12 квіт. 2019 р.
Створення власних бланків первинних документів

ПДВ
5 хв.
4849
На кожній організації іноді виникає необхідність у якомусь нетиповому бланку первинного документа — для контрагента, чи для внутрішнього використання. Або потрібно внести деякі, можливо, мінімальні зміни до вже існуючого бланку — наприклад, змінити чи додати якесь поле.
Звісно, можна скористуватись спеціалізованими програмами, або замовити такий бланк фахівцям за окрему плату — і, зазвичай, чималу.
Але якщо Ви є користувачем програмного комплексу M.E.Doc, то маєте нагоду скористатись вбудованим конструктором шаблонів.
Це інструмент, що дозволить Вам створити первинний документ з будь-якими, потрібними саме Вам полями, графами, таблицями тощо. Таким чином можуть бути створені різноманітні акти, договори, рахунки, видаткові накладні тощо.
Щоб створити свій шаблон документу в M.E.Doc – перейдіть до модулю “Первинні документи” і виберіть розділ “Шаблони первинних документів”.

Далі, у лівій частині екрану буде відсортований за групами список типових шаблонів, що вже містяться у програмі - можете обрати один з них і використати його, або відредагувати шаблон під свої потреби - для цього скопіюйте потрібний шаблон і він відкриється у редакторі, після чого Ви зможете додати чи змінити будь-які поля і графи.

Для створення власного шаблону первинного документу “з нуля” - оберіть піктограму “Створити запис” на верхній панелі інструментів (листок з позначкою “+”), або натисніть комбінацію клавіш Ctrl+I.
Зверніть увагу, що піктограма “Створити запис” активна лише для групи "Власні" - Ви не можете створювати шаблони у інших групах.
У вікні, що з'явиться, введіть бажаний код та назву майбутнього бланку, тип документа та оберіть для нього групу.

Відкриється модуль “Конструктор шаблонів”, у якому Ви зможете створити майже будь-який первинний документ, власноруч додавши необхідні поля, таблиці чи графи із спеціальних панелей, що розташовані у правій частині екрану - ці елементи можна додати до бланку простим перетягуванням мишкою. Бланк можна налаштувати таким чином, що частина даних буде автоматично завантажуватись із “Картки підприємства” при його заповненні. Також налаштовується перелік осіб, що будуть підписувати цей документ.

Щоб відкрити створений бланк первинного документа і почати роботу з ним, зайдіть до “Реєстру первинних документів”, натисніть кнопку “Створити”, та оберіть пункт “Первинний документ” - усі створені Вами бланки будуть знаходитись у групі “Власні”.

Якщо у Вас виникли додаткові питання чи будь-які труднощі зі створенням шаблону документа - Ви завжди можете отримати відповіді та допомогу у наших спеціалістів, звернувшись на Лінію консультацій за телефонами (098) 036-40-04, (095) 036-40-04, (073) 036-40-04 - ми будемо раді допомогти Вам!
__________________________________________________________________________
Долучайтесь до нас в Instagram та facebook, на Вас чекають:
- корисні лайфхаки

- актуальні новини

- та розважальна рубрика

!Дізнатися більше новин Ви також зможете на нашому каналі в >>> Telegram.
Читайте також:
- 7 років тому...
Чи буде вважатися дійсним округлення в ПН, якщо воно відрегульовано за рахунок ціни?
Округлення в ПН - 6 років тому...
Порядок заповнення РК до ПН, складеної та зареєстрованої в ЄРПН без факту здійснення господарських операцій
Заповнення РК на ПН без здійснення господарських операцій - 7 років тому...
Списання ТМЦ, основних засобів, обладнання, які було повністю знищено під час пожежі: що в ПДВ-обліку
ПДВ облік ОЗ після пожежі - 7 років тому...
Блокування ПН по-новому: огляд важливих змін
Зміни в блокуванні ПН 2019 - 6 років тому...
Розблокування ПН/РК ліцензії на право провадження госпдіяльності
Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування за затвердженою формою, в якій зазначають додаткову інформацію, надану платником податку - 6 років тому...
Реєстрація ПН/РК: таблиці даних платника податку подається незалежно від факту зупинення реєстрації
Реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних - 5 років тому...
Анулювання ПДВ-реєстрації — коли можна востаннє скласти податкову накладну
Податківці назвали допустимі межі поведінки платника ПДВ в день анулювання його реєстрації - 5 років тому...
Вийшло оновлення M.E.Doc з новими формами ПН та РК
Нові ПН та РК вже в M.E.Doc - 7 років тому...
Інструкцію з бухобліку ПДВ скасують (проект Мінфіну)
Проектом наказу Мінфіну пропонується визнати такою, що втратила чинність Інструкцію з бухгалтерського обліку податку на додану вартість - 6 років тому...
Нові терміни для обов’язкового використання РРО фізичними особами-підприємцями платниками ЄП
Податківці нагадують, що відповідно до Закону України від 17.03.2020 р. № 533-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)», запроваджено нові терміни щодо обов’язкового використання реєстраторів розрахункових операцій фізичними особами-підприємцями платниками єдиного податку
