Новий регламент реєстрації РРО та її скасування

Новий регламент реєстрації РРО та її скасування

Затверджені нові порядки ведення реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій (реєстр екземплярів РРО) та реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій (реєстр ЦСО). Відповідний наказ Мінфіну від 13.02.2019 № 64 (далі – Наказ №64) набирає чинності з дня його офіційного опублікування (орієнтовно 19.04.2019).


Змінами, зокрема, передбачено, що реєстрація РРО буде здійснюватися за спрощеною процедурою – достатньо однієї заяви, яка матиме спрощену форму і її можна подати електронній формі без додатків.  


Мал.1


До початку реєстрації РРО  його  власник має надіслати (подати) до контролюючого органу повідомлення про об’єкти оподаткування, об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, або через які  провадиться діяльність (форма №20-ОПП), у якому надати інформацію про господарську одиницю, де буде застосовуватись РРО.

Мал.2


Зверніть увагу, що до набрання чинності Наказом № 64 правові відносини між суб’єктами відносин у сфері застосування РРО під час реєстрації РРО регулюються наказом Мінфіну від 14.06.2016 № 547.


Починаючи з дня набрання чинності Наказом № 64, реєстрація РРО здійснюватиметься за новими правилами у такій послідовності:

  • виробник РРО включає ЦСО до реєстру ЦСО;
  • виробник РРО включає екземпляр РРО до реєстру екземплярів РРО;
  • ЦСО надсилає електронне повідомлення про укладений договір з власником РРО до контролюючого органу за місцем реєстрації РРО;
  • суб’єкт господарювання-власник РРО подає заяву про реєстрацію РРО;
  • ДФС направляє до ЦСО довідку про резервування фіскального номера (дійсна три дні);
  • ЦСО вводить РРО в експлуатацію та направляє до контролюючого органу, де проводиться реєстрація РРО, акт введення в експлуатацію та довідку про опломбування РРО;
  • ДФС видає реєстраційне посвідчення.


Також розглянемо послідовність дій, які повинен зробити суб’єкт господарювання, для скасування реєстрації РРО:


1. Для скасування реєстрації РРО необхідно подати до контролюючого органу за місцем реєстрації РРО заяву на скасування (далі – Заява) за формою № 4-РРО, ідентифікатор J/F1313601.

Мал.3


2.  РРО слід розпломбувати перед скасуванням його реєстрації. Це можна зробити в ЦСО, з яким було укладено договір про технічне обслуговування та ремонт РРО.


Разом із заявою про скасування реєстрації РРО подається реєстраційне посвідчення РРО та довідка ЦСО про розпломбування РРО.


3. Надання довідки платнику податків про скасування реєстрації РРО відбувається протягом п’яти календарних днів з дня отримання заяви про скасування реєстрації та реєстраційного посвідчення з відміткою про розпломбування РРО, яке ЦСО надсилає до контролюючого органу за місцем реєстрації РРО, або у разі прийняття рішення контролюючого органу про скасування реєстрації РРО.


При цьому, скасування реєстрації РРО проводиться шляхом внесення реєстраційного запису до інформаційної системи ДФС.


Нагадуємо у  програмі М.E.Doc та веб-сервісі СОТА реалізовані форма 20-ОПП (J(F)1312002), заява № 4-РРО (J/F1313601) та №1-РРО ( J/F1313401).


ПідготувалиГК Інтелектуальний сервіс
Рубрика: Робота з програмами

__________________________________________________________________________

Долучайтесь до нас в Instagram та facebookна Вас чекають:

  • корисні лайфхакиenlightened
  • актуальні новиниyes
  • та розважальна рубрикаlaugh

!Дізнатися більше новин Ви також зможете на нашому каналі в >>> Telegram.

Чому варто обрати програмний РРО?

Виникли питання? Залиште заявку для нашого фахівця

Читайте також: