Підготовка заявок для отримання КЕП за допомогою веб-сервіс «СОТА»

Підготовка заявок для отримання КЕП за допомогою веб-сервіс «СОТА» 29-05-2020

Шановні користувачі програми «СОТА»! Сьогодні пропонуємо ознайомитись з тим, як сформувати заявки, які необхідні для оформлення «Кваліфікованого електронного підпису» (далі «КЕП»). Для формування заявок на «КЕП» в головному меню Вам необхідно вибрати: Електронний підпис - Заявки на сертифікати (Мал. 1).

Мал. 1


Читайте також:

Що ефективніше для бізнесу в період кризи: Хмарний сервер чи власне “залізо”?

Що Ви отримаєте особисто від переходу на електронні документи + інструменти, якими можна замінити папери

На скільки безпечно зберігати документи в електронному вигляді? Рекомендації щодо архівування даних

Отримуйте всі актуальні новини на нашому каналі в Telegram або ж:

 


 

Далі на верхній панелі інструментів обираємо : ДодатиЗаявки на сертифікат. (Мал. 2)

Мал. 2

Вводимо код ЄДРПОУ організації. (Мал. 3)

Мал. 3

Далі відбувається процес створення заявок на «КЕП».

В табличній частині необхідно погодитися з вимогами угоди, та заповнити пусті поля, а саме: П.І.Б. уповноваженої особи, парольний діалог, email та перевірити правильність юридичної адреси (згідно документів про реєстрацію). (Мал. 4)

Мал. 4

А також проставити галочки навпроти додаткових документів, які повинні створюватися:

(Мал. 5)

Мал. 5

- Картка приєднання до договору (обов'язково якщо «КЕП» нові або продовження);

- Лист про скорочену назву (якщо назва організації перевищує 64 символи)/ 

 

Після заповнення відкриється інформація про те, на які «КЕП» можливо сформувати заявки.

Потрібно відмітити, які необхідно сформувати заявки (печатка, директор, бухгалтер чи співробітник). А також відмітити чи потрібно робити шифрування (рекомендовано також обирати шифрування, адже деякі портали вимагають даний тип сертифікату). (Мал. 6)

Мал. 6

Деякі дані (П.І.Б. . ІПП, посада) підтягнуться з картки підприємства. Їх необхідно уважно перевірити. В даному вікні можливо вносити правки та додатково вносити дані, наприклад, якщо необхідно сформувати заявку на КЕП співробітника.

Поле  заповнюється, якщо у майбутнього власника «КЕП» замість звичайного паспорту-книжки — ID-картка (в картці на стороні де фотографія є «Запис №/Record No.» в форматі 11111111-11111).

На верхній панелі натискаємо: Наступний. Відкривається вікно з формуванням заявок. Необхідно обрати яким чином буде збережено секретний ключ:

- у файл (новий «КЕП» формат ZS2 буде збережений у «Завантаженнях»)

- на захищений носі (для цього необхідно  попередньо під'єднати токен до комп'ютеру)

В даному вікні необхідно ввести новый пароль на «КЕП».

 

УВАГА! Пароль необхідно уважно вводити та обов'язково запам'ятати!

Також необхідно проставити галочку «Завантажити файл заявки» (PCK). Даний файл разом з документи необхідно буде подати разом з документами при оформленні «КЕП». (Мал. 7)

Мал. 7

Процедура аналогічна для усіх заявок, які Вам необхідно сформувати. Далі вибираємо спосіб оплати чи рахунок вже оплачено.

Вітаємо, Заявки сформовані! Їх необхідно разом з Карткою приєднання роздрукувати та надати при оформленні «КЕП» в офісі. (Мал. 8)

Мал. 8

Окрім паперових заявок, необхідно Адміністратору реєстрації надати заявки в електронному вигляді (формат PCK). Заявки та сам новий «КЕП» (формат ZS2) знаходяться у Вас в завантаженнях у вигляді архіву.

Шановні клієнти, для пришвидшення процедури оформлення «КЕП» обов’язково скористайтеся можливістю сформувати заявки через веб сервіс «СОТА»

 

Автор: Катерина Костенко, сертифікований спеціаліст ГК "Інтелектуальний сервіс"


Долучайтесь до нас в Instagramfacebook та Telegram на Вас чекають:

  • корисні лайфхакиenlightened
  • актуальні новиниyes
  • та розважальна рубрикаlaugh

 


Приєднуйтесь до нас у соціальних мережах!

Поділитися статтею з друзями!


Популярні cтатті