі звітності чи реєстрації податкових накладних, ми покажемо Вам незвіданий, але дуже корисний функціонал програми. Буде цікаво, читайте далі. - 5 років тому...
Що Ви отримаєте особисто від переходу на електронні документи
Зараз, у нашому сучасному та цифровому світі все більше людей починає цінувати природу та навколишній світ, особливо, якщо поглянути на шкоду, яку ми наносимо середовищу, в якому живемо. - 5 років тому...
Як змусити бізнес працювати швидше, використовуючи M.E.Doc. Бізнес та Інтеграцію?
Зараз все більше компаній, підприємств та фізичних-осіб підприємців використовують електронний документообіг, обмінюються первинними документами онлайн, адже сучасність диктує свої правила. І дуже важливим стає йти в ногу із іншими прогресивними підприємствами. - 5 років тому...
25 років росту та діджиталізації, чого ми досягли за чверть сторіччя?
Сьогодні у житті нашої компанії визначний день – рівно 25 років тому у Полтаві була заснована група IT-компаній “Інтелектуальний сервіс”. Саме у жовтні 1995 року, у непрості часи дев’яностих, фундатори в обличчі Олексія Григорійовича Горбатько та Тетяни Георгіївни Бойко вирішили донести до бізнесу щось нове, а саме автоматизацію бухгалтерських процесів за допомогою програмного забезпечення - 5 років тому...
Електронний документообіг. Щоб оцінити - варто спробувати
Ви знаєте, мені дуже часто здається, що в рамках впровадженню електронного документообігу (далі по тексту - ЕДО) ми якраз цим ми і займаємося! Якщо враховувати, що ЕДО - це економія ресурсів, ЕДО заощаджує час, який коштує грошей, ЕДО - це підвищення ефективності процесів! Та й взагалі, ЕДО - це майбутнє!
