Блог бухгалтера. ГК Інтелектуальний Сервіс
ГК Інтелектуальний Сервіс

Блог бухгалтера



Як розподілити ролі та права у «M.E.Doc» при роботі з первинними документами, звітами, ПН, РК та ін.

11-06-2019 | 120
Як розподілити ролі та права у «M.E.Doc» при роботі з первинними документами, звітами, ПН, РК та ін.

У підприємствах з великим штатом співробітників, через немалий об’єм роботи, є люди у відділі бухгалтерії, які працюють цілеспрямовано лише з ПДВ, або тільки із заробітною платою, або лише із звітами, чи співробітники відділу продажу що працюють з випискою рахунків на покупку товарів, з укладанням договорів, контрактів. І ці функції один співробітник не зможе виконувати на підприємстві.

Для директора підприємства, керівника відділу продажів, головного бухгалтера, чи іншого керівника відділу що працює


Повний текст статті доступний користувачам Персонального Кабінету


Стати користувачем Персонального Кабінету

Реєстрація

Поділитися статтею з друзями!


Популярні статті