25 лют. 2025 р.
Ролі та користувачі в Медок. Як налаштувати доступи

M.E.Doc
4 хв.
322
Хочемо розповісти про створення користувачів у програмі «M.E.Doc». Ця функція дозволяє налаштувати доступ для різних працівників із визначенням їхніх ролей (доступ до підсистем та бланків).
Дана стаття буде корисною для підприємств та установ, у яких веденням бухгалтерії займаються два чи більше співробітників і є необхідність відокремити їх діяльність.
Припустимо Вам потрібно 2 користувачі. Перший буде відповідати за створення та подання Об’єднаної звітності ПДФО та ЄСВ, а другий буде відповідати за створення та реєстрацію Податкових накладних.
Щоб створити «Користувача», в головному меню оберіть розділ «Адміністрування» - «Управління користувачами» (Мал. 1).
Мал.1
Правою кнопкою миші в лівому полі програми Ви можете створити групу, в якій буде знаходитися користувач. Введіть назву, яка буде чітко відображати призначення групи («Фінансовий/Бухгалтерський відділ» або «Менеджери») (Мал. 2).
Мал.2
У правому полі програми, натиснувши правою кнопкою миші, Ви створюєте картку користувача (Мал. 3).
Мал.3
Заповніть дані по співробітнику, якому надається доступ, та встановіть пароль (за бажанням можна також вказати додаткову інформацію) (Мал. 4).
Мал.4
Наступним кроком буде створення «Ролі» користувача. Перейдіть до розділу «Адміністрування» - «Управління ролями» (Мал. 5).
Мал.5
У полі «Роль» натисніть правою кнопкою миші та оберіть «Створити роль». У відкритому діалоговому вікні спочатку вкажіть назву ролі, а потім приберіть доступ до небажаних підсистем для користувача «Об’єднаної звітності ПДФО та ЄСВ» у розділі «Доступ до підсистем». (Мал. 6).
Мал.6
Повторіть ті ж самі дії для користувача по роботі з Податковими накладними та після налаштувань доступу до підсистем, налаштуйте «Доступ до бланків». (Мал. 7).
Мал.7
Важливо!
Якщо буде проставлена відмітка «Заборона нових бланків», користувачі не матимуть змоги їх бачити й додати нові зможе лише користувач «Admin».
Після створення ролей необхідно призначити їх користувачам та обрати підприємства. Для цього у розділі «Управління ролями» у полі «Користувачі» натисніть правою клавішею миші та оберіть «Додати користувача» і виберіть потрібного користувача створеного під цю роль. Далі натисніть на поле «Установи» та додайте потрібне підприємство. (Мал. 8)
Мал.8
Після всіх налаштувань натисніть «Закрити програму» та оберіть дію «Змінити користувача». Обираємо потрібного і бачимо ось такий результат (Мал. 9,10,11).
Мал.9
Мал.10
Мал.11
Таким чином можна налаштувати доступ абсолютно до всіх підсистем програми «M.E.Doc», і навіть до різних бланків, що буде дуже зручним у користуванні.
Налаштування ролей у M.E.Doc – це ключ до безпечної, ефективної та впорядкованої роботи з електронною звітністю та документообігом.
Сподіваємося дана стаття була для Вас корисною!
Якщо у вас залишилися питання чи потрібна допомога, звертайтеся до нас за номерами:
- Vodafone: +380950364004
- Kyivstar: +380980364004
- Lifecell: +380730364004
Завжди раді вам допомогти!
Авторка: Ярошина Яна, провідна спеціалістка ГК "Інтелектуальний сервіс"

M.E.Doc – краще рішення для звітності та документообігу
Читайте також:
- 2 місяці тому...
Об'єднана звітність. Інструменти для створення звіту
Для створення в ручному варіанті нового податкового розрахунку необхідно перейти в розділ «Звітність»- «Об’єднана звітність ПДФО та ЄСВ» (Мал. 1), обрати відповідний звітний період та заповнити основну форму та необхідні додатки. Але можна цей звіт заповнити автоматично за допомогою додаткових інструментів. - Місяць тому...
Універсальні документи - перевага електронного документообігу!
Програма M.E.Doc пропонує зручний інструмент для електронного документообігу – універсальний документ. Це спеціальний формат, який дозволяє швидко обмінюватися файлами між - 2 місяці тому...
Ролі та користувачі в Медок. Як налаштувати доступи
Припустимо Вам потрібно 2 користувачі. Перший буде відповідати за створення та подання Об’єднаної звітності ПДФО та ЄСВ, а другий буде відповідати за створення та реєстрацію Податкових накладних. Щоб створити «Користувача» - 5 місяців тому...
Відправляй контрагентам документи будь-яких форматів разом з M.E.Doc
Якщо у Вас виникла необхідність відправити контрагенту документ довільного формату - программа M.E.Doc допоможе в цьому. У реєстрі електронних документів можливо створювати документи у форматах - 3 місяці тому...
Особливості нарахування та утримання специфічних видів оплати в M.E.Doc Зарплата
Автоматизація процесів нарахування заробітної плати - краще рішення у веденні бухгалтерського обліку. Оптимально для цієї мети пасує модуль «Зарплата» в програмі «M.E.Doc». Ймовірність припуститися помилки – 0. І при цьому ви істотно економите - 3 місяці тому...
Як змінити оновлені коди податкових інспекцій в M.E.Doc
У зв’язку зі зміною структури ДПС в областях та м. Києві відповідно до адміністративно-територіального устрою України з 01.01.2025 відбулась зміна - 2 років тому...
Чому вам не потрібен модуль М.Е.Doc Зарплата!
Вирішуючи питання придбання нового програмного забезпечення, користувач часто запитує себе: «Чи потрібно воно мені?».… - Рік тому...
Подача звітності у контролюючі органи - наші рішення для ФОПа
Зараз для підприємців є великий асортимент рішень для звітування в контролюючі органи. - Рік тому...
Відправка супроводжуючих документів до банку | Кейс M.E.Doc
M.E.Doc - це дуже багатофункціональна програма. Чи знали ви, що через M.E.Doc можна надіслати супроводжуючі документи щодо звітності безпосередньо до банку? Розповідаємо, як це можна зробити. - Рік тому...
M.E.Doc.Зарплата - максимум можливостей у поєднанні з якісним севісом
Чому при виборі продукту та обслуговуючої компанії варто обрати рішення M.E.Doc.Зарплата та ГК “Інтелектуальний сервіс”?