Створення власних бланків первинних документів

Створення власних бланків первинних документів

На кожній організації іноді виникає необхідність у якомусь нетиповому бланку первинного документа — для контрагента, чи для внутрішнього використання. Або потрібно внести деякі, можливо, мінімальні зміни до вже існуючого бланку — наприклад, змінити чи додати якесь поле.

Звісно, можна скористуватись спеціалізованими програмами, або замовити такий бланк фахівцям за окрему плату — і, зазвичай, чималу.

Але якщо Ви є користувачем програмного комплексу M.E.Doc, то маєте нагоду скористатись вбудованим конструктором шаблонів.

Це інструмент, що дозволить Вам створити первинний документ з будь-якими, потрібними саме Вам полями, графами, таблицями тощо. Таким чином можуть бути створені різноманітні акти, договори, рахунки, видаткові накладні тощо.

Щоб створити свій шаблон документу в M.E.Doc – перейдіть до модулю “Первинні документи” і виберіть розділ “Шаблони первинних документів”.

 

 

Далі, у лівій частині екрану буде відсортований за групами список типових шаблонів, що вже містяться у програмі - можете обрати один з них і використати його, або відредагувати шаблон під свої потреби - для цього скопіюйте потрібний шаблон і він відкриється у редакторі, після чого Ви зможете додати чи змінити будь-які поля і графи.

 

 

Для створення власного шаблону первинного документу “з нуля” - оберіть піктограму “Створити запис” на верхній панелі інструментів (листок з позначкою “+”), або натисніть комбінацію клавіш Ctrl+I.

Зверніть увагу, що піктограма “Створити запис” активна лише для групи "Власні" - Ви не можете створювати шаблони у інших групах.

У вікні, що з'явиться, введіть бажаний код та назву майбутнього бланку, тип документа та оберіть для нього групу.


 

Відкриється модуль “Конструктор шаблонів”, у якому Ви зможете створити майже будь-який первинний документ, власноруч додавши необхідні поля, таблиці чи графи із спеціальних панелей, що розташовані у правій частині екрану - ці елементи можна додати до бланку простим перетягуванням мишкою. Бланк можна налаштувати таким чином, що частина даних буде автоматично завантажуватись із “Картки підприємства” при його заповненні. Також налаштовується перелік осіб, що будуть підписувати цей документ.

 

Щоб відкрити створений бланк первинного документа і почати роботу з ним, зайдіть до “Реєстру первинних документів”, натисніть кнопку “Створити”, та оберіть пункт “Первинний документ” - усі створені Вами бланки будуть знаходитись у групі “Власні”.

 

 

Якщо у Вас виникли додаткові питання чи будь-які труднощі зі створенням шаблону документа - Ви завжди можете отримати відповіді та допомогу у наших спеціалістів, звернувшись на Лінію консультацій за телефонами (098) 036-40-04, (095) 036-40-04, (073) 036-40-04 - ми будемо раді допомогти Вам!

__________________________________________________________________________

Долучайтесь до нас в Instagram та facebookна Вас чекають:

  • корисні лайфхакиenlightened
  • актуальні новиниyes
  • та розважальна рубрикаlaugh

!Дізнатися більше новин Ви також зможете на нашому каналі в >>> Telegram.

Читайте також: