11 черв. 2019 р.
Як розподілити ролі та права у «M.E.Doc» при роботі з первинними документами, звітами, ПН, РК та ін.
M.E.Doc
5 хв.
3492
У підприємствах з великим штатом співробітників, через немалий об’єм роботи, є люди у відділі бухгалтерії, які працюють цілеспрямовано лише з ПДВ, або тільки із заробітною платою, або лише із звітами, чи співробітники відділу продажу що працюють з випискою рахунків на покупку товарів, з укладанням договорів, контрактів. І ці функції один співробітник не зможе виконувати на підприємстві.
Для директора підприємства, керівника відділу продажів, головного бухгалтера, чи іншого керівника відділу що працює з документами, який повинен контролювати увесь процес у своєму відділі, іноді корисно знати, хто з інших співробітників створив у програмі «M.E.Doc» той чи інший звіт або податкову накладну, акт, видаткову, та будь який інший первинний документ. Та не завжди певному співробітнику потрібен доступ до усіх модулів програми, у тому числі до основних налаштувань (Розділ «Адміністрування»).
Для таких потреб у програмі є дуже зручний функціонал. Можна налаштувати різні ролі та права для кожного з користувачів «M.E.Doc», створити пароль авторизації в програмі для кожного співробітника, щоб, наприклад, бухгалтер по зарплаті не зміг зайти у M.E.Doc під обліковим записом головного бухгалтера та багато інших налаштувань.
Нижче розглянемо шляхи реалізації цього функціоналу.
За замовчуванням створений обліковий запис Admin, у якого є доступ до усіх розділів програми, паролю до нього немає, але все можна налаштувати під Ваші потреби.
Щоб створити інший обліковий запис, у розділі «Адміністрування» треба вибрати меню «Управління користувачами». (Мал.1)
Мал.1
Створюємо нову групу та нового користувача. (Мал.2 та Мал.3)
Мал.2
Мал.3
Заповнюємо поля даними користувача та, можна задати вхід до облікового запису з паролем (Мал. 4).
Мал.4
Далі необхідно створити роль, тобто права, які будуть надані співробітнику.
У розділі «Адміністрування» треба вибрати меню «Управління ролями» і «Додати роль» (Мал. 5 та Мал.6).
Мал.5
Мал.6
На наступному кроці можемо назвати роль та визначитися з тим, до яких розділів програми та до яких окремих бланків співробітник матиме доступ. (Мал. 7 та Мал. 8)
Мал.7
Мал.8
У попередньому меню додаємо користувача та надаємо йому доступ до підприємств (Мал. 9, Мал. 10 та Мал. 11).
Мал.9
Мал.10
Мал.11
Якщо зайти до системи під новим створеним користувачем, то можна впевнитися, що він бачить лише те, що ми обрали при створенні ролі та користувача (Мал. 12, Мал. 13, Мал. 14, Мал. 15 та Мал. 16).
Мал.12
Мал.13
Мал.14
Мал.15
Мал.16
Тепер кожен із співробітників має доступ лише до тих модулів програми та бланків, та того функціоналу, які відповідають його специфіці роботи.
У «Журналі подій», який знаходиться у розділі «Адміністрування» можна спостерігати, хто, коли і який документ створював, модифікував чи видаляв.
Отже, налаштування користувачів та ролей не займе багато часу, до того ж це дуже корисний і зручний інструмент при користуванні програмою «M.E.Doc» великою кількістю співробітників.
Підготували: ГК Інтелектуальний сервіс
Рубрика: Робота з програмами
__________________________________________________________________________
Долучайтесь до нас в Instagram та facebook, на Вас чекають:
- корисні лайфхаки
- актуальні новини
- та розважальна рубрика
!Дізнатися більше новин Ви також зможете на нашому каналі в >>> Telegram.
Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця
Читайте також:
- 10 днів тому...
Як автоматично створювати резервні копії програми M.E.Doc
У сучасному світі, де зберігання даних та їх безпека мають критичне значення для стабільної роботи підприємств - автоматизоване створення резервних копій у програмі M.E.Doc виявляється надзвичайно важливим та ефективним рішенням. - 17 днів тому...
Відправка супроводжуючих документів до банку | Кейс M.E.Doc
M.E.Doc - це дуже багатофункціональна програма. Чи знали ви, що через M.E.Doc можна надіслати супроводжуючі документи щодо звітності безпосередньо до банку? Розповідаємо, як це можна зробити. - Місяць тому...
Кейс: Як виконати звірку з ЄРПН та отримати відсутні податкові накладні | M.E.Doc Облік ПДВ 2024
Надаємо рішеня, як відновити податкові накладні, після фізичної втрати пристрою, на якому зберігався архів податкових накладних. - 3 місяці тому...
M.E.Doc.Зарплата - максимум можливостей у поєднанні з якісним севісом
Чому при виборі продукту та обслуговуючої компанії варто обрати рішення M.E.Doc.Зарплата та ГК “Інтелектуальний сервіс”? - 5 місяців тому...
Подача звітності у контролюючі органи - наші рішення для ФОПа
Зараз для підприємців є великий асортимент рішень для звітування в контролюючі органи. - 2 місяці тому...
Автоматичне заповнення Об'єднаної звітності ПДФО та ЄСВ | M.E.Doc Зарплата 2024
Розповідаємо про кейс використання M.E.Doc Зарплата для автоматичного формування Об'єднаної звітності на реальному прикладі впровадження клієнту - 8 місяців тому...
Чому вам не потрібен модуль М.Е.Doc Зарплата!
Вирішуючи питання придбання нового програмного забезпечення, користувач часто запитує себе: «Чи потрібно воно мені?».… - 9 місяців тому...
M.E.Doc “Зарплата” чи ISpro модуль “Управління персоналом” - що обрати?
Облік заробітної плати одна з найважливіших ділянок роботи на підприємстві. Для розв'язання задач такого рівня потрібне надійне і сучасне програмне забезпечення. Тому в даній статті ми розглянемо рішення, які ефективно працюють уже в тисячах підприємств по всій Україні. - 3 років тому...
Робота з первинними документами після останнього оновлення M.E.Doc
Тепер первинні документи (акти, рахунки тощо) відображаються лише в Реєстрі електронних документів - 4 років тому...
Можливості нового модулю – Звітність до НБУ для небанківських установ
З 1 липня 2020 року усі небанківські фінустанови мають подавати звітність за другий квартал 2020 року до НБУ тільки в електронному вигляді. Ця звітність має подаватись відповідно до структури звітів, вимог та контролю, що встановлені регулятором